VW Sharan 1,9 tdi - turbo, slabý podtlak pri studenom motore
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 31.07.2013 08:57 Zdieľať na Facebook
VW Sharan 1,9 tdi - turbo, slabý podtlak pri studenom motore
Ahojte,
Mám VW Sharan 1,9 TDI 85 kw, r.v. 2002
V januári tohto roku som menil turbo(repasovane).
Po výmene som cítil, že keď rano, alebo kedykoľvek po dlhšej dobe naštartujem tak turbo malo slabší výkon. Potom po pár sekundách to už bolo v poriadku. V ďaľších týždnoch jazdila auto manželka, ale v príliš nízkych otáčkach takže sa turbo zanieslo a stratilo výkon aj v priebehu jazdy.
Teraz začiatkom apríla som bol dať turbo vyčistiť, bolo na diagnostike, je v poriadku.
Ale znova tie studené štarty . Zaradím 1,2 a cítim že je tam slabý výkon, podtlak. Potom 3,4 a turbo už funguje ako má.
V čom môže byť problém?
Ďakujem za každú radu.
Mám VW Sharan 1,9 TDI 85 kw, r.v. 2002
V januári tohto roku som menil turbo(repasovane).
Po výmene som cítil, že keď rano, alebo kedykoľvek po dlhšej dobe naštartujem tak turbo malo slabší výkon. Potom po pár sekundách to už bolo v poriadku. V ďaľších týždnoch jazdila auto manželka, ale v príliš nízkych otáčkach takže sa turbo zanieslo a stratilo výkon aj v priebehu jazdy.
Teraz začiatkom apríla som bol dať turbo vyčistiť, bolo na diagnostike, je v poriadku.
Ale znova tie studené štarty . Zaradím 1,2 a cítim že je tam slabý výkon, podtlak. Potom 3,4 a turbo už funguje ako má.
V čom môže byť problém?
Ďakujem za každú radu.
-
- Príspevky: 142
- Dátum registrácie: 06.10.2007 18:24 Zdieľať na Facebook
Nemam rad,ak zeny jazdia s dieselom Teda aspon tie,ktore s nim jazdit nevedia.PRETO citajte!!!
http://webcache.googleusercontent.com/s ... i-motorom/
http://webcache.googleusercontent.com/s ... i-motorom/
-
- Príspevky: 428
- Dátum registrácie: 19.12.2007 16:13 Zdieľať na Facebook
No takto rychlo sa to turbo zas nezanesie,
A nabeh turba ti zacne az po dosiahnuti plniaceho tlaku, a to ide ruka v ruke s otackami motora, skor nema ako.,
Ak ti auto nejde po plyne hned uz od nizkych otacok, tak zacni u vahy vzduchu., treba overit ci je v poriadku.
Z toho tvojho prispevku nieje uplne jasne, aky problem riesis..
>>>Ale znova tie studené štarty
V tom bude nieco ine, to vobec neviem, co myslis..tam budes mat este iny problem ...pri tom starte.., ak zhavice, tie su lahko meratelne, atd..
A nabeh turba ti zacne az po dosiahnuti plniaceho tlaku, a to ide ruka v ruke s otackami motora, skor nema ako.,
Ak ti auto nejde po plyne hned uz od nizkych otacok, tak zacni u vahy vzduchu., treba overit ci je v poriadku.
Z toho tvojho prispevku nieje uplne jasne, aky problem riesis..
>>>Ale znova tie studené štarty
V tom bude nieco ine, to vobec neviem, co myslis..tam budes mat este iny problem ...pri tom starte.., ak zhavice, tie su lahko meratelne, atd..
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Všetko zásadné Roberbo napísal. Chyba je zakotvená v tejto vete....Teraz začiatkom apríla som bol dať turbo vyčistiť, bolo na diagnostike, je v poriadku.....
Žiaľ asi na diagnostike nebolo,to by si toho vedel viac,to sa iba mechanik tváril že vie do čoho pozerá.
Ak bolo na diagnostike,bol by teraz k dispozícii stovku údajov a minimálne protokol z logovania a teda časový priebeh tlakov turbíny,ale kedže sa logujú zároveň aj iné kanáli,tak aj dávka paliva a priebeh práce na váhe vzduchu.Tak ako zlatý kolega napísal,je to zaslučkované,ak turbína (hoci dobrá) nemá tlak splodín tak proste potrebný preplnovací tlak nedodá.Tlak plodín nie je lebo....tu treba doplniť prečo,či je problém paliva,či je nesprávne meraný prietok vzduchu alebo iného atd.Treba urobiť základnú diagnostiku aj tzv logovanie,návody tu sú v mnohých príspevkoch aj zo spôsobom ako na to,ak by to šlo svojpomocne
Ak by si sa dostal k logom tak ich treba uložiť na "Leteckú poštu" a dať sem odkaz aby sa to dalo vyhodnotiť,tak sa dá z tejto situácie pohnúť dopredu.Bez údajov to je nemožné
Žiaľ asi na diagnostike nebolo,to by si toho vedel viac,to sa iba mechanik tváril že vie do čoho pozerá.
Ak bolo na diagnostike,bol by teraz k dispozícii stovku údajov a minimálne protokol z logovania a teda časový priebeh tlakov turbíny,ale kedže sa logujú zároveň aj iné kanáli,tak aj dávka paliva a priebeh práce na váhe vzduchu.Tak ako zlatý kolega napísal,je to zaslučkované,ak turbína (hoci dobrá) nemá tlak splodín tak proste potrebný preplnovací tlak nedodá.Tlak plodín nie je lebo....tu treba doplniť prečo,či je problém paliva,či je nesprávne meraný prietok vzduchu alebo iného atd.Treba urobiť základnú diagnostiku aj tzv logovanie,návody tu sú v mnohých príspevkoch aj zo spôsobom ako na to,ak by to šlo svojpomocne
Ak by si sa dostal k logom tak ich treba uložiť na "Leteckú poštu" a dať sem odkaz aby sa to dalo vyhodnotiť,tak sa dá z tejto situácie pohnúť dopredu.Bez údajov to je nemožné
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných