Passat 3C 2.0 TFSI - tlak oleja - piliny

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

konkurent
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 27.05.2011 12:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa konkurent »

čiže tam ako máš bydlisko, škoda, že už nežijem v Lučenci :)
no dúfam sa mi podarí nájsť aj v BA niekoho, kto mi to spraví kvalitne
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

veru od LC nemam daleko.
pidizvi
Príspevky: 3404
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

predaj to, kym to jazdi a kup si nieco ine
konkurent
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 27.05.2011 12:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa konkurent »

pidizvi - nie dakujem, na predchádzajúcej strane som vysvetlil, že o takéto riešenie problému nemám záujem :)
konkurent
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 27.05.2011 12:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa konkurent »

zdravím, len pre info, aby to neskončilo ako ďalšia téma bez konca...

auto mám už dva týždňe doma zo servisu (nakoniec som bol u jedného mechanika odporúčaného od známeho, ktorý u neho servisuje už roky všetky autá a je maximálne spokojný, aj keď muselo putovať 200km na odťahovke :D ), motor bol vybraný z auta a rozobraný, nespomínam si čo všetko tam bolo zlé, no náklady na opravu by prevyšovali cenu výmeny motora, čiže sa zohnal cez známeho schopný komplet motor s overenou históriou a 89tkm a vymenil sa, auto teraz jazdí omnoho lepšie a konečne ide tak ako by malo, čiže aj keď ma to stálo nemálo euráčov, som s výsledkom spokojný a konečne môžem kľudne spávať :)

chcem všetkým poďakovať za odpovede a rady a snáď už budem mať do budúcna na starosti len bežnú úrdžbu auta :)
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Pekné, že si dal vedieť ;-) Teraz je len otázka, aby to znova nezačalo o 120.000km :-)

Prajem veľa spokojných km.
konkurent
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 27.05.2011 12:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa konkurent »

no snáď to už vydrží dlhšie, budem sa o to poctivo starať :)

a ďakujem :)
jojosem
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 10.08.2014 17:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jojosem »

skoda že mi ten text nejde dať do prekladača kedže je to obrázok.
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

ešte šťastie, že jestvujú folcgageny, inak by na fórach ani nebolo o čom písať :40bd:
Sorry, ale už roky rokúce všetci vieme, že tie vozy stoja za hov.no. Navyše sú neskutočne, ale nenormálne predražené... Prečo si to tak vytrvalo kupujete? Lebo to je laždý deň 10x v telke?
Nechápem...
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

a ešte aj dávaš do turbomotora olej 5W 30, aaach jaj...
Dávaš tam to najhoršie čo existuje, ani sa nečudujem, že sa tam niečo pridrelo.
Ja viem, "doporučené výrobcom", ale výrobca NECHCE aby ti motor vydržal príliš dlho. A ako vidíš, ani nevydržal...
Do buidúcna, do motora 0W 40, ak s tým aj nlietaš, tak 5W 50.
A nepočúvaj kraviny, 90% "odborníkov" ani nevie, čo tie čísla znamenajú a mýlia si výkonové parametre s viskozitnými.
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

konkurent napísal:pidizvi - nie dakujem, na predchádzajúcej strane som vysvetlil, že o takéto riešenie problému nemám záujem :)
Všetky iné varianty sú tak nákladné, že si ešte na pidižviho radu spomenieš.
jojosem
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 10.08.2014 17:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jojosem »

repas olejového čerpadla ? mate nejaký kontakt kto to robí na tento typ motora 2.0 FSI BLR
golfzv
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 10.02.2013 19:56
Zdieľať na Facebook

Re: Passat 3C 2.0 TFSI - tlak oleja - piliny

Príspevok od používateľa golfzv »

konkurent napísal:Zdravím, mám jeden nejak "nedoriešiteľný" problém s autom (passat 3c, 2006, 2.0 TFSI 147kW, najazdených 211 tkm), teda skôr motorom, stále má nejaký problém s tlakom oleja..
ako to začalo - v júly ma prvý krát prekvapila hláška STOP nízky tlak oleja, stalo sa mi to u známych na východe, čiže som nevedel kam ísť do servisu, skočil som k nejakému "garážmajstrovi" ktorý to popozeral, napojil na počítač, a tvrdil že je to len vadné čidlo, to vymenil ale problém pretrvával, tvrdil, že omylom objednal čidlo na verziu motora bez turba, ale že tlak je tam dobrý takže na tom môžem jazdiť, po týždni neriešenia problému som vyhľadal iný servis, a tam sa im to hneď nezdalo, čiže šla dole vaňa, samozrejme bolo zanesené olejové sitko a bohužiaľ už aj zadrete vyvažováky na náhon olejového čerpadla ( pozerali aj zbytok motoru, ten bol vraj naštastie nedotknutý),to sa komplet vymenilo a auto išlo znova bez varovných hlášok
tento stav trval asi tri mesiace a zasa stará známa hláška STOP nízky tlak oleja, to už som bol v Bratislave, tak som išiel do servisu, ktorý mi bol všade doporučovaný, zmerali tlak, nebol, vaňa zasa dole a sitko znova zanesené, všade kopa pilín, spravil preplach motora nakoľko pri výmene vyvažovákov ho nespravili a mysleli sme si, že tam len odvtedy ostali piliny, vymenilo sa aj sitko, olej, filter a znova čidlo, auto išlo zasa bezproblémovo až na hluk od hydroštelov, ale tie už boli počuť predtým, teraz po dvoch mesiacoch som mal málo oleja, tak som dolial, a cestou z práce v zápche mi to znova zapípalo, pozrel som olej, a bolo ho tam veľa, najprv som si myslel, či nieje prasknuté tesnenie pod hlavou, a neprerazila mi do oleja voda, nakoľko sa mi zdalo že z výfuku sa až moc parí, ale nič tomu nenasvedčovalo, tak som nadbytočný olej vytiahol, ale všimol som si, že na hadičke bol zasa nejaký bordel v oleji

momentálne auto jazdí v podstate bez problémov, akurát keď niekde uviaznem v zápche a idem neprimerane dlho (snažím sa natom nejazdiť, len do práce a naspäť), sa ozve hláška s tlakom oleja, ale po chvíli zmizne, všetko ide bez problémov, ťah ani chod motora sa nezmenil, okrem tých hydroštelov, ktoré stále počuť, chlapík zo servisu kde som bol naposledy mi tvrdí, že motor už bude KO, vraj sú tam narušené materiály, ktoré neustále tvoria piliny, vraj treba vymeniť motor

chcem sa spýtať, už ste sa stretli s niečim podobným ? prípadne nejaké rady čo stým môže byť ? nejak sa mi nechce veriť, že motor je KO keď ide stále rovnako (samozrejme, niečo sa tam bude zrejme trieť alebo čo, keď to robí piliny) ale naozaj je nutné meniť komplet motor ? :-\

auto meniť nechcem, nakoľko mi vyhovuje chcem len odstrániť tento problém, aby to jazdilo zasa spoľahlivo, určite to nechcem len nejako zamaskovať a niekomu takto auto predať

prípadne ak by ste niekto vedeli poradiť nejaký schopný servis v BA kde sa vyznajú v týchto turbo benzínoch a neopýtajú si dve stovky len zato, že to napoja na počítač :)

Ďakujem za každú pomoc

AHOJ, CHCEL BY SOM SA OPÝTAŤ AKO SI TO VYRIEŠIL, MÁM PRESNE ROVNAKÝ PROBLÉM. AUTO MÁM VW GOLF V COMBI, R.V. 2008, MOTOR 1,9, KOD: BLS. ROVNAKO AKO TEBE MI ZASVIETILI TLAK OLEJA A KEĎ MECHANIK ROZOBRAL VANI, ZISTIL KOVOVÉ PILINY. MÔŽEŠ PORADIŤ? ĎAKUJEM
billyil
Príspevky: 308
Dátum registrácie: 06.02.2012 12:24
Bydlisko: Ilava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa billyil »

Na predchádzajúcej strane je to napísané (príspevok z 19. marca), že vymenil motor. Treba čítať...!
VW Golf VII 1,6 TDI BMT 81kW
VW Touran 1,6 MPI 75kW LPG
VW Polo 1,4 16V 55kW LPG

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 62 neregistrovaných