Renault Megane II Grandtour 1,6i - žiadosť o odborné rady

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dzakomo
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 17.05.2011 18:32
Zdieľať na Facebook

Renault Megane II Grandtour 1,6i - žiadosť o odborné rady

Príspevok od používateľa dzakomo »

Prosím o odborné rady, plánujem kúpiť RM II Grandtour 1,6i 16V pred faceliftom (2005), na čo konkrétne si treba dávať pozor pri kúpe, resp. pri ohliadke, keďže v tom nie som odborník (napr. pri koťkých km sa menia rozvody, aké sú najčastejšie poruchy elektroniky, cievky, vodná pumpa, problemy s napravami, startovanie/otvaranie s kartou...). Auto má najazdených skoro 140.000 km a lpg. Budem vďačný za každú fundovanú odpoveď!
kapor
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 26.04.2005 11:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kapor »

Ahoj,
okrem toho co si spominal ma napada tzv. predradnik. Je to taka hydraulicko elektronicka zalezitost na natacanie vacky. Zisti si ci to ten motor ma, a ci to uz bolo menene, riesene. Prejavuje sa to mizernym chodom motora za urcitych podmienok, spravidla za studena (problem nastartovat, ide to hrozne, po par minutach sa to ukludni a ide normalne) Je to pomerne draha oprava (novy diel vyse 250e ak sa nemylim) s pravidla dobry dovod na predaj auta. Ohladom rozdovov, tam asi plati stantardny interval 120 000km. Ak sa da zisti kedy boli menene naposledy, ak viac ako 3 roky dozadu, odporuca sa vymena. (dobre pravidlo 120 000 alebo 3 roky pri tychto motoroch).

Ak sa da , k obhliadke prid k studenemu autu, je sice pohodlne ked predavajuci pride...ale ten pride na aute zohriatom. Prichadza sa tym o cenne vnemy, najma u dieslov
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »