VW Bora 1.9 tdi r.v.2004

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

asken1
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 21.12.2009 22:47
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

VW Bora 1.9 tdi r.v.2004

Príspevok od používateľa asken1 »

ahojte vsetci nemam skusenosti stymito autami a preto potrebujem poradit kamarat mi ponuka boru 1.9tdi bola firemne auto a tak ma aj nabehane pomerne dost ale auto potrebujem viacmenej na prevoz veci aby som nenicil nove akurat mam otazku vsetko ide startuje nedymy na pristrojovkre nic neukazujem ale auto nema tah nestraca sa olej ani voda niesom mechanik ale tieto veci som uz skontroloval.dakujem za kazdu radu a hlavne ci sa mam nato dat a investovat neviem ako diely atd. dakujem velmi pekne za kazdu radu...
turboclass
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 01.09.2010 12:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa turboclass »

isto bude zanesena variabilita na turbe ale nejde podtlak do turba.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tvoj problém môže byť nákladovo (materiálovo) zanedbatelný,tak ako píše milý kolega,ale aj tie základné prkotavé kontroly vyžadujú málinko znalostí inak uniknú pozornosti.Bez akéhokoľvek vybavenia do určitej miery a úspešnosti ide čo to nájsť,ale chce to velmi pozorné oči.Ak zadávaš podobnú otázku tak píš aj kód motora pre jasnú identifikáciu,oberáš sa o cielenejšie odpovede.
asken1
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 21.12.2009 22:47
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa asken1 »

je to 2004 r.v. 85kw 1.9tdi kombi to je vsetko co momentalne je bolo to uz na diagnostike a neukazalo nic servisak tvrdi ze je treba skontrolovat vsetko co sa moze zaniest treba to vycistit lebo to bolo servisovane asi tak ze rozvody olej filtre .tak uvidime ale dakujem za vsetky rady
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12