VW passat 1,8T AEB nestartuje
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 03.08.2007 16:31 Zdieľať na Facebook
VW passat 1,8T AEB nestartuje
Dobry den, dnes som dotiahol kamaratov passat 1,8T 110KW, auto nestartuje , nevstrekuje palivo. po pripojení na diagnostiku nacitalo 7 zavad
Addresa 01: Motor Labely:
Objednací číslo řídící jednoky: 8D0 907 557 T
Systém a/nebo verze:
Kódování:
Číslo dílny:
VCID: 418D2A736115
7 závad nalezeno.
01249 - vstrikovaci ventil 1 (N30)
26-10 - vystup otevr. - Sporadická
01250 - vstrikovaci ventil valec 2 (N31)
26-10 - vystup otevr. - Sporadická
01251 - vstrikovaci ventil valec 3 (N32)
26-10 - vystup otevr. - Sporadická
01252 - vstrikovaci ventil valec 4 (N33)
26-10 - vystup otevr. - Sporadická
01247 - magneticky ventil 1 pro zasobnik aktivniho uhli (N80)
29-10 - zkrat na kostru - Sporadická
01262 - magneticky ventil plniciho tlaku
29-10 - zkrat na kostru - Sporadická
01259 - rele palivoveho cerpadla (J17)
31-00 - preruseni nebo zkrat na kostru
po demontazi rampy palivo nevstrekuje, po napojeni druhej RJ motora ziadna zmena chyby po zmazaní nabehnú znova, kostry na motore oskrabane. Všetky poistky SU OK.
Tiez mi je divné že po zapnutí kľúčika ide čerpadlo stále, všetko palivo vracia cez rampu do prepadu. rele palivového čerpadla 409 taktiež vymenené, skúšal som aj napriamo ukostriť vstrekovaciu rampu zaopalovaie moduly.
napadá vás ešte niečo?
Budem vďačný za každú radu.
Addresa 01: Motor Labely:
Objednací číslo řídící jednoky: 8D0 907 557 T
Systém a/nebo verze:
Kódování:
Číslo dílny:
VCID: 418D2A736115
7 závad nalezeno.
01249 - vstrikovaci ventil 1 (N30)
26-10 - vystup otevr. - Sporadická
01250 - vstrikovaci ventil valec 2 (N31)
26-10 - vystup otevr. - Sporadická
01251 - vstrikovaci ventil valec 3 (N32)
26-10 - vystup otevr. - Sporadická
01252 - vstrikovaci ventil valec 4 (N33)
26-10 - vystup otevr. - Sporadická
01247 - magneticky ventil 1 pro zasobnik aktivniho uhli (N80)
29-10 - zkrat na kostru - Sporadická
01262 - magneticky ventil plniciho tlaku
29-10 - zkrat na kostru - Sporadická
01259 - rele palivoveho cerpadla (J17)
31-00 - preruseni nebo zkrat na kostru
po demontazi rampy palivo nevstrekuje, po napojeni druhej RJ motora ziadna zmena chyby po zmazaní nabehnú znova, kostry na motore oskrabane. Všetky poistky SU OK.
Tiez mi je divné že po zapnutí kľúčika ide čerpadlo stále, všetko palivo vracia cez rampu do prepadu. rele palivového čerpadla 409 taktiež vymenené, skúšal som aj napriamo ukostriť vstrekovaciu rampu zaopalovaie moduly.
napadá vás ešte niečo?
Budem vďačný za každú radu.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tie všetky chyby môžu a zrejme budú mať jedného menovateľa.
Treba na vec ísť z rozmyslom že sú to všetko veci majúci hlboký súvis v jednom zdroji.Ja to typujem na výpadok napájania,naznačuje to povedzme aj výpis...skrat na kostru.
RJ ovláda svoje pakšaméty kostrením,preto to takto potom aj píše. Treba zobrať wiring diagram RJ a merať napájacie body,a hlavne nemeniť ničbez jasnej vedomosti.Do podobného nezmyselného triafania sa pomali zamoceš a na konci užý nebudeš vedieť či si chlapec alebo dievča.Akože rob ako uznáš za vhodné,ale spoliehať na šťastie to nie je najlepšie riešenie.
Začal by som tým najzákladnejším čo sa priamo v diagnostike nikdy neobjaví,iba takto nepriamo ako toto...signál kľuky.Oscilo a si doma.Ak nie je,tak aspoň odpor napájanie voči zemi.Bez toho signálu sa presne to stane čo je teraz.Ale je to iba jedna z možností,ale treba začať od najzákladnejšej informácie.
Treba na vec ísť z rozmyslom že sú to všetko veci majúci hlboký súvis v jednom zdroji.Ja to typujem na výpadok napájania,naznačuje to povedzme aj výpis...skrat na kostru.
RJ ovláda svoje pakšaméty kostrením,preto to takto potom aj píše. Treba zobrať wiring diagram RJ a merať napájacie body,a hlavne nemeniť ničbez jasnej vedomosti.Do podobného nezmyselného triafania sa pomali zamoceš a na konci užý nebudeš vedieť či si chlapec alebo dievča.Akože rob ako uznáš za vhodné,ale spoliehať na šťastie to nie je najlepšie riešenie.
Začal by som tým najzákladnejším čo sa priamo v diagnostike nikdy neobjaví,iba takto nepriamo ako toto...signál kľuky.Oscilo a si doma.Ak nie je,tak aspoň odpor napájanie voči zemi.Bez toho signálu sa presne to stane čo je teraz.Ale je to iba jedna z možností,ale treba začať od najzákladnejšej informácie.
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 19.03.2012 19:32 Zdieľať na Facebook
Podla mňa relátko alebo napájanie palivového čerpadla je problém,treba skúsiť cez vag akčne členy.Treba aktivovať palivové čerpadlo,keď neide treba skontrolovať káble a ralátko k podávaciemu čerpadlu,poprípade samotné čerpadlo,kontrola prúdu v konektore pri čerpadle,po zapnutí klučika.
Ozaj"preruseni nebo zkrat na kostru"je prerušený kábel alebo káble
Ozaj"preruseni nebo zkrat na kostru"je prerušený kábel alebo káble
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 03.08.2007 16:31 Zdieľať na Facebook
to mhlavaty: ďakujem za objasnenie, ja viem že to nie je šťastné riešenie,meniť veci ale mám doma rj aj relatka tak za skúšku to stálo, a ano zabudol som napisať aj to že som samozrejme snímač kľuky som premeral- je v poriadku. tak isto aj snímač vačky.
to tomassala: v prvom prispevku som pisal že čerpadlo palivo tlači, hned ako sa zapne kľučik a tlači ho stále po správnosti by malo cca po 5 sekundách prestať ale tlačí stále.
ak máte ešte niekto nejaký nápad budem vďačný za každú radu.
to tomassala: v prvom prispevku som pisal že čerpadlo palivo tlači, hned ako sa zapne kľučik a tlači ho stále po správnosti by malo cca po 5 sekundách prestať ale tlačí stále.
ak máte ešte niekto nejaký nápad budem vďačný za každú radu.
-
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: 02.02.2007 18:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 03.08.2007 16:31 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 03.08.2007 16:31 Zdieľať na Facebook
Problém vyriešený. Nedalo mi to a nakoniec som vyťahal komplet káblovačku motora. Na moje počudovanie kamarátky kun(d)y ju na asi 5 miestach načali, ale takým spôsobom, že na aute to nebolo vôbec vidieť. Ich práca bola nenápadná a veľmi sofistikovaná. ( žeby boli školené? )
Po výmene káblovačky auto naštartovalo na brnk.
Ďakujem všetkým za odpovede a snahu pomôcť.
Po výmene káblovačky auto naštartovalo na brnk.
Ďakujem všetkým za odpovede a snahu pomôcť.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: vlladek a 27 neregistrovaných