Renault laguna II 1.9 dci - nereaguje na plynovy pedal

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mixer10
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 26.09.2010 20:09
Zdieľať na Facebook

Renault laguna II 1.9 dci - nereaguje na plynovy pedal

Príspevok od používateľa mixer10 »

-plynovy pedal VOBEC nereaguje pri zoslapnuti
-auto ma zvysene otacky 1100ot,/min
-po nastartovani sa zobrazy oranzova kontrolka zhavenia ktora trvalo svieti

po napojeni na diag. vypiše iba chybu P0032 o ktorej som sa docital ze je nejaky ohrev sondy landa...
takze zrejme nebude mat z tymto nic spolocne...
pedal som mal demontovany,rozobraty "vyzera byt ok"
pri premeravani okruhov plynoveho pedala a napojeni na merak hodnoty plynule stupaju a klesaju...
kde inde može byt este chyba??? vopred VDAKA
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Hneď prvá je že ELM alebo podobná blbosť nie je diagnostika.Len u tej sa môže stať že vypíše chybu na sonde ktorá tam neexistuje.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Presne tak ako uz pisal mhlavaty.ELM a podobne sracky za 19,48€ su iba krabice.Ked uz piseme o pristroji univerzalne,tak minimalne za tisice €.Tento motor ani nahodou nema lambda sondu.
Pedal netreba vybrat a rozobrat uz vobec nie,staci na DIAGNOSTIKE skontrolovat.Chyba bude uplne inde ako v lambda sonde.Pedal sa ti moze zdat dobry pri mereni s multilmetrom,ale pod napatim s oscilloskopom sa uz moze chyba objavit.Od PC ti neviem pomoct.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Jednak platí že meranie treba robiť na vstupe do RJ aby sa predišlo chybe po "ceste" ,meranie na pedály nevylučuje a nezahrńa chyby vodičov a konektorov
Kontrola multimetrom je informatívne biedna,ako píše avelmak,to chce osciloskop,ideálne naraz obe signálové cesty
mixer10
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 26.09.2010 20:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mixer10 »

mmm tak ano, vyhadzuje blbosti... u tohto auta URCITE.
najlepsie riesenie bude asi kupit novy pedal.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Tak určitéééééé! Ťažko radiť niekomu kto nevie čítať...
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Ale veď napísal: ASI... lol
Ja čakám na deň keď sa dakde na nejakom kutilskom fóre bude preberať samooperácia alebo ako si sám v sebe sám opraviť čokoľvek sám...Lebo tak to je najlepšie sám si akože opravím, ale reálne sám si ešte viac škody narobím a následne sa sám na seba sám hnevám...
peto166
Príspevky: 972
Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peto166 »

tak ked to chces riesit metodou pokus omyl, tak urcite... zacal by som asi tym plyn. pedalom... je dost pravdepodobne ze chyba bude zrejme v nom..

ale este predtym aspon skus trocha pomykat konektorom na tom pedale pripadne ho trocha precistit, najlepsie aj ten co je v RJ..
matej9
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 28.09.2009 17:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matej9 »

Ahoj.
P prvom rade treba zmerať zabeláž.Najlepšie cez zátaž.Ale k tomu musís mať schemu a trosku jej rozumiet.Plynový pedál nezvykne odíst.Skor je to konektor.Neviem presne aký máš ročník, ale predpokladám že má aj škrtiacu klapku, krorá má tiež 2 drahy potenciometra.Aj tam môže byť problém.Na benzín. motoroch s riadiacou jednotkou SAGEM často odchádza obvod, ktorý ovláda motor škrtiacej klapky.Občas dostane impulz, ktorý dostať nemá a už je v núdzovom móde.(SAGEM S2000RPM).
Každopádne ak nie si skúsený autoelektrikár tak to ani nerieš, lebo len s tým stratíš čas.A meniť najprv pedál potom klapku a tak dalej je drahá hlúposť.
Treba to dať nejakému dobrému, ale naozaj dobrému autoelektrikárovi.Poznáš ho podla toho že mu na parkovisku stojí vela, vela aut :-).
Ak si z okolia LM, daj vedieť mám orig. diagnostiku RENAULT.
mixer10
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 26.09.2010 20:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mixer10 »

-tak mal som rozobraty ten pedal snad 5x precistil som ho,poskladal atd,stale to neslo.
-baterka odpojena atd.
-premeral som kable z pedala az do RJ na 21W ziarovke vsetko OK.
-nakoniec som sa vo francuzkej prirucke RENAULT dočital ze kontrolka zhavenia svieti ked sa dostane VODA do palivoveho filtra...
-tak precistil som filter,nadrz sitko,auto odpojil od baterky.
Zapol som zapalovanie pockal,cca 30sek chyba zhasla (kontrolka zhavenia) auto nastartovalo otacky okolo 800/min a ide tak ako slo predtym...
Napísať odpoveď

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných