Volkswagen Jetta 1,2 tsi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 04.08.2009 19:42 Zdieľať na Facebook
Tých technikov je niekoľko jeden na garancie , ďalší na opravy , ďalší na náhradné dieli ... čiže na každý prd jeden. Technik v servise už nemôže len tak schváliť nad určitú sumu garanciu ( tuším 80 € nie som si ale na 100% istý ) , vždy musí čakať na schválenie od oblastného technika na záruky. A veru už mi je aj ľúto garančných technikov , lebo namiesto toho aby riešili problémy ľudí sú zavalený samým papierovaním a birokraciou .
lubos zimovcak pekne povedané presne jak hovoríš .
lubos zimovcak pekne povedané presne jak hovoríš .
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 04.08.2009 19:42 Zdieľať na Facebook
Gratuluje Lakinooo v dobrom . Škodovka v schválení garancií robí menej problémov ako VW a Seat .
A podľa mňa celí problém TSI motorov je karbonizácia čiže predlžené intervaly výmeny olejov a zlé odvetranie kľukovej skrine , ale k tomu nech sa vyjadrujú odborníci .
Nastavenie autoriz. servisov je zlé a preto ľudia na ne nadávajú. Mechanik keď chce zarobiť musí sa naháňať aby zarobil a potom nie je čas riešiť problémy . Začne robiť na aute musí si pípnuť zákazku k danému vozidlu v počítači a tak isto keď ju skončí . Keď ju stíha v stanovenom čase podla normohodín , alebo aj skorej tak mu stúpa bonita a jeho úspešnosť v percentách a o to lepšie zarobí. Problém je ale v tom , že už málo kto rieši koľko bolo reklamácii na jeho robotu a koľko na toho čo to robil zodpovedne a bol pomalší. A to je dôvod prečo sa nikto v autorizákoch nechce moc zaoberať problémami , lebo potom nezarobí.
Česť výnimkám.
A podľa mňa celí problém TSI motorov je karbonizácia čiže predlžené intervaly výmeny olejov a zlé odvetranie kľukovej skrine , ale k tomu nech sa vyjadrujú odborníci .
Nastavenie autoriz. servisov je zlé a preto ľudia na ne nadávajú. Mechanik keď chce zarobiť musí sa naháňať aby zarobil a potom nie je čas riešiť problémy . Začne robiť na aute musí si pípnuť zákazku k danému vozidlu v počítači a tak isto keď ju skončí . Keď ju stíha v stanovenom čase podla normohodín , alebo aj skorej tak mu stúpa bonita a jeho úspešnosť v percentách a o to lepšie zarobí. Problém je ale v tom , že už málo kto rieši koľko bolo reklamácii na jeho robotu a koľko na toho čo to robil zodpovedne a bol pomalší. A to je dôvod prečo sa nikto v autorizákoch nechce moc zaoberať problémami , lebo potom nezarobí.
Česť výnimkám.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
No jedného čo poznám, tak po 30 000 km mu v autorizaku povedali, že ma vyťahanú rozvodovú reťaz !!!! Takže im tam nakládol do citujem K.okotov, že nech to vymenia na záruku, lebo to auto chodilo len do autorizáku za kopec peňazí servis a teraz mu povedia po 30 000 km, že to treba vymeniť, samozrejme po skončení záruky
Som zvedavý ako nakoniec dopadne
Som zvedavý ako nakoniec dopadne
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.09.2009 11:46 Zdieľať na Facebook
Fiat mal vždy lepšie motorypacho17 napísal:ľudia, skúste mi rozumne vysvetliť, prečo to kupujete. Stačí otvoriť hociktorú stránku o TSI, a hneď sa dozviete, že sa tieto motory sypú, jedna radosť. Či každý si myslí, že mne sa to nemôže stať? veď je to DAS auto?. Veď v dnešnej dobe aj Fiat má spoľahlivejšie motory ako tieto. No čo už kupujte si naďalej DAS auto, veľa šťastia, a k sa Vám po 100kkm nezosype, tak si podajte športku, lebo máte obróvske šťastie.
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 12.08.2013 22:53 Zdieľať na Facebook
Chalani auto nema este ani 2 roky jazdim 35 000 km rocne teraz mala zenska moja auto a zacali svietit kontrolky ESP , katalizator a olej v ten isty den... tak zasla do servisu vtedy jej povedali ze rozvodova retaz je velmi volna tak to vymenili ale po vymene zistili ze na stvrtom valci je slaba kompresia a ze je chyteny ventil tak nejaky kar z nemecka ci skade nariadil vymenu hlavy
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 12.08.2013 22:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Re: Volkswagen Jetta 1,2 tsi
Aky je kod motora??? Je to starsi typ (8 ventil), ci uz ten novsi 16 ventil?peter0411 napísal:chcel by som sa opytat mali ste niekto z vas problem s motorom ???? mne pri 58 000 km musia menit rozvody a ked to vymenili tak zistili ze hlava motora je zla tak ju taktiez musia menit ...stalo sa to niekomu ? Dikes[/i][/b]
U toho starsieho typu (8V, retazovy rozvod) je to asi vseobecny problem, avsak novy motor (16V, rozvodovy remen) je inej konstrukcie a tu som este nepocul o ziadnom probleme. Co ma vsak udivuje, tak bol som v tom, ze VW Jetta mala uz novsiu motorovu radu....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: avelmak, Google [Bot] a 31 neregistrovaných