Renault Clio II, 1.2 8v - 43 kw - Dieselovy prejav.

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lukas1400
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 01.03.2012 18:31
Zdieľať na Facebook

Renault Clio II, 1.2 8v - 43 kw - Dieselovy prejav.

Príspevok od používateľa lukas1400 »

Dobrý deň páni. Po fiasku s poloosou /ani vo sne by ma nenapadlo, ze na tomto aute je poloos len ako celok, cize ziadny vonkajsi, vnutorny vymenitelny klb - kupil som opacnu poloos z vrakaca v nadeji, ze sa vymeni potrebny klb/ riesim dalsi, neviem ci problem, ohladom klepotaveho zvuku motora. Az kym sa motor nezohreje na prevadzkovu teplotu, tak mam pocit, ako by som mal pod kapotou rapkatko, ake si davali deti na kolesa bicyklov. Robi to v podstate vzdy ak motor nema 90 stupnov. Staci na chvilu /15min/ zastavit a klepe to zas. Nemal som moznost pocut prejav studeneho motora v inych cliach, takze neviem, ci je to normalne, alebo nie. Predstavte si studenu nastartovanu feliciu 1.9 D a dajte to delene dvoma a to je zvuk, ktory pocujem. Nie som mechanik, aby som posudil, ci to problem je, alebo nie, no som, mozno pedant a mozno idiot, ktory riesi kazdu malickost. Napisal by som to kratsie, no mne to akosi nejde :) Dakujem za kazdy postreh páni.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Z poloosou si mohol dať sem dotaz a nebol by si tam kde si.
U motoru musíš urobiť aspoň základ,dať akýsi smer tomu zvuku,aspoň tolko ..zhora/zdola--od rozvodov/prevodovky
Takýto čas sa zvykne napr na odskúšanie dať dole remeň z príslušentva aby sa odbúrali zvuky zo serva,altíka,kladky a pod.Ak urobíš jasnú značku bielym fixom na hlavnej remenici motora,tak celkom presne určíš či frekvencia zvuku sedí k otočeniu klukovky.Ak je cca o polovicu menej zvukov ako otáčiek,tak sa vec týka vrchu motora.Tieto najzákladnejšie veci si ale musíš urobiť,inak môžeš dostať iba radu o návšteve servisu.
lukas1400
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 01.03.2012 18:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lukas1400 »

mhlavaty: dakujem za reakciu. K tej polooske. Auto som mal v lufte nepojazdne, takze este v ten den som siel na vrakac, kde som to kupil, a tam mi to ochotne vymenili, cize nervny som bol akurat na tych 100 km, pri ktorych som stratil takmer dve hodiny. Pisem tu v podstate aj preto, lebo som rozmaznany zo svojej sluzobnej Subaru Tribeci B9, kde nepocut nic vcetne motora a nie som si isty, ci je ten klepkavy zvuk prirodzenou sucastou tohto agregatu, alebo je tam nieco zle. Tym autom sa v podstate chodi tam, kde je nam s priatelkou luto zobrat sukromne auta, ale tym nechcem povedat, ze ho beriem do lesa, len ked sa ide stanovat, opekat a ine podobne akcie, tak sa berie clio. Pardon, k veci. Servo tam nie je, alternator to nerobi. Auto mame 2 tyzden a predajca sa zarucil, ze rozvody maju 80 000km, cize vzhladom na 120 000 interval ich vymenim pri 90 000 - 95 000km. Dalej, prevodovka to tiez nie je, poznam rozne pazvuky z prevodoviek a dam hlavu do ohna, ze ona to nerobi.

Huraaaa, nieco som nasiel. Je to presne tento zvuk. Ja viem, vo videu ju 16 ventil, ale zvuk je zhodny.

http://www.youtube.com/watch?v=QqXujIlFtTQ


Ďakujem za Váš čas.
lukas1400
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 01.03.2012 18:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lukas1400 »

*tym,ze maju rozvody do vymeny este nejaky ten kilometer som vsak nechcel naznacit, ze nemozu byt zdrojom tychto zvukov. Dakujem
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

uz to auto dojazdi a potom kup dalsie
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Mám CLIO 3 síce TCE čiže 16V a teda úplne iný motor ale tiež nastudeno mám pocit hlavne vnútri ak som v garáži že tam nieje benzín ale diesel...
Predtým sme mali Clio 2 to isté čo Ty ale tam som si ten zvuk nejak nevšimol respektíve nebol taký. Ale ma napadlo na tom 8V motore sa dosť ťažko dostať k ventilom - nastavenie vôle, Treba dať dole sacie potrubie a tak to ľudia zvyčajne flákajú a nenastavujú....ma napadlo že či to nebude tým, že by boli veľké vôle na ventiloch.A preto to klepanie.
lukas1400
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 01.03.2012 18:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lukas1400 »

VLADY: dakujem, aj moja prva myslienka bola, ze je to volou ventilov. Dam to preverit. Mimochodom, Vlady, ako sa ti pozdavaju TCE agregaty? Hlavne co do spolahlivosti.
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Ist pre poloos 100km z vrakaca ked nova stoji komplet 65€ a to v dobrej kvalite no neviem......
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Ťažko mne hodnotiť, nakoľko nemám veľa najazdené...cca 58 000km. A polovica po meste a sám do a z roboty .Zatiaľ investície za 6 rokov len oleje a filtre.1x sviečky
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

a preco si menil sviecky? Bolo treba ci to ma tak kratky interval preventivne?
Napísať odpoveď

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných