Tlak čerpadla delphi dci

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

borishko
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 12.08.2012 17:00
Zdieľať na Facebook

Tlak čerpadla delphi dci

Príspevok od používateľa borishko »

Zdravím, mám clio 1.5dci 48kw k9ka704, chcel by som sa spýtať aký tlak by malo mať čerpadlo na volnobehu, lebo dnes sme namerali tlak cca 1800 bar a trubky do vstrekov boli hned horuce (motor bol studeny). A diagnostika pisala chybu regulatoru tlaku paliva. Dakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ako ste to preboha namerali ? Tan tlak je reálny jedine v plnom zaťažení,samozrejme že chyba regulácie.Ale logiku ťažko hladať,to by regulátor musel dostať plný nepretržitý prúd čo asi RJ neurobí nakoľko pracuje s ním pulzne
borishko
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 12.08.2012 17:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa borishko »

Namerane hodnoty boli cez diag. A je to problem s tym regulatorom alebo to moze byt aj nieco ine? Diagnostika nic ine nevypisala iba ten regulator. A aky by mal byt tlak na volnobeznych otackach? Dakujem
karci123
Príspevky: 234
Dátum registrácie: 20.05.2010 11:27
Bydlisko: KE - okolie
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karci123 »

na volnobehu cca 231.
Nastartuje ked je natlakovane na cca 400.

Ak mas vsak vacsi tlak ako je nejake maximum (neviem spamati, mozem najst) tak motor nenastartuje a malo by ho aj vypnut (prestat otvarat trysky) ked sa to stane za jazdy.
borishko
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 12.08.2012 17:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa borishko »

Auto startuje na brnk ale cca po 2-3 sekundach zacne klepat ako keby bola zla tryska
martin.bolek
Príspevky: 159
Dátum registrácie: 02.02.2005 00:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martin.bolek »

mr hlavaty, regulacia tlaku funguje u tohto systemu presne opacne. Ked je IMV, cize to co volate regulator bez napajania, je plne ovoreny a vsetko, teda skor maximum mozneho objemu paliva je privadzane do vysokotlakej sekcie a cepadlo je teda schopne vytvorit maximalny tlak. Takze by bolo treba premerat obvod IMV, ci je RJ vobec schopna ho ovladat...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Martin vďaka za opravu,tolko som riešil jedno Hdi že ma úplne zblblo
borishko
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 12.08.2012 17:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa borishko »

martin.bolek napísal:mr hlavaty, regulacia tlaku funguje u tohto systemu presne opacne. Ked je IMV, cize to co volate regulator bez napajania, je plne ovoreny a vsetko, teda skor maximum mozneho objemu paliva je privadzane do vysokotlakej sekcie a cepadlo je teda schopne vytvorit maximalny tlak. Takze by bolo treba premerat obvod IMV, ci je RJ vobec schopna ho ovladat...
Obvod odmerany cca 12V. Moze to byt ten regulator?
karci123
Príspevky: 234
Dátum registrácie: 20.05.2010 11:27
Bydlisko: KE - okolie
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karci123 »

Vyskusal by som dat 12v na regulator, malo by to tukat/cvakat.
Ja som to skusal normalne z baterky.
borishko
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 12.08.2012 17:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa borishko »

Vyskusam, dakujem
borishko
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 12.08.2012 17:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa borishko »

Dakujem, za vsetky prispevky problem vyrieseny bol to regulator.
Napísať odpoveď

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných