Skoda octavia 2, 1,9 TD BXE 77kw, 2006 - Strata vykonu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

miroklacansky
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 06.09.2013 15:37
Zdieľať na Facebook

Skoda octavia 2, 1,9 TD BXE 77kw, 2006 - Strata vykonu

Príspevok od používateľa miroklacansky »

Ahojte mam problem s octaviou. Pri predbiehani mi znizi nahle rychlost. Diagnostika ukazala ze je chybna regulacia plniaceho tlaku - regulacna hranica prekrocena. Stretol sa s tym niekto?
Nemozu to byt nastavitelne lopatky turba? Keby sa to potvrdi, kolko by stala oprava?
Dakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pozor na unáhlené závery.Jedna z možných vecí je problém z turbom alebo jeho variabilitou.Ale je desiatka iných prkotín ktoré to presne tak isto bravúrne tiež zvládnu,preto nič naslepo nemeniť.
miroklacansky
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 06.09.2013 15:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroklacansky »

Urcite nic nebudem menit naslepo, preto sa pytam :-)
Hladanim som sa dostal aj k magnetickemu ventilu, ze sa obcasne zasekava. Tak preverujem aj tuto moznost
impax
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 28.07.2011 07:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa impax »

hejs tretol na passate BXE motory najhoršie motory od VW - odídu tlaky, hadice, turbo, vstreky, žhaviče a môžeš sa aj posrať - vstreky sú len repasy alebo nové - nový kus 1000eur repas 750 eur kus, žhaviče sa dajú zaplatiť, komplet hadice a turbo na nezaplatenie, mne sa takto rozsypal pri 160 000km, pokiaľ môžeš daj to nejako dokopy a zbav sa toho, bude len a len horšie,
blade6591
Príspevky: 156
Dátum registrácie: 06.11.2010 21:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa blade6591 »

"magneticky ventil" samostante nevymenis, je to v jednom kuse /bloku/ aj s inymi.

Pravdepodobne to bude zatuhnuta regulacia turba.

BXE su spolahlive ako kazde ine novsie TDI PD, az na to ze im obcas vyleti ojnica, ale to sa tyka aj inych.

impax az tak čierno by som to nevidel :) Kolko ich jazdi s xxx tis km a v su poriadku ..
http://www.dieselclub.sk - Diskusia o dieslových autách, diagnostika,chiptunnig a iné úpravy
impax
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 28.07.2011 07:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa impax »

3 vo firme 3 na hovno - moja skúsenosť.
miroklacansky
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 06.09.2013 15:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroklacansky »

Aky jednoduchy postup navrhujes na rozhybanie zatuhnuteho turba/lopatiek turba?
JOHNNYKOSCAK
Príspevky: 174
Dátum registrácie: 16.10.2011 08:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa JOHNNYKOSCAK »

Ultrazvuk
Peapre18
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 22.12.2006 14:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Peapre18 »

Zdravím mám podobný problém na passate ale 2.0 TDi tiež mi ukazuje na diagnostike nedostatok plniaceho tlaku. Keď som to dal kamaratovi nech sa na to pozrel zistil že mám pridretú regulaciu na turbe ale bohužial aj lopadky na turbe mam asi pridrete inak čo sa týka toho tvojho motora ma ho sestra v Passate a ma nahehaných asi 300000km a je s nim spokojna.
gippo
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 06.02.2010 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gippo »

Ak diagnostika vypísala "prekročený plniaci tlak" obyčajne sú tri možnosti
1 zlý elektromagnetický ventil riadenia podtlaku
2 membrána na turbe
3 variabilita v turbe
daj dolu membránu na turbe a skús hýbať s páčkou,ktorá ovláda variabilitu,musí chodiť úplne ľahúčko,ak je OK,skús membránu vákuovou pumpou,taktiež musí chodiť ľahko,no a ventil,alebo blok ventilov len vymeniť.
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 42 neregistrovaných