FOFO 100kW - nudzový režim
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 10.08.2010 18:00 Zdieľať na Facebook
FOFO 100kW - nudzový režim
Zdravín Forďákov,mám FOFO 2005 100kW,urobené čistenie vstrekov ultrazvukom,repas turba,nový ventil č.95,ktorý riadi turbo a stále ma hádže do nudzaku.že vraj to bude podtlakový ventil pri turbe,skúste poradiť aj vy,vďaka
-
- Príspevky: 1454
- Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
- Bydlisko: Alzbetin Dvor Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 10.08.2010 18:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 10.08.2010 18:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Netreba byť ani veľmi múdry a šikovný na to, aby som vedel, že si mám dať auto do servisu na opravu konkrétnej poruchy a keď sa výmenou niečoho porucha neodstráni tak to nezaplatím. A nie, že jednému dám načítať chybovú pamäť (čo aj urobil takže si svoje peniaze zaslúžil) a druhému podľa toho vymeniť súčiastku (čo tiež na základe žiadosti zákazníka urobil čiže si rovnako svoju odmenu zaslúžil). A ak raz v budúcnosti narazíš na servis, v ktorom rovno budú chcieť vymeniť vec, ktorú im vypíše diagnostika bez toho aby si ďalším meraním overili, že je to naozaj príčina poruchy, tak odtiaľ utekaj čo ti sily stačia!
Ale vidím, že na Slovensku je stále dosť ľudí ochotných platiť za výmenu dobrých súčiastok za nové, vážne premýšľam o otvorení si servisu. Nechceš byť môj čestný prvý zákazník? Môžeme začať tým podtlakovým ventilom, veď už tam nezostáva veľa vecí na výmenu, ktoré to môžu spôsobovať, bol by v tom čert, aby som na to maximálne na tretí pokus neprišiel!
Ale vidím, že na Slovensku je stále dosť ľudí ochotných platiť za výmenu dobrých súčiastok za nové, vážne premýšľam o otvorení si servisu. Nechceš byť môj čestný prvý zákazník? Môžeme začať tým podtlakovým ventilom, veď už tam nezostáva veľa vecí na výmenu, ktoré to môžu spôsobovať, bol by v tom čert, aby som na to maximálne na tretí pokus neprišiel!
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 10.08.2010 18:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1454
- Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
- Bydlisko: Alzbetin Dvor Zdieľať na Facebook
sojos, ked ti to potvrdili, tak preco si im to nenechal vymenit? Ved to je uz ta najjednoduchsia vec na svete vymenit ventil, ktory ti mimochodom museli menit, aby so skoro 100% istotou mohli povedat, ze to je nim.
Ak chces radu, tak musis dat nejake hmatatelne informacie, lenze jedine, co si udal je, ze ti to hadze do nudzaku. To je vsetko. Ostatne veci su uz len dohady, ktore si dostaval od tretich stran.
Ak by to aj mal byt ten ventil, tak bez diagnostiky ti aj tak nikto nepomoze.
Ak je ale pokazeny uz pri starte, tak jazdis s nizkym vykonom, cca ako atmosferou (50-60kw). Ak nie, alebo mas dieru v podtlakovom okruhu, tak to len tak na fore nezistis, potrebujes minimalne diagnostiku.
Ak chces radu, tak musis dat nejake hmatatelne informacie, lenze jedine, co si udal je, ze ti to hadze do nudzaku. To je vsetko. Ostatne veci su uz len dohady, ktore si dostaval od tretich stran.
Ak by to aj mal byt ten ventil, tak bez diagnostiky ti aj tak nikto nepomoze.
Ak je ale pokazeny uz pri starte, tak jazdis s nizkym vykonom, cca ako atmosferou (50-60kw). Ak nie, alebo mas dieru v podtlakovom okruhu, tak to len tak na fore nezistis, potrebujes minimalne diagnostiku.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných