Nissan Terrano 3.0 di alebo Pathfinder 2.5 dci
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Škoda že sa nedá palcovať dole, dnes by sa mi to mimoriadne hodilo pre "igorsturma"...
Máš nás tu za bláznov, alebo ako ? Daj EČ toho Nissana nech si to overíme cez seka.sk - tých 750tkm, aj keby som rátal že ste mali úplne najstarší ročník 2004 a predali ste ho minulý rok, tak by to vychádzalo na vyše 90tkm ročne a tomu neverím
Za dalšie 220km/h ako nič, ked výrobca udáva 170km/h - nech 185km/h za ozaj ideálnych podmienok, hmotnosť to má tiež výrazne pod 2700kg
http://nissan.prehlad-automobilov.sk/au ... ab-2-5-dci
Čo si budeme hovoriť 140PS Primera 2.0i má lepšie zrýchlenie http://nissan.prehlad-automobilov.sk/au ... p11-20-16v
Máš nás tu za bláznov, alebo ako ? Daj EČ toho Nissana nech si to overíme cez seka.sk - tých 750tkm, aj keby som rátal že ste mali úplne najstarší ročník 2004 a predali ste ho minulý rok, tak by to vychádzalo na vyše 90tkm ročne a tomu neverím
Za dalšie 220km/h ako nič, ked výrobca udáva 170km/h - nech 185km/h za ozaj ideálnych podmienok, hmotnosť to má tiež výrazne pod 2700kg
http://nissan.prehlad-automobilov.sk/au ... ab-2-5-dci
Čo si budeme hovoriť 140PS Primera 2.0i má lepšie zrýchlenie http://nissan.prehlad-automobilov.sk/au ... p11-20-16v
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
a hlavne pozor !!!! Mam skúsenosti s motormi 2,5 DCi . Motor 2,5 DCi v Nissane si dodrbal sam Nissan . V Renaulte Trafic a Master jazdi kľudne 800 000-km . V Renaulte 2,5 DCi ma rozvod remeň a Nissan ma reťaz ktorá často kolabuje . A hlavne čo tie motory ničí je longlife olej a výmena po 45 000-km . Ale aj tak Master/Movano/Trafic/Vivaro/Interstar/Primastar nemajú problem natočiť 400 000-km . Motor 2,5 DCi je v medzinárodnej dodavkovej doprave vyhľadávaný už len kvôli perfektnej spotrebe a odolnosti motora .
Renault Maxity a Nissan Cabstar používa presne ten motor čo ma Nissan Panthfinder . Tam je životnosť motorov tak do 300 000-km a porazí ho buď reťaz alebo skonči na kľuke .
Renault Maxity a Nissan Cabstar používa presne ten motor čo ma Nissan Panthfinder . Tam je životnosť motorov tak do 300 000-km a porazí ho buď reťaz alebo skonči na kľuke .
-
- Príspevky: 534
- Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40 Zdieľať na Facebook
Na navare aj pafinderu uz kamarat menil spojky po 60 000km ale to sa stalo aj na novom subaru po asi 30 000km a podobne podimenzovane spojky ma aj starsie pajero ale inak pafinder dobra ,,vozba,, a terano -vacsinou kazde co sme hladali s kamosom tak boli lagre-alebo motor alebo zacinala hrdza alebo rozbity podvozok.Este dobry kompromis by bolo pajero2 ale to starsie a vacsinou vsetky uz sasi chytene hrzdou-ale v terene lepsie ako terano ale tvrde.Alebo pajero3-drahsie ,pohodlnejsie len treba mat stastie na motor-3,2did zviknu odchadzat piesty podobne ako v patrole 3Di
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní