Poliak najazdil na Mitsubishi Carisma cez miliĂłn kilometrov

Sem móžete poukázať na zaujímavý web v oblasti auto-moto, nie reklama...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Používateľov profilový obrázok
Cherro
Príspevky: 738
Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29
Zdieľať na Facebook

Poliak najazdil na Mitsubishi Carisma cez miliĂłn kilometrov

Príspevok od používateľa Cherro »

Jerzy Czaja uzavírá: „Po tolika letech a tolika kilometrech musím uznat, že koupě Mitsubishi byla skutečně dobrou investicí.“
novinky.cz napísal:Polák Jerzy Czaja koupil ojeté Mitsubishi Carisma z roku 1996. Tehdy mělo auto najetých padesát tisíc kilometrů, po brázdění polských i evropských silnic má vůz bez větších technických problémů či dopravní nehody v současnosti ujeto 1 001 112 km.

Carisma byla prvním modelem Mitsubishi Motors vyvinutým speciálně pro Evropu. Vyráběla se rovněž na starém kontinentu - v Nizozemí. Od května 1995 do prosince 2003 se vyprodukovalo téměř 400 tisíc kusů, 30 % z nich jako čtyřdveřový sedan, zbytek jako pětidveřový hatchback.

Carisma se vyráběla celkem devět let. Hodně se prodávala v zemích jako je Německo, Velká Británie nebo Nizozemí. V Rusku svého času představovala 60procentní podíl objemu prodeje všech modelů Mitsubishi.
Zdroj TU a TU
Obrázok

Obrázok

Obrázok
Naposledy upravil/-a Cherro v 15.06.2013 13:51, upravené celkom 1 krát.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Škerí sa pod kapotou motor z Renaulta 1,9 dT ale i tak patrí Mitsubschi poklona
html
Príspevky: 68
Dátum registrácie: 12.10.2012 17:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa html »

myslím si, že ak sa o motor staráš, dokážeš to aj s hociktorým iným autom
SUV4
Príspevky: 298
Dátum registrácie: 29.07.2009 20:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa SUV4 »

Ten motor by si mal dat Renault do muzea.Prvy a posledny motor ,ktory sa dozil 1 000 000 km bez poruchy. :300f: :300f: :300f:
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

1,9 TD 66-kw od Renaultu je odolný a príkladne odolný len ak sa o motor pekne staráš . Inak je to pukač hlavový . O dosť vydarenejší a spoľahlivejší je motor 1,9 DTi 59-kw a 72-kw . 1,9 DTi 59-kw sa montoval aj do Renaultu Master kde bežný nájazd je aj cez 1 000 000-km . Sam viem o jednom Renaulte Trafic 1,9 DCi ktorý ma už určite cez 1 000 000-km aj keď na budíku to vyzerá že ma len niečo cez 200 000--km :-) .

Viem dokonca o jednej 1,5 DCi ktorá ma cez 700 000-km bez zásahu do mech. časti motora - vstreky , turbo a pod sa samozrejme menili .

2,5 DCi najazdí v R. Master 1 000 000-km bez problemov - stačí sa pozrieť na plachtové dodavky čo jazdia uniu - za rok je tam bežný najazd 160-200 tis. km !!!! čo starší model Mastra to 1 000 000-km . Vstreky a turbo sa dožívaju cez 500 000-km bežne .

Hovoriť o Renaulte že jediný motor čo natočí 1 000 000-km je 1,9 TD je blbosť .

Verím že 1 000 000-km v natočí bez problémov prevážna časť motorov od Renaultu .
Matulkoo
Príspevky: 201
Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Matulkoo »

Hej.... co dodavka z unie tak po 4 rokoch v sluzbe len "250 tis"...neviem za kolko by museli jazdit a co by zarobili aby splatili 40 tis. bez dane za plne vybavenu dodavku...

Ale sranda je, ze tie auta sluzia este roky pri aspon obstojnej udrzbe dalsie statisice a po 10 rokoch maju tie auta stale neuveritelnych 250 tis. :-D...
biker610i
maskot fóra
Príspevky: 3536
Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
Bydlisko: plechovy hotel
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa biker610i »

by ma zaujimalo ze ake ma motor teraz kompresie a spotrebu oleja :zg282:
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

nepretočil tachometer dopredu?
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Každý druhý diesel nad 10 rokov má nad pol milióna km. Akurát len zlomok majiteľov o tom vie...
DUDO175
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa DUDO175 »

Podľa mňa to neni žiadny zázrak, stačí ísť na nemeckú inzerciu a bežne 5 ročné autá s 600000 km,a je jedno či nemec, talian... potom sa to dovezie akože 100 000 a nečudo že sa začne kaziť .
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Až prestanú naši podvádzať,stáčať km,kšeftiť atd. bude takých motorov nesmierne veľa
Oba medzi nami,ten "verkel" ako by ho nazval dobre informovaný zdroj,mal už vtedy vodou chladené turbo čo je teda dosť blbovzdorné.Najslabšou stránkov toho motora je slovenský servis
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

biker610i kompresiu môže mat ešte kľudne vo výrobnej norme !!! Tuším že mp3turbo tu niekde dával test oleja alebo niečo také kde BMW najazdilo 1 000 000-mil a tak rozobrali motor a stále mal opotrebenie len také že by z neho mohli vyskladať new motor - bol to sice benzin nejaký 6 valec .

Tuším v časopise autobild testujú auta na 200 000-km a takmer pri každom aute prehlasujú že po 200 000-km ma motor ešte vole vo výrobnej tolerancii .

Dnes je najhorším zabijakom pre motor neskorá výmena oleja . Ak auto jazdi v normálnom spektre ot. a jazdi sa na zohriaty motor - nie 5 km. presuny tak motor 1 000 000-km musí dať .

95% dieslov skonči z dôvodov : vadne vstreky , vadne turbo , dlhé výmeny oleja .
debiter
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 24.08.2009 17:55
Zdieľať na Facebook

octavia 1.6 75kw 2002

Príspevok od používateľa debiter »

na mojej octavii mam skoro 250 000 km bez poruchy na motore .Vobec nežerie olej a je to benzin 1.6 75kw 2002.Výkon a spotreba su dobre.
berkym1
Príspevky: 91
Dátum registrácie: 27.08.2009 12:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa berkym1 »

Inšpirovaný témou som len tak pre radosť zadal do vyhľadávača filter na km 500000 a viac. Vyšlo mi 40 át v sr a čr inzerovaných cez autobazar.eu. Keď som odfiltrovval očividné preklepy (mercedes z roku 2011 s 1 000 524km, škoda rapid s 1 800 000km) a preklepy , ktoré ani preklepmi neboli (oktavia tdi 1999 s 1 254 000km) ostalo mi 5 áut s reálnymi kilometrami cez 500 000.
skúste si ich prezrie´t a budete veĺmi prekvapení. zvlášť tou felíciou z AAA s 560 000km, ktorá keby mala tradičných 123 000km vôbec by nevyzerala podozrivo, či superb zo zvolena s cca 600 000km, ktorý mal volant a sedačky lepšie ako ktorákoľvek oblogátna oktávia s 180 000km.
Výsledok je jasný: máme síce relatívne najstarší vozový park v európe, ale zato s najmenej najazdenými kilometrami.

BTW, nezabudnem, ako som v zime predával nášho desaťročného bavoráka, poctivo jazdeného jednou osobou od novoty (280 000km). to bola fuška!
Franc1644
Príspevky: 836
Dátum registrácie: 28.01.2010 17:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Franc1644 »

Berkym, ved to je to, ze ty chces byt poctivy blbecek, predavas auto co ma cez 200 000 a citis sa, jak keby si bol jediny na Slovensku, co ma auto, na ktorom sa aj jazdi. Tiez nestacam kilometre a byva s tym potom problem. Pretoze hlavne ti najvacsi odbornici nechceu auta cez 200 000km. Ak ma 15 rocne auto 60 000km, tak to bere. Ale ak ma 15 rocne auto 200 000, tak to uz je moc najazdene.
Nevidim nejaky zazrak, ze auto spravi cez 1 000 000. Ako pisu aj ostatni, len otom nikto nevie.

Návrat na "Zaujímavé stránky, odkazy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných