Klasické autá

Diskusia o tom najlepšom zo sveta automobilového priemyslu

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

TALBOT-Lago (1938–1951)

Vzácny kúsok. Nadčasové kupé karosované firmou Figoni&Falachi. Talbot mal zložitú históriu, ale napriek tomu vyrábal veľmi kvalitné automobili so šesť valcovým motorom. Jedným z nich bol aj nádherný Talbot-Lago T150 C SS, alebo Talbot Lago baby. Interiér bol v kvalitnej koži, motor bol 4litrový šesťvalec so 7krát uloženým kľukovým hriadeľom auto malo planetovú prevodovku Wilson s predvoľbou pod zaujímavo riešeným volantom.

[img]http://imageshack.us/a/img42/6585/p1110 ... lago19.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img33/6051/955738.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img839/5462/955739.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img707/6039/955822.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img41/2663/talbot31410.jpg[/img]

Talbot Lago Baby
[img]http://imageshack.us/a/img706/2599/8555 ... 81221z.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img13/5310/16922 ... 50a29z.jpg[/img]
lanken
Príspevky: 1404
Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lanken »

ford gran torino

Obrázok

Obrázok

Obrázok

upravena velkost obrazkov, lukas.bubo
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

CHEVROLET Chevelle SS Coupe (1969–1972) 86000 kusov

V polovici 60-tych rokov konči v Amerike medzi automobilkami chromová vojna a začínajú sa objavovať triezvejšie tvary. V roku 1966 bola premiéra Chevelle. V roku 1969 prichádza najzaujímavejší model a našiel si medzi kupcami široké uplatnenie, pretože sa dodával ako sedan, kombi aj ako model El Camino, ktorý mal zadnú časť upravenú ako nákladný priestor. Zvlášť pohľadný bol model SS Coupe. Jeho tvary karosérie sa približovali európskemu štandardu. Mal elegantné línie s chrómovými prvkami. Chevelle mali dobrú výbavu, ktorej súčasťou boli všetky posilňovače a automatická prevodovka.
Motor:V8 5,7L, 250PS
Prevodovka: automat 3st.

[img]http://imageshack.us/a/img22/5377/3b140 ... 0ec1f9.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img17/1213/72chevelle40.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img716/3766/1970 ... elless.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img833/7792/chevychevelless.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img199/3766/1970 ... elless.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 17.05.2013 22:53, upravené celkom 2 krát.
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

ŠKODA SUPERB OHV (1938-1949) 275 kusov

Ešte pred vojnou prišla značka Škoda so Superbmi čo boli autá v zmysle svojho názvu s niekoľkými naj a to v tej dobe znamenalo: najväčší, najsilnejší, najrýchlejší a aj najdrahší. S prvým autom tejto rady prišla Škodovka už v roku 1934. Šlo o veľký sedan Škoda 640 Superb. Nasledujúcim modelom bola v roku 1938 moderne pojatá Škoda Superb OHV. Okrem modernej karosérie, v tej dobe obľúbenými okrúhlymi tvarmi masky chladiča s čiastočne zapustenými svetlometmi. Základné typy karpsérií boli sedan, limuzína, kabriolet a tiež sanitný voz.
Motor R6 OHV 3137ccm 85 k ( 63kW ) pri 3500 otáčkach
Prevodovka:4 stup.
Top speed: 124km/h

[img]http://imageshack.us/a/img62/3167/1939s ... vimg01.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img211/5328/skod ... e92419.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img213/9123/auto012a.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img850/5484/skod ... final3.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img855/3816/skod ... final7.jpg[/img]


Škoda Superb V8 4000 (1939-1940) 10kusov

Vedľa pohodlných sedadiel a príjemného interiéru nechýbal ani zapaľovač cigár. Vzhľadom karosérie je až na prednú masku a niekoľko ozdobných chrómovaných prvkov podobná na normálny Superb OHV. Rozmerovo je ale ešte väčšia. Tieto rozmery prekonala už len Škoda VOS. Oproti Superbu OHV bol naväčší rozdiel v motore V8 3991ccm 96 k ( 71,2kW ) pri 3500 otáčkach.
Top speed 135km/h

[img]http://imageshack.us/a/img843/5895/salon061.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img705/9151/p110 ... 450905.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img22/2008/renovace04.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 17.05.2013 22:53, upravené celkom 1 krát.
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

TATRA 87 (1937–1950) 3 023 kusov

V roku 1934 bola v Prahe predstavená Tatra 77, prvý aerodynamický továrensky vyrobený automobil, revolučné auto, ktoré pre odborníkov aj novinárov bolo veľkou senzáciou. Tatra bola označená za perspektívne auto pričom bola zdôraznená jej ľahká ovladateľnosť a výborné chovanie v zátačkách. Na jeseň toho roku sa stala Tatra 77 stredobodom pozornosti na autosalóne v Paríži, kde zástupcovia amerických automobiliek a anglického Rolls-Royce až po priamom predvedení automobilu na ceste v premávke, uverili, že Tatra len so 60 PS motorom dosiahne až 150km/h.
O dva roky pozdejšie vznikla TATRA 87, zrejme najuznávanejší český automobil. Oproti svojej slávnej predchodkyni bol o niečo menší a ľahší a podstatne modernejší s vylepšeným tvarom karosérie, takže sa po dlhšiu dobu nemuselo nič meniť. Bonusom bol nový motor, ktorý umožňoval pri menšej spotrebe paliva dosiahnuť rýchlosť 160km/h. Ďalej bolo vylepšené vyváženie auta a tiež výrazné zníženie hlučnosti motora tak, že v určitých rýchlostiach bolo počuť len zvuk obtekajúceho vzduchu okolo karosérie.
Karoséria bola kompletne oceľová s nosným rámom:

[img]http://imageshack.us/a/img69/8193/7czw.jpg[/img]

Luxusná aerodynamická limuzína pre 5 osôb. Vpredu je umiestnený olejový chladič, dva 6V akumulátory a dve náhradné kolesá. Kľučky sú zapustené do dverí. Predné blatníky chráni nárazník, svetlomety sú čiastočne zapustené do oblej prednej časti. zadná časť zvoľna splýva do úrovne podlahy. Je rozdelená zvislou centrálnou plochou (plutvy), podobne ako u T77.
Svoje kvality preukázala Tatra 87 v rokoch 1947 - 1950, kedy s týmto vozidlom striebornej farby podnikli Jiří Hanzelka a Miroslav Zikmund cestu do Afriky a Južnej Ameriky. Model bol vyvážaný do Maďarska, Rumunska, ZSSR, Belgicka, Nemecka, Rakúska, Francúzska, Švédska, Juhoafrickej republiky, Egypta, Argentíny či dokonca Austrálie.
Podľa amerického denníka The New York Times je zberateľským autom roka 2010, keď porazila silnú konkurenciu 651 vozov.
Motory vzduchom chladené: V8 2 968 cm³ / 75 koní (55 kW) při 3 500 ot/min/ od roku 1950 - V8 OHV 2 545 cm³ 95 koní (70 kW) při 5 000 ot/min
Prevodovka: 4st., 3. a 4 synchronizované, pohon zadnej nápravy
Top speed: 150 až 170 km/h

[img]http://imageshack.us/a/img838/9426/zikm ... 49x499.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img7/4522/411264 ... 396739.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img802/384/tom29 ... anzelk.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img822/2775/tatra87.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img189/5091/tatra873.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img211/5794/tatr ... tormus.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img825/8194/tatra87v83056625.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img197/628/3360970tatra87.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img24/8908/61151884.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 05.01.2014 23:52, upravené celkom 2 krát.
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

TATRA 600 Tatraplan (1947 - 1952) 6300 kusov

Tatra 600 (TATRAPLAN) bol osobný automobil strednej triedy vyrábaný Tatrou Kopřivnice v rokoch 1947 – 1952. Pôvodné označenie modelu bolo Tatra 107, čím bola zdôraznená jeho nadväznosť na aerodynamických predchodcov Tatra 77, Tatra 87 a Tatra 97. Nový koncept číslovania výrobkov Tatra pridelil osobným vozidlám číselný rad začínajúci práve číslom 600, čím vznikla Tatra 600.
Tatra 600 zaznamenala značný obchodný úspech v zahraničí, čomu predchádzali viaceré výborné výsledky na športovom poli. Tatraplan sa vyvážal do mnohých krajín v Európe a zámoria. V Česko-Slovensku najmä po roku 1948 slúžil ako služobné vozidlo a pre bežných motoristov bol nedostupný.
Aerodynamicky tvarovaná karoséria so zapustenými reflektormi, kľučkami aj závesmi dverí mala v tej dobe špičkovú hodnotu súčiniteľa odporu vzduchu 0,32 až 0,33.
V roku 1951 bola výroba Tatraplanu v Kopřivnici zastavená a prevedená do Mladej Boleslavi. Tatraplany vyrábané v Škodovke si však veľmi rýchlo pokazili svoje dobré meno vinou zhoršenia kvality výroby, kvôli čomu zahraničie o ne postupne strácalo záujem. Výroba T600 bola v Škodovke ukončená v roku 1952. Celkovo bolo vyrobených okolo 6300 kusov T600, z čoho 2/3 v Kopřivnici.
Dnes patria vozy Tatra 600 – Tatraplan k vyhľadávaným objektom automobilových zberateľov a aj keď sa netešia až takej pozornosti, ako ich väčšie a staršie aerodynamické sestry, patria k predným ozdobám stretnutí historických vozidiel. Viac sú však cenené vozy vyrobené v materskom závode.
Motor: 4-valcový, vzduchom chladený boxer, s objemom 1 952 cm³ /52 koní.
motor osadený aj 2 karburátormi, čo prospelo dynamike vozidla.
Top speed: 130 km/h po použití nového motoru Tatra 603, boli vozidlá T600 (spravidla v službách polície) schopné dosahovať rýchlosť cez 170 km/h.
V rámci vývoja T600 bol v Kopřivnici vyskúšaný aj prototyp s Dieselovým motorom, čo bol v tej dobe taktiež priekopnícky počin. Tatraplan Diesel mal výkon 31 kW (42 k) a dosahoval rýchlosť 125 km/h.
Štvorstupňová prevodovka so synchronizáciou 2. až 4. prevodového stupňa sa ovládala radiacou pákou umiestnenou pod volantom.

[img]http://imageshack.us/a/img802/9366/barn ... aztatr.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img46/4987/autom ... 00tatr.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img441/5105/tatr ... plan02.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img22/7093/1950t ... aplanr.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img849/3066/1950 ... nengin.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img69/3357/34441 ... 870dfb.jpg[/img]
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

Škoda VOS (1948-1952) asi 100 kusov

Škoda VOS (Vládny osobný špeciál), bol automobil vyrábaný spoločnosťou Škoda Auto AZNP v rokoch 1948 až 1952 určený pre najvyšších štátnych predstaviteľov komunistického Česko-Slovenska. Vyrábal sa len vo veľmi malom počte, asi 100 kusov. Z toho bola prvá polovica v prevedeni VOS-L (L=ľahký) a druhá polovica bola ťažko opancierovaná - VOS. Automobil sa oficialne vyrábal v Mladej Boleslavi, tam sa ale len montoval. Motor dodala Praga a karosériu Karosa-Vysoké Mýto.

Motor: R6 (OHV), 5195ccm/ 120 k ( 88kW ) pri 3500 otáčkach
Prevodovka: 4st. mech.
Maximálna rýchlosť: 115-130 km/h

[img]http://imageshack.us/a/img195/2277/1950 ... allimo.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img35/6931/auto291.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img716/5135/dedecek14b.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img19/4408/1945fb.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img14/9190/1969c.jpg[/img]
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

AERO Minor (1946–1951) 14000 kusov

Príbeh jedného malého veľkého auta, ktoré sa zapísalo zlatým písmom!
Továreň Jawa, založená Františkom Janečkom sa pôvodne venovala výrobe licenčných motocyklov Wanderer. Na slávne motocykle Jawa sa dostalo až po druhej svetovej vojne, keď sa na inom mieste, v továrni Aero, vyrábali aj pokrokové automobily, ktoré počas vojny tajne vytvorili konštruktéry Jawy zdokonalením predvojnového vozu Jawa Minor.
Aero Minor poháňal pred prednou nápravou umiestnený dvojvalec o objeme 0,6L a výkone 20 PS. Štvorstupňová prevodovka mala patentovanú kulisu, ktorá bola pod volantom. Auto vyrábané ako štvormiestny uzavretý, ale aj ako STW či roadster, malo veľký úspech v zahraničí. S vozidlom Aero Minor sa podniklo aj mnoho diaľkových jázd. V roku 1947 sa známy cestovateľ F.A. Elstner s rodinou vybral z Prahy do Afriky naprieč Saharou do Cottonou a späť, celkom ušiel 17 000 km. Cotton (Pobrežie Slonoviny) - Praha 480 hod. V roku 1948 sa vozidlo pozrelo aj za severný polárny kruh. Absolvovalo mnoho propagačných jázd napr. aj plne obsadený voz a jeho výjazd na Snežku. Bohužiaľ výroba úspešných minorov bola neuvážene v roku 1951 ukončená. Pritom ešte v roku 1959 ho chceli v licencii vyrábať v Egypte.
Minory slávili aj športové úspechy napr. v Alpskej Rallye a na Monte Carle. Je treba pripomenúť aj autá Aero Minor Sport z ktorých dva špeciálne prototypy so zvýšeným obsahom motora na 0,74L dosiahli neuveriteľný úspech v prvom povojnovom 24hodinovom preteku Le Mans v septembri 1949. Veľký outsideri sa už od štartu držali veľmi dobre, potom prišlo mierne zhoršenie, aby sa neskôr diváci nestačili diviť, po 20 hodinách bol Minor na piatom a o hodinu neskôr už na štvrtom mieste. To už všetci tušili senzáciu. A tá prišla. Prvý Minor dorazil do cieľa v absolútnom poradí ako druhý za dvanásťvalcovým Ferrari, ďaľší Minor dorazil ako trinásty, keď predbehol aj Bentley s motorom 4,25L. Pri tom ako jediná značka sa mohla tešiť z dojazdu všetkých svojich štartujúcich vozov!
Dnes ich už nie je mnoho a ani na zrazoch veteránov to nie je častý hosť. Našťastie sa občas niekto zblázni a zakúpi kopu šrotu, z ktorej by sa po rokoch mal stať opäť pojazdný veterán.
Motor: dvojvalec 615 ccm/20PS
Prevodovka: 4 st. mechanická
Top speed: 90km/h

[img]http://imageshack.us/a/img825/9199/elst ... orupro.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img689/1382/uvodb.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img198/1554/8667 ... 6df04z.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img259/6967/1949aerominor2.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img29/4570/minor5.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img17/6114/roztoky099.jpg[/img]

Aero Minor Sport Le Mans

[img]http://imageshack.us/a/img818/8200/strojzoom9876.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img27/8896/lany15.jpg[/img]
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

RENAULT Floride (1958-1968) 117000 kusov

Sen o kráske z Francúzska.
Na rozdiel od iných snov, tento bol splniteĺný. Veď nakoniec uspokojil ambície tisícov zákazníkov aj tých menej zámožných, nie len vo Francúzsku, ale aj za morom v USA.
Bol jedným z veľmi úspešných vozov značky Reanault. Predával sa pod názvom Floride či neskôr Caravelle.
A pretože to neboli hocijaké autá zapáčili sa aj mnohým celebritám. Tou najznámejšou bola Brigitte Bardot, ktorá sa veľmi rada prevážala vo svojom spideri po francúzkom pobreží. Auto bolo vyrábané ako kupé s pevnou strechou, kabriolet a model s odnímateľnou pevnou strechou. Auto neskôr dostalo vylepšené odpruženie Aérostable, potom aj o niečo väčšie motory z 0,84L na 0,96L a kotúčové brzdy na všetky kolesá. V roku 1963 zmizol názom Floride a vyrábal sa len ako model Caravelle s 1,1L motorom, ktorého objem bol neskôr ešte zvýšený.
Motor:R4 845 cc/45PS, 956 cc/50PS, 1108 cc/60PS
Prevodovka: plne synchr. 4st. mech.
top speed: 135-145km/h

[img]http://imageshack.us/a/img838/7450/floride03.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img59/9277/59029 ... 1d9a42.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img59/9540/66534 ... 37c34z.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img827/3192/timthumbtj.png[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img580/75/renaultflorides02.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img29/4629/59032 ... 2f303z.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img42/2659/renau ... itchen.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 04.10.2013 00:25, upravené celkom 1 krát.
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

Checker Marathon (1961-1982)

Ak by existovala cena za najčastejšie "obsadzované" filmové auto, získal by ju pravdepodobne Checker. Alebo klasický obrovský žltý americký taxík. Tento historicky najčastejšie používaný automobil taxislužieb USA vyrábala automobilka Checker Motors Company v michiganskom Kalamazoo. Existovalo niekoľko variant vozov s čiastočnými úpravami, ale najznámejší je A8 Marathon, ktorého koncepciu navrhol majiteľ spoločnosti Yellow and Checker Cab, Morris Markin. Vyrábal sa v rokoch 1956-1982 a stal sa jedným zo symbolov New Yorku. Checkery najskôr poháňali motory Continental, po ukončení ich výroby ich nahradili pohonné jednotky od Chevroletu. V súvislosti s ropnou krízou bolo mnoho mohutných Checkerov postupne prestavaných na pohon propanom.
Motory V8 OHV od 4,6L do 5,7L, výkon od 86KW/4000ot do 224KW/4800ot

[img]http://imageshack.us/a/img194/8206/116998front34web.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img191/48/15031593.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img842/3140/checkercabblog.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img802/223/82562047.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img163/1915/checkermarathon2.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img585/2296/images1hj.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img109/766/bezejmna1r.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img10/3509/bezejmna3.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img841/1134/bezejmnaf.jpg[/img]
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

Zoznam všetkých automobilov v téme: Kliknúť sem
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

Dobrý dizajn preverí čas, hovorí dizajnér Porsche
František Dvořák napísal:Víte, o čem se baví designéři aut, když jdou na kafe? O starých autech. Malují moderní auta, hledí do budoucnosti a vymýšlejí, co tu ještě nebylo. A doma si šlechtí veterány. Takový je i Anthony Robert Hatter, milovník starých bouráků a Alfonse Muchy.
Celý článok nádete: TU

Obrázok

Obrázok
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 24.05.2013 11:16, upravené celkom 1 krát.
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

PHANTOM Corsair (1938) 1kus

V roku 1938 bol vyrobený voz Phantom Corsair, ktorý aj dnes pôsobí, ako hudba ďalekej budúcnosti. Navrhol ho kráľ kečupov Heinz.

Je to jedno z najzvláštnejších áut v histórii motorizmu. Navrhol ho Rust Heinz, jeden z majiteľov slávnej "kečupárskej firmy" a postavil Maurice Schwartz z kalifornskej karosárne Bohman & Schwartz. Vtedy vzbudilo auto doslova búrku nevôle. Bolo to niečo, čo úplne zmenilo prístup k automobilu. Bolo to auto šialené a zmenilo motoristický svet. Vlastne toto auto sa stalo základom pre typické americké vozy neskoršej doby - s mohutnou prednou časťou, ale nízkym profilom okien.

Vo všetkom napred.
Pozrite sa na výšku auta. Na vtedajšiu dobu to bol unikát. Phantom Corsair meria na výšku iba 140 cm. Pod hliníkovou karosériou s oceľovým rámom malo auto nezávislé zavesenie všetkých kolies, nastaviteľné tlmiče, prevodovku s elektronickým riadením ... Proste niečo, čo na vtedajšiu dobu bola neskutočná futuristická technika. Ostatne aj netradičná šesťmetrová karosérie vzbudzovala a vzbudzuje údiv. V prednej rade sedia štyria cestujúci vedľa seba, pričom vodič má miesto na druhom sedadle zľava. Avšak to nie je všetko. Je tu aj ďalší rad sedadiel pre dvoch cestujúcich.
Aj keď vážil viac ako dve tony, dokázal ísť rýchlosťou až 185 km / h. Mohol za to extrémne výkonný a vtedy najmodernejší agregát Lycoming 80 ° V8 čo je jeden z najznámejších výrobcov leteckých motorov na svete.  Rust Heinz plánoval vyrábať automobil v malej sérii. Bohužiaľ zomrel pri dopravnej nehode hneď nasledujúci rok a Phantom Corsair je tak na svete jediný. Dnes ho môžete vidieť v automobilovom múzeu Harrah Collection v nevadskom Renu.
Prevodovka: 4-Speed Automatic
Motor: Lycoming 80º V8, OHV, 4729 cc/ 141.7 kw / 4000 rpm
top speed: 185KM/H

Video TU



[img]http://imageshack.us/a/img802/9640/964861.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img9/8893/336214 ... db0a3b.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img839/9255/3457 ... 28529o.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img854/5199/38ph ... sair5x.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img703/201/1938p ... rpebbl.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img594/5968/964860.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img812/8809/70978640.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img42/7684/phantom5.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img856/7540/fbdfm.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img163/3411/1938 ... rengin.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 26.05.2013 21:20, upravené celkom 3 krát.
Používateľov profilový obrázok
Cherro
Príspevky: 738
Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Cherro »

The Classic Car Club v Londýne

1973 Rolls-Royce, Aston Martin V8 1975 Vantage, Mercedes-Benz 450SL, TVR Chimera (!) a Volvo P1800S sú len niektoré z fantastickej ponuky.

Video TU
Používateľov profilový obrázok
Cherro
Príspevky: 738
Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Cherro »

Bugatti 57 SC Atlantic Ralpha Laurena hviezdou 2013 Concorso d'Eleganza Villa d'Este

Tohtoročná prehliadka a súťaž automobilovej elegancie Concorso d'Eleganza Villa d'Este pozná svojich víťazov a najvyšší titul Best of Show získal módny návrhár Ralph Lauren so svojou vzácnou Bugatti.

[img]http://img.auto.cz/news/img/art/2013-22 ... 480c79.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img534/6500/2451a49ee9af9f7.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img845/8194/3051a49ee9e4d81.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img18/2382/4151a49eea5029e.jpg[/img]

Návrat na "VETERÁNY a klasické autá"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 48 neregistrovaných