Renault Master 2.8 tdi turbo

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

spark
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 03.08.2010 14:28
Zdieľať na Facebook

Renault Master 2.8 tdi turbo

Príspevok od používateľa spark »

Caute potrebujem radu, mám renault master 2.8 tdi včera som si všimol že keď som vytocil motor a pozeral som na turbo tak to ovládanie turba co otvara klapku v turbe sa vôbec nehýbalo,keď som to pohybal s rukou tak sa to hýbe neni to zadrete ale hýbe sa to ťažko lebo to vracia pruzina a ťa sa mi zdá dosť silná ,je to ovládané cez hadicku tlakom s turba,dal som novú hadicku skusil som to povytacat ale to ovládanie sa stále nehybe,skúsil som to pripojiť na prijamo cez pumpu na bicykel a to ovládanie funguje dobre,tak sa mi zdá že tlak s turba čo ide do hadicky ovládania klapky je slabý že nedokáže posunúť to ovládanie.tak neviem v com je chyba či s turba nejde dosť tlaku do toho ovládania klapky turba alebo ide to ovládanie klapky tak ťažko koli tej pružine čo je vo vnútri že ten tlak s turba to jednoducho nepotlaci,skúšal som aj keď som vytocil motor dal som dole hadicku či tlači s turba s toho zakoncenia na ktoré sa pripája hadicka a odtiaľ tlak ide aj keď sa mi zdá že je slabý ,tak už neviem že čo to môže byt prečo sa to ovládanie nehybe. za všetky rady ďakujem .
gippo
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 06.02.2010 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gippo »

Z akeho dovodu si myslis ze je tam slaby tlak? Vypina Ti riadiaca jednotka do nudzoveho rezimu,alebo ma motor slaby vykon? Za dalsie,predpokladam ze si meral tlak na mieste...chyba,daj si tlakomer na vystup turba meraj za jazdy,najlepsie do kopca /v plnej zatazi/ na 3 prevodovom stupni,pri 3000ot/min by si mal namerat asi 1 bar,ak nie treba diagnostiku.
elephant
Príspevky: 1747
Dátum registrácie: 25.02.2009 02:07
Bydlisko: ZH
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa elephant »

A ty si myslíš že westgate otvorí tlak turba bez záťaže keď budeš len tak naprázdno vytáčať motor na mieste? Vieš na čo vlastne westgate na turbe slúži ako ako funguje?
Keď tlak čo tlačí turbo presiahne predpísaný tlak tak sa otvorí obtoková klapka ktorá odvedie spaliny okolo turba priamo do výfuku a tým sa aj znížia otáčky turba a zníži sa plniaci tlak. Keď plniaci tlak znovu klesne na požadovanú maximálnu hodnotu obtoková klapka sa znovu zavrie. V opačnom prípade by turbo tlačilo pri plnej záťaži do zblbnutia veľký tlak bez regulácie.

Takže ta sila odporu tiahla je taká veľká preto aby sa otvorila obtoková klapka pri maximálnom tlaku turba čo ty na mieste bez plnej záťaže nikdy nedosiahneš. Keď to nie je zaseknuté a hýbe sa to a hadička nie je deravá alebo dopráskaná tak je to v poriadku. To sa ma hýbať len keď je plniaci tlak turba na maxime teda pri plnej záťaži.
spark
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 03.08.2010 14:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa spark »

Ok ďakujem za odpovede pomohli ste mi.
Napísať odpoveď

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných