renault rx4 1,9 dci
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 107
- Dátum registrácie: 06.10.2007 01:52 Zdieľať na Facebook
ano, nie každý je zručný, nemá chuť ani čas zhánat, atd, s tým súhlasím, ale nie každý kupuje autá len pre účelovost, alebo z rozumu, lebo sú na ne lacné diely. A čo vlastne znamená kúpa auta z rozumu? Ja tvrdím, že život je tak krátky, že si ho chcem užit, kupovat si auto lebo sa mi páči, lebo ho jednoducho chcem, a sú autá, aj teraz mám jedno /mazda3/ na ktoré stoja niektoré diely veľa, ale mna to nezaujíma, lebo to auto sa jednoducho nekazí, a z toho plynie, že ani tie diely netreba.
Pred 3 rokmi som si kupil 156-ku (v ESPANA), servisovanú, s 200 tis. na tachometri, za 2 roky natočil 50 tisic km, náklady na údržbu a opravy optrebovaných vecí včetne výmeny žhavičov cca 17 tis. SK (v servise včetne práce), strata hodnoty 500 € + 400€ , sk značky, takže 50 tisic km ma vyšlo okrem nafty 45 tisic SK s prihlasením. A vozil som sa na dobrom aute. Švagor za desat rokov na svojej favoritke najazdil tiež cca 50 tisic km, do opráv vo vlastnej garaži nastrkal cca 50 tisic sk nepočitajúc vlastnú prácu, strata hodnoty po predaji 40 tisic Sk.a to sa 1é rokov vozil a favorite. Tak ktoré auto bolo lacnejsie. ?
Pred 3 rokmi som si kupil 156-ku (v ESPANA), servisovanú, s 200 tis. na tachometri, za 2 roky natočil 50 tisic km, náklady na údržbu a opravy optrebovaných vecí včetne výmeny žhavičov cca 17 tis. SK (v servise včetne práce), strata hodnoty 500 € + 400€ , sk značky, takže 50 tisic km ma vyšlo okrem nafty 45 tisic SK s prihlasením. A vozil som sa na dobrom aute. Švagor za desat rokov na svojej favoritke najazdil tiež cca 50 tisic km, do opráv vo vlastnej garaži nastrkal cca 50 tisic sk nepočitajúc vlastnú prácu, strata hodnoty po predaji 40 tisic Sk.a to sa 1é rokov vozil a favorite. Tak ktoré auto bolo lacnejsie. ?
-
- Príspevky: 765
- Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56 Zdieľať na Facebook
Je jasne,že stav auta kusok ovplyvni pôvodny majitel.Ale RX 4 by som nekupil ani po dôchodcovi, ktory s nou chodil na nakupy do mesta. 4x4 do nej robil Styer puch a na to, že su svetoznami vyrobou štvorkoliek tu velky zazrak nedokazali.Odchadzajuce kardany, ja som zažil tri RX4 a zvuky čo vydaval zadny diferencial na všetkych boli strašne. Renault nikdy nemal extra prevodovky a uprava na 4x4 jej tiež určite nepomohla. Tvrdit, že 1,9dci je dobry motor je tiež podla mna odvažne, ešte tak ked ho mam od nova.
Ak sa ti to tak pači treba dobru skušobnu jazdu aspon 20 km, že by si postrehol zvuky na vyše ak by tam boli. Niekde na trave vyskušat pripajanie zadnych kolies. A ak ho vezmeš dufat, že budeš don len liat naftu kym ho budeš mat.
Podla mna dnes už neexistuje kvalitne auto o ktorom by sa dalo povedat aspon na 80%, že sa nebude kazit. Vitara aj Rav4 maju tiež svoje ulety ale určite to je podstatne menej rizikova volba ako RX4.
V každom pripade radšej kupuj auto s niekym kto sa v tom vyzna a ma skusenosti aj so 4x4.
Ešte poznamka pre blaster417, mhlavaty atd. To čo pišem su skusenosti zo servisu nie z recenzii.
Ak sa ti to tak pači treba dobru skušobnu jazdu aspon 20 km, že by si postrehol zvuky na vyše ak by tam boli. Niekde na trave vyskušat pripajanie zadnych kolies. A ak ho vezmeš dufat, že budeš don len liat naftu kym ho budeš mat.
Podla mna dnes už neexistuje kvalitne auto o ktorom by sa dalo povedat aspon na 80%, že sa nebude kazit. Vitara aj Rav4 maju tiež svoje ulety ale určite to je podstatne menej rizikova volba ako RX4.
V každom pripade radšej kupuj auto s niekym kto sa v tom vyzna a ma skusenosti aj so 4x4.
Ešte poznamka pre blaster417, mhlavaty atd. To čo pišem su skusenosti zo servisu nie z recenzii.
-
- Príspevky: 107
- Dátum registrácie: 06.10.2007 01:52 Zdieľať na Facebook
hnr,
to čo som tu napísal ja sú vlasnte skusenosti s týmto autom, inak zadok sa nepripája, je to premanentný pohon 4x4, áno prevodovka nie je najsilnešia vec v tomto aute, čo sa týka spolahlivosit terenáka, svoj hlas dám toyote LC73-ke, mal som ju pol roka v espana, bolo to super pustit sa do tažkého terenu, a nebať sa že sa z tade nedostanem, alebo že sa niečo pokazi., ale to je o niečom už úplne inom.
to čo som tu napísal ja sú vlasnte skusenosti s týmto autom, inak zadok sa nepripája, je to premanentný pohon 4x4, áno prevodovka nie je najsilnešia vec v tomto aute, čo sa týka spolahlivosit terenáka, svoj hlas dám toyote LC73-ke, mal som ju pol roka v espana, bolo to super pustit sa do tažkého terenu, a nebať sa že sa z tade nedostanem, alebo že sa niečo pokazi., ale to je o niečom už úplne inom.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
blaster417 napísal:hnr,
to čo som tu napísal ja sú vlasnte skusenosti s týmto autom, inak zadok sa nepripája, je to premanentný pohon 4x4, áno prevodovka nie je najsilnešia vec v tomto aute, čo sa týka spolahlivosit terenáka, svoj hlas dám toyote LC73-ke, mal som ju pol roka v espana, bolo to super pustit sa do tažkého terenu, a nebať sa že sa z tade nedostanem, alebo že sa niečo pokazi., ale to je o niečom už úplne inom.[/quote
Už si to uviedol na správnu mieru,zadok je pripojený stále.Je tu stále vynechaný jeden fakt.RX je bežný variabilný rodinný autiačik s pridanou hodnotou lepšej priechodnosti v teréne.To nie je terénne auto.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 27.10.2009 08:59 Zdieľať na Facebook
rx4
Ďakujem všetkým z odpovede!
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 23.07.2010 13:43 Zdieľať na Facebook
RX4 ANO alebo NIE?
Moja odpoved, jednoznacne NIE!
Nepisem, co som pocul ,ale co som s tym autom zazil a bohuzial stale zazivam. Nexce sa mi tu rozpisovat o vsetkych probs s tymto srotom, lebo by toho bolo viac stran ako v biblii.
Nepisem, co som pocul ,ale co som s tym autom zazil a bohuzial stale zazivam. Nexce sa mi tu rozpisovat o vsetkych probs s tymto srotom, lebo by toho bolo viac stran ako v biblii.
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 18.10.2010 14:47
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
ivko1 napísal:blaster417 len že nie každý je zbehnutý a diely ktoré sa dajú lacno nahradiť/repasovať by dokazal vyriešiť iba kompletnou výmenou a taký tam písali tiež a je rozdiel dať 20€ za dva čapy a za to isté u RX4 takmer 600€... To isté platí pre kardan , dá sa opraviť aj za lacno aj za draho a mám ešre pocit že sem tam tam bola reč aj o samotnej prevodovke.
Ja hovorím že za to 4x4 ktoré je ozaj iba také že tam je , to auto sa skrátka neoplatí ked zoberiem v úvahu bežnú údržbu a nepočítam tú lacnú homemade.
Tak ako si to napísal na začiatku , že nenávidím Alfy, nenavidím ich práve preto , že cena bežného servisu nie je úmerná trhovej hodnote auta, ja nekupujem auto podla nejakých tabuliek, či designu ale podla zdravého rozumu
oprava kardanu, nové kríže, nové posuvy, nové str. uloženia a vyváženie...495,- EUR bez DPH, hardy spojka 130,- EUR bez DPH
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 22.07.2009 16:34 Zdieľať na Facebook
Je tu popísané všeličo.....Jazdil som 10 rokov na scénicoch - nafta a teraz jazdím na RX4.Je to niečo úplne iné na spôsob jazdy a nedá sa porovnávať.Pohodlie je rovnaké, ale keď som si zadovážil chatku a potreboval som aj do mierneho terénu a zimnú neudržiavanú cestu,je to k nezaplateniu.....Na ťažký terén sú iné autá,no mne to vyhovuje a pri normálnom servise nepociťujem žiadne zvýšené náklady....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných