Klasické autá

Diskusia o tom najlepšom zo sveta automobilového priemyslu

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

Volkswagen Karmann Ghia (1955–1974) vyrobené 445238 kusov
Jedná sa o kupé 2+2.
Motor pochádzal z VW chrobáka plochý vzduchom chladený štvorvalec.
motory: 1200cm3, 1500cm3, 1600cm3 od 34 do 60PS
max rých.:150km/h

Na začiatku roku 1950 Volkswagen vyrábal malé, úspornejšie, spoľahlivejšie automobily (chrobák), ale po druhej svetovej vojne, spotrebitelia začali požadovať viac štýlové a elegantné vozidlá. Na začiatku roku 1950 vedenie vo Volkswagene rozhodlo, že je nutné vyrobiť auto pre uspokojenie potrieb náročnejších zákazníkov povojnovej generácie. Po jeho zavedení do výroby sa najviac vyvážal do USA.

[img]http://imageshack.us/a/img826/1164/karmannghiafront.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img716/2923/karmannghiaback.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img823/4896/volk ... ghia02.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img213/8559/volk ... ghia24.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img809/6120/67ka ... dv05hh.jpg[/img]
lanken
Príspevky: 1404
Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lanken »

konečne poriadna téma...furt čítať o pripečených turbách a vadnných vstrekovačoch ma už nebaví ...

ináč ten vw karman je pekný... to je vzducháč a nevidím tam ten system klapiek na vzduch chladenie dajako

karbec 4 valce a žiadna voda a elektrika...hmm auto na ktorom prejdeš svet s kombinačkami a kuskom drotu a GO urobíš v zastavke MHD za 2 hodiny
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

Čo je dobré netreba meniť. Víťaz, ktorý deklasoval všetkých súperov spôsobom KO.

Ladies and gentlemen, winner is:

VOLKSWAGEN Beetle "Chrobák" (1945-1994) vyrobených 21 000 000 kusov!!!

[img]http://imageshack.us/a/img855/9071/1945 ... eetleb.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img14/335/volksw ... e17163.jpg[/img]

Chrobák sa vyrába nepretržite od roku 1945. Začiatkom 30-tych rokov začala nadobúdať konkrétne tvary Hitlerova vízia "ľudového auta", keď projektom poveril Dr.Ferdinanda Porscheho. Hitler jazdil na Tatrách a pochvaľoval tieto autá. Niet pochýb, že bol nápadne podobný starším Tatrám. Tatra chrobáka ovplivnila a predstavovala východiskový bod pre originálny voz. Ešte pred vojnou bolo vyrobených asi 630 chrobákov. Keď sa výroba v roku 1945 obnovila Chrobák napredoval vo výrobe a v roku 1955 bol vyrobený miliónty a v r. 1972 pätnásťmiliónty chrobák, čím sa prekonal rekord Fordovho modelu T. Ešte v roku 1994 sa auto vyrábalo v mexickom a brazílskom závode v počte 1000ks denne.
Za čistokrvný chrobák sa považuje ten medzi rokmi 1953-1957 s rozdeleným zadným sklom a oválnym oknom.

Ferdinand Porsche (1875-1952)
Klampiarov syn Porsche bol najvšestrannejším automobilovým konštruktérom v dejinách. Pracoval vo firmách Mercedes, Volkswagen, Auto Union a Cisitalia a navrhol aj tank Tiger, známy z 2. svetovej vojny. Napriek tomu, že vytvoril Chrobáka, najchýrnejšie auto na svete, Spojenci ho po vojne dva roky väznili za jeho styky s Hitlerom.
[img]http://imageshack.us/a/img6/5305/o4zx.jpg[/img]

Verzia chrobáka Karman Cabriolet (1972-1980) celkovo od r. 1949 vyrobené 331847kusov
Karoséria: oceľová a samostatný podvozok,
motor: vzadu vzduchom chladený plochý štvorvalec 1584cm3, 50PS/4000ot/min
prevodovka štvorstupňová mechanická,
Brzdy v predu kotúčové vzadu bubnové,
max.rých: 133km/h
Toto auto je doma všade či pred Hotelom Hilton, alebo v bežných uliciach miest. Chrobáky majú povesť neúnavných strojov.

[img]http://imageshack.us/a/img707/8775/3339422.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img13/6776/3339420.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img854/7594/3339430.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img543/3058/bebruaset.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img571/4254/3125490.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img11/4747/3125492.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img203/5066/3125494.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img560/8059/3125496.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 08.10.2013 11:41, upravené celkom 3 krát.
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

AUSTIN Mini Cooper (1959-1968) vyrobené 145000kusov

V 60.tych rokoch vznikla v Británii táto motoristická legenda a stala sa popri sériovom aute definitívnym pretekárskym automobilom. Cooper vyhral mnoho prestížnych súťaží ako napr. Rallye Monte Carlo, Alpyne Rally, Tulip Rally a mnoho iných. Porážal niekoľkonásobne výkonnejšie stroje. Vďaka svojej manévrovateľnosti dokázal pretancovať okolo väčších súperov. Auto bolo dokonale vyvážené. Pôvodným konštruktérom auta bol John Cooper, ktorý za každý vyrobený kus dostal 2libry. Autor karosérie Mini, Alec Issigonis, mal predstavu, že Mini by mal byť skôr ľudovým vozidlom. BMC(British Motor Corporation) schválila pokusnú sériu 1000kusov. Dnes vieme, že to bolo dobré rozhodnutie.
Cooper S (1963-1967) mal širšie kolesá, iný emblém a motor 970 a 1071cm3, najvzácnejšie
je 970S, ktorých sa vyrobilo iba 964 kusov.
Konštrukcia oceľová samonosná s predným a zadným pomocným rámom,
Motor 970, 997, 998, 1071, 1275cm3,
výkon od 65PS/6500ot/min do 76PS/5800ot/min
štvorstupňová prevodovka,
Max. rých.:161km/h

[img]http://imageshack.us/a/img13/6399/austi ... rally1.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img811/6533/1969 ... perbyf.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img6/2153/austinminicooper.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img39/5872/31018160264.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img703/6130/1964 ... countr.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img827/5499/67au ... rsdv11.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img27/3903/1280p ... tinmin.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 28.11.2013 20:02, upravené celkom 1 krát.
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

CHEVROLET Corvette Sting Ray (1963-1967) 118964 kusov
Pre mnohých zlatý vek Corvetty rok 1963, keď sa zrodil Sting Ray.
Najvyhľadávanejšia verzia je kupé s pevnou strechou s deleným zadným sklom 1963.
Konštrukcia, laminátová karoséria,lisovaný skriňový oceľový podvozok v tvare X,
Motor: OHV V8 5359(250-375PS), 6495, 7008cm3(390-435PS)
Śtvorstupňová mech., alebo automatická prevodovka,
max. rých.: 245km/h

[img]http://imageshack.us/a/img690/1792/99133v.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img27/1115/51854 ... 250a6z.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img825/9297/chev ... c2stin.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img594/9297/chev ... c2stin.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img820/9297/chev ... c2stin.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img855/9297/chev ... c2stin.jpg[/img]
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

preco mi toto robis ?!

srdco mi poskocilo odtalto az do Wošingtonu... hned by som ho kupil keby som mal prachy.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

tiež tu mám zopárveľa favoritov. No ja som skromný a uspokojil by som sa s E Type ;-)
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

Volga GAZ 21(1956 - 1970)

GAZ 21 prišiel na domáci trh v roku 1956, v Československu v roku 1958. Rusi sa v prípade Volgy tvarovo inšpirovali modelom Opel Kapitan, tehnicky však šlo o čisto ruský stroj. Volga 21 bola vyrábaná v troch generáciách, pričom výroba poslednej z nich skončila až v roku 1970. V roku 1962 prišlo dokonca raritné kombi GAZ 22.
Na pohon typu GAZ 21 slúžil odolný benzínový štvorvalec s objemom 2445 cm3 a výkonom 52 kW (71 k).
motory: 2.5 8V OHV (52 kW/71 k),
trojstupňová mechanická prevodovka
robustná konštrukcia, odolný podvozok, komfortné odpruženie, neúnavné motory

[img]http://imageshack.us/a/img19/4355/volgagazm214.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img198/7195/volga.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img339/4020/2932 ... 259310.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img507/9004/2932 ... c2008o.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img577/8896/frontviewtl.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img171/4715/5515 ... 870c62.jpg[/img]



Volga GAZ 24 (1968-1992)

Ako prvý sa predstavil štvordverový sedan a v roku 1971 sa objavilo aj kombi .
V roku 1973 automobilka vyrobila päť prototypov s pohonom všetkých kolies a zvýšenou svetlou výškou. Do výroby sa verzia 4×4 nakoniec nedostala. Na vojenské prehliadky Volga vyrobila aj niekoľko kabrioletov. V roku 1985 prišla modernizovaná verzia GAZ 24–10 s upraveným interiérom, motorom s výkonom 73 kW 99k čiernou plastovou maskou chladiča.
Na pohon typGAZ 24 slúžil odolný benzínový štvorvalec s objemom 2445 z typu GAZ 21 a neskôr motor s výkonom 73 kW (99k)
Motory boli jednoduché, odolné a spoľahlivé. Pohonný mechanizmus zniesol aj najtvrdšie zaobchádzanie. Kďže v určitých častiach Ruska sú poriadne mrazy Volga zniesla všetko na studených štartoch sa len zabávala a pokiaľ jej nevypovedala elektromagnetická spojka ventilátora (GAZ 24), nevadili jej ani tropické horúčavy. Konštruktéri počítali s ťažkými poveternostnými podmienkami a tomu prispôsobili konštrukciu celého auta. KGB do svojich služieb zaradilo aj upravené Volgy, ktoré boli poháňané silnými osemvalcovými motormi. Dôkazom odolnosti je skutočnosť, že po ruských stepiach dodnes jazdí množstvo týchto kedysi majestátnych áut.

Motory:
2.5 8V OHV (73 kW/99 k).
Exportné verzie s naftovým motorom Peugeot 2.1 D (55 kW/71 k),
Verzia s motorom 5.5 V8 (145 kW/197 k) pre KGB,
Prevodovka štvorstupňová mechnická alebo pre verziu V8 trostupňový automat.
robustná konštrukcia, odolný podvozok, komfortné odpruženie, neúnavné motory

[img]http://imageshack.us/a/img28/2757/volga1m.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img26/663/651735 ... e43b9z.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img515/1695/6014 ... 408e4d.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img266/9965/6014 ... d4772b.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img90/4889/gaz2409.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img832/4770/22764684.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img198/6624/5651 ... e86402.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img4/4403/29368280007large.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img443/7078/gaz24engine.jpg[/img]
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

CHEVROLET Camaro RS Convertible (1967-1970) vyrobené 10675 kabrioletov RS, 195765 kupé, 25 141kabrioletov

Ako odpoveď na veľmi úspešný Ford Mustang malo byť z dielne General Motors práve toto auto. Filozofia predaja tohto auta bola: predať zákazníkovi holý automobil a dovoliť mu, aby si vybral doplnky podľa svojho gusta. Ozajstná špička boli Camará SS. Trh prijal Camaro ako solídnu protiváhu Mustanga. Predsa však sa Camara predalo oveľa menej ako Mustanga.

Motor: V8 obsah 327 cid(5,0L), 275PS/4800ot/min, SS 350 cid(5,7L) 310PS, 396 cid (6,5L) 375PS.
tro-štvor stupňová mech. prev., alebo trojst. automat,


[img]http://imageshack.us/a/img803/3374/797mainf.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img541/3617/7912 ... ileweb.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img833/4916/53219250pr.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img571/3952/62480889.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img685/443/13186 ... vrolet.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img832/2718/dsc05523k.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img534/3661/chev ... ss350c.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img854/9660/62480596.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img69/8550/62480691.jpg[/img]
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

MONTEVERDI HIGH SPEED 375S Frua (1967-1972) vyrobené 11 375 kusov

Ak by ste chceli v 70-tych rokoch drahé GT tak je veľmi pravdepodobné, že by ste uvažovali nad Ferrari, Maserati alebo Lamborghini. Ak by ste chceli ešte o trochu viac, ešte viac exkluzívne, tak potom by ste hľadali MONTEVERDI .
V polovici šesťdesiatych rokov bol Peter Monteverdi úspešný švajčiarsky predajca luxusných áut. Jeho spoločnosť bola oficiálnym dovozcom Ferrari do Švajčiarska. S Ferrari sa narušili vťahy po tom čo Ferrari naliehal, aby Monteverdi zaplatil vopred za zásielku 100ks vozidiel Ferrari. Monteverdi pochopiteľne odmietol a namiesto toho sa rozhodol vytvoriť vlastné GT. Z dielne Petra Monteverdiho vyšlo niekoľko modelov áut, ktoré sa aj napriek vysokej cene predávali prekvapivo dobre.
V roku 1967 bol na frankfurtskom autosalóne predstavený model MONTEVERDI HIGH SPEED 375S Frua.
Konštrukcia: rúrkový rám
Motor chrysler magnum V8,7210 cm3
výkon 380PS /4600 rpm
prevodovka automat, alebo 5 stupňová mechanická,
brzdy kotúčové,
top speed 259 Km/h

[img]http://imageshack.us/a/img442/426/og06mv375s68b.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img541/8974/1969 ... sfront.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img43/5904/og06mv375s68a.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img845/3790/hs375s3.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img717/6060/d7044670.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img843/968/1969m ... srear1.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img266/2520/1969 ... sinter.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img703/4070/6965 ... 214dea.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 30.01.2013 12:30, upravené celkom 1 krát.
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

PONTIAC GTO (1964-1971) vyrobené 497 122 kusov

V Amerike Pontiac GTO okamžite zabral. Kúpychtiví Američania sa nevedeli dosýtiť, za prvé tri roky sa ich pre GTO rozhodlo 207 000. Motory GTO boli vždy najsilnejšie v celom výrobnom programe Pontiaca. GTO je auto, ktoré celé spustilo tzv. "Muscle Car" zvláštnu kategóriu.
Konštrukcia delená karoséria a rám podvozku,
Motor: V8, 5 342cm3 až 7 456cm3, výkon od 280PS/4700ot/min do 360PS/5000ot/min
Prevodovka: troj, alebo štvorstupňová mechanická, alebo automatická,
top speed: 217km/h.

[img]http://imageshack.us/a/img853/7664/69gtofront34wm.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img443/8284/pontiacgto11.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img547/5223/1130 ... cgtoen.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img841/3936/1160 ... tiacgt.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img255/5964/1966 ... 561343.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img689/4338/hppp ... ntiacg.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img15/2043/hppp0 ... ntiacg.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img96/5937/41649 ... 9ddd8o.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img543/735/1967p ... vertib.jpg[/img]
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

Dodge Challenger R/T (1970–1974)

Biely Challenger sa rúti krajinou a za ním modrí supy, zákerní prenasledovatelia, pripravení roztrhať osamelého jazdca. Posledného amerického hrdinu, elektrického Centaura, poloboha, posledného frajera Zlatého Západu. Sú mu v pätách stále bližšie a bližšie sólovému hrdinovi a jeho sólovému fáru. Chystajú sa udrieť zašlapať ho, poslednú nádhernú slobodnú dušu na tejto planéte...
Vanishing Point (film USA, 1971)

Dodge Challenger a jeho burácajúci V8, dokonale vystihuje tú dobu.

Bol založený na platforme Plymouth Barracuda, ale jeho rázvor bol natiahnutý o dva palce aby poskytoval viac vnútorného priestoru. Špeciálne verzie nosili označenie R / T (Road / Track).

Motor:V8 Hemi 426 / 6982cm3 425PS
4-stupňová mech. prevodovka, alebo 3-stup. automat
top speed: 225km/h

[img]http://imageshack.us/a/img685/7274/bscap0014dh.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img210/8177/vani ... llenge.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img717/8159/vanishingpointn.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img266/3936/dodg ... 1970ph.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img191/2664/dodg ... er1970.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img43/651/70rtva ... oint03.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img210/3973/hummel1c.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img818/4494/1970 ... errtby.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img138/1214/1971 ... errtmu.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img690/3920/dodg ... 197002.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img4/6330/mopp10 ... dgecha.jpg[/img]
lanken
Príspevky: 1404
Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lanken »

doba ked sa robili poctive auta

Obrázok
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

Ford Galaxie (1969–1974) 1 294 834 všetkých modelov

1970 Ford Galaxie XL convertible
Motor: V8 7033cm3 268.5 kW / 365 PS / 4600ot/min/ 651 Nm /2800ot/min
Prevodovka: trojstupňová automatická,
top speed: 249km/h
Pohotovostná hmotnosť:1886 kg


Výbava: čalúnená prístrojová doska, klimatizácia, tempomat, diaľkové ovládanie zrkadiel, strešné okno, vysoké zadné delené sedadlá, volant a brzdy kotúčové posilňovač.

Tieto autá boli veľké, silné, luxusné a pokojné. Navrhnuté pre bezpečnosť a maximálne pohodlie, tieto vozidlá používajú viac ocele ako väčšina áut vyrobených pred tým. A predstava o pohodlí a luxuse v roku 1970, bola asi takáto:

[img]http://imageshack.us/a/img716/3782/ford ... 9conve.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img708/5208/70fo ... nverti.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img39/1372/69gal ... ue4292.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img818/722/30893 ... 8c2022.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img268/4785/938d ... 48c502.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img694/4512/003mry.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img255/1940/38140250002large.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 02.02.2013 23:47, upravené celkom 1 krát.
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

Cadillac Convertible (1959) 11 130 kusov

Dvojdverový šesťsedadlový kabriolet,
Konštrukcia: rám v tvare X oceľová karoséria,
Motor V8 6,3L, 345PS/4800/ot/min
Prevodovka trojstupňová automatická,
Podvozok mal vinuté pružiny s voliteľným plynovým perovaním Freon12,
Brzdy hydraulické s posilňovačom na všetky kolesá
Top speed 180km/h
Okrem bŕzd a riadenia s posilňovačom, automatickej prevodovky a dymového skla, malo auto aj automatické tlmenie svetiel, elektricky ovládané sedadlá, okná a zámok kapoty.
Riadenie auta bolo ľahké ako pierko na otočenie tohto veľkého auta stačil okruh o priemere 7,3m.

Harley Earl človek, ktorý stvoril päťdesiatdeviatku, povedal: " Môžete skonštruovať auto, v ktorom si vždy, keď do neho nastúpite. oddýchnete - zažijete kúsok prázdnin."

Cadillac z roku 1959 je pomníkom posledných rokov neslýchaného amerického optimizmu.
59-ka sa objavila v mnohých filmoch napr.: Ružový cadillac s Clint Eastwoodom (film USA, 1989)
Je to dokument doby, ktorý hovorí o Amerike 50-tych rokov viac než kopa historických kníh. Cadillac 59 bol americkým snom.

[img]http://imageshack.us/a/img35/1585/caddy ... ob1959.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img803/7158/330t.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img546/3041/cadi ... ritz04.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img824/7350/59ca ... 9gca01.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img844/4867/cadi ... le1959.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img705/455/59cadillac5.jpg[/img]

[img]http://imageshack.us/a/img51/688/79072engineweb.jpg[/img]

Návrat na "VETERÁNY a klasické autá"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných