Klasické autá
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Padrino
- Príspevky: 5326
- Dátum registrácie: 29.07.2011 11:34
- Bydlisko: Wild Wild West Zdieľať na Facebook
-
- Padrino
- Príspevky: 5326
- Dátum registrácie: 29.07.2011 11:34
- Bydlisko: Wild Wild West Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36 Zdieľať na Facebook
Lancia Stratos 1973-1980 vyrobené 492 kusov
Motor V6 2418cm³(ferrari Dino246) v strede priečne umiestnený
190PS/7000ot/min, Karoséria laminát, oceľ, rúrový rám. Max. rých. 230Km/h
[img]http://imageshack.us/a/img94/7237/1973l ... tos011.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img5/7643/lanciastratos11.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img560/503/lanciastratos1.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img27/1662/1975b ... strato.jpg[/img]
Lancia Delta HF integrale Evoll 1993 motor R4 turbo 1995cm³,215PS/5750/314NM 0-100/5s,
max. rýchl. 220, pohon 4x4,
v Evo II už bol trojcestný katalyzátor s Lambda sondou.
[img]http://imageshack.us/a/img692/9474/deltaint21e.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img560/8205/deltaint11.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img541/8426/1280 ... integr.jpg[/img]
Motor V6 2418cm³(ferrari Dino246) v strede priečne umiestnený
190PS/7000ot/min, Karoséria laminát, oceľ, rúrový rám. Max. rých. 230Km/h
[img]http://imageshack.us/a/img94/7237/1973l ... tos011.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img5/7643/lanciastratos11.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img560/503/lanciastratos1.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img27/1662/1975b ... strato.jpg[/img]
Lancia Delta HF integrale Evoll 1993 motor R4 turbo 1995cm³,215PS/5750/314NM 0-100/5s,
max. rýchl. 220, pohon 4x4,
v Evo II už bol trojcestný katalyzátor s Lambda sondou.
[img]http://imageshack.us/a/img692/9474/deltaint21e.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img560/8205/deltaint11.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img541/8426/1280 ... integr.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 17.09.2013 12:33, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 2230
- Dátum registrácie: 15.05.2008 13:56
- Bydlisko: Rovinka/Bratislava Zdieľať na Facebook
Klasicke auto je pre mna aj http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W112
No musim uznat ze Porsche 256B je krasne auto.
No ja spominam na zaprasene Aero 30 co mal dedko na chalupe a na Aro 461. Aro 461 bolo prve auzto co som ako 6 rocny soferoval na poli. ani som nevidel cez okno len som drzal plyn a volant
No musim uznat ze Porsche 256B je krasne auto.
No ja spominam na zaprasene Aero 30 co mal dedko na chalupe a na Aro 461. Aro 461 bolo prve auzto co som ako 6 rocny soferoval na poli. ani som nevidel cez okno len som drzal plyn a volant
Mercedes Benz W245 BlueEfficiency (03/2009) Benzin bez Turba
-
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36 Zdieľať na Facebook
TATRA 603 (1955-1975)
Tatra 603 bola poháňaná vzduchom chladeným osemvalcovým OHV motorom s objemom 2,5 l, výkon 73 kW, u posledných verzií 77 kW (105 k) štvorstupňová prevodovka. Brzdy od konca roku 1968 kotúčové na všetkých kolesách!!! vyrábané v lic. Dunlop. Predná náprava bola typu McPherson. Od roku 1973 vozidlo používalo v tej dobe revolučné bezkontaktné elektronické kondenzátorové zapaľovanie PAL. Maximálna rýchlosť bola 160km/h (údaj výrobcu), v skutočnosti však boli T603 rýchlejšie a vďaka svojej aerodynamickej karosérii s nízkym súčiniteľom odporu vzduchu (Cw=0,354) dosahovali rýchlosť cez 170km/h.
Dobová reklama Tatra603
[img]http://imageshack.us/a/img248/7935/799p ... ngine1.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img9/7067/tatra603a101.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img266/4923/tatra603021.jpg[/img]
Tatra 603 bola poháňaná vzduchom chladeným osemvalcovým OHV motorom s objemom 2,5 l, výkon 73 kW, u posledných verzií 77 kW (105 k) štvorstupňová prevodovka. Brzdy od konca roku 1968 kotúčové na všetkých kolesách!!! vyrábané v lic. Dunlop. Predná náprava bola typu McPherson. Od roku 1973 vozidlo používalo v tej dobe revolučné bezkontaktné elektronické kondenzátorové zapaľovanie PAL. Maximálna rýchlosť bola 160km/h (údaj výrobcu), v skutočnosti však boli T603 rýchlejšie a vďaka svojej aerodynamickej karosérii s nízkym súčiniteľom odporu vzduchu (Cw=0,354) dosahovali rýchlosť cez 170km/h.
Dobová reklama Tatra603
[img]http://imageshack.us/a/img248/7935/799p ... ngine1.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img9/7067/tatra603a101.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img266/4923/tatra603021.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 24.09.2013 01:28, upravené celkom 5 krát.
-
- Padrino
- Príspevky: 5326
- Dátum registrácie: 29.07.2011 11:34
- Bydlisko: Wild Wild West Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36 Zdieľať na Facebook
ARO M461 1957–1975 podľa mńa veľmi účelné a zaujímavé terénne auto
Zážihový motor objem 2 512 cm3, R4, rozvod OHV
max. výkon 77k (56,7kw) pri 4 000 ot./min.podvozok rebrinový rám,
pevné nápravy,listové pery, 4st. prevodovka-redukcie, bez uzávierok,
výborná odolnosť v teréne a priechodnosť. Maximálna jednoduchosť.
Skrátka toto auto niečo vydrží a možno aj prežilo niekoľko svojich
majiteľov.
[img]http://imageshack.us/a/img827/8923/aro11.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img195/48/aro21.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img145/4664/aro31.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img827/3324/aro41.jpg[/img]
Zážihový motor objem 2 512 cm3, R4, rozvod OHV
max. výkon 77k (56,7kw) pri 4 000 ot./min.podvozok rebrinový rám,
pevné nápravy,listové pery, 4st. prevodovka-redukcie, bez uzávierok,
výborná odolnosť v teréne a priechodnosť. Maximálna jednoduchosť.
Skrátka toto auto niečo vydrží a možno aj prežilo niekoľko svojich
majiteľov.
[img]http://imageshack.us/a/img827/8923/aro11.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img195/48/aro21.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img145/4664/aro31.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img827/3324/aro41.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 17.09.2013 12:36, upravené celkom 3 krát.
-
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36 Zdieľať na Facebook
Volkswagwagen GOLF GTI (1976-1983)
Naozaj veľké auto sa objavuje raz za desaťročie. V 70 tych rokoch bol takým automobilom GOLF Podobne ako predtým chrobák. Aj Golf bol konštruovaný s tým cieľom. V máji 1975 sa stal Golf GTI oficiálnym projektom. Golf je rovnako klasický ako akékoľvek klasické Ferrari.
Sedemdesiate roky boli rokmi vzostupu Volkswagenu. Spoločnosť profitovala z rýchlych úspechov Scirocca a Golfu. V skutočnosti však Volkswagen iba skopíroval Fordove marketingové stratégie preferujúce predaj úsporných modelov podporený športovým vzhľadom blízkeho automobilového príbuzného, ktorým bol v tomto prípade Scirocco. Trvalo iba krátko, kým vyšlo najavo, že VW trik nevyšiel. Nikomu neprišlo na um považovať Scirocco za športový Golf, ktorý sa vybral v tom momente vlastnou cestou. Existoval priestor pre nový, vysokovýkonný model odvodený z Golfa, aj pomenovaný po ňom, hoci generalita VW o tom nechcela počuť a neochotne súhlasila iba preto, aby uspokojila hladný, ale skvelý tím inžinierov. Výroba mala byť obmedzená na 5tis. kusov a názov sa nemal spájať s prívlastkom "športový", pre prípad, že by bol sklamaním.
Nazvime to šťastím. Označenie GTI zvolili skôr, než z Golfa vyhodili tradičný karburátor a nahradili ho vstrekovaním Bosch, ku ktorému sa VW dostal po prevzatí Audi a NSU. Okrem vstrekovania paliva tu bol rad technických vylepšení, ktoré prispeli k zvýšeniu výkonu o 57% oproti štandartnému Golfu 1600, mnoho návrhov (spojlery, nasávacie otvory či plutvičky) zamietli z obavy, že pokazia príjemný vzhľad Golfu GTI. Oneskorená reklama a verejné vystúpenie modelu GTI prinieslo obdiv a veĺký úspech. Výrobu rýchlo prehodnotili na 5tis kusov za mesiac. Golf GTI priniesol revolúciu hatchbackov a priniesol na svet množstvo imitátorov.
Rozdiel vo výkone pri nízkych otáčkach pri 1800cm3 motore sa stal predmetom obdivu a spôsobil, že vzrušenie z Golfa GTI stúplo na úroveň horúčky.
Model: Volkswagen Golf GTI MK1 (1976-1983)
Vyrobené: 400000 kusov
Karoséria: celooceľová, samonosná
motor: štvorvalec R4, 1588, alebo 1781cm³
výkon: 110-112PS pri 6100ot/min
prevodovka: štvor alebo päťstupňová mechanická
max.rých.: 180km/h 0-100km/h 8,7s, 0-160km/h 18s
Spotreba priemer: 9,7l na 100km
Podvozok GTI mal menšiu svetlosť a tuhšie pruženie ako štandartný Golf, lepšie brzdy, širšie pneumatiky originálne liatinové disky. Strohý interiér s dokonalým prehľadným ovládaním.
Motory mali na tú dobu veľmi dobrú životnosť a kilometrovú odolnosť, vstrekovanie Bosch K-Jetronic. Záujem o toto auto bol taký veľký, že ho nebolo možné utíšiť.
[img]http://imageshack.us/a/img201/1319/gti1y.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img547/1525/gti2.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img194/3901/gti4c.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img221/5449/gti1q.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img577/7648/gti3f.jpg[/img]
V úprave KARMAN
[img]http://imageshack.us/a/img526/4373/vwci ... 349816.jpg[/img]
Naozaj veľké auto sa objavuje raz za desaťročie. V 70 tych rokoch bol takým automobilom GOLF Podobne ako predtým chrobák. Aj Golf bol konštruovaný s tým cieľom. V máji 1975 sa stal Golf GTI oficiálnym projektom. Golf je rovnako klasický ako akékoľvek klasické Ferrari.
Sedemdesiate roky boli rokmi vzostupu Volkswagenu. Spoločnosť profitovala z rýchlych úspechov Scirocca a Golfu. V skutočnosti však Volkswagen iba skopíroval Fordove marketingové stratégie preferujúce predaj úsporných modelov podporený športovým vzhľadom blízkeho automobilového príbuzného, ktorým bol v tomto prípade Scirocco. Trvalo iba krátko, kým vyšlo najavo, že VW trik nevyšiel. Nikomu neprišlo na um považovať Scirocco za športový Golf, ktorý sa vybral v tom momente vlastnou cestou. Existoval priestor pre nový, vysokovýkonný model odvodený z Golfa, aj pomenovaný po ňom, hoci generalita VW o tom nechcela počuť a neochotne súhlasila iba preto, aby uspokojila hladný, ale skvelý tím inžinierov. Výroba mala byť obmedzená na 5tis. kusov a názov sa nemal spájať s prívlastkom "športový", pre prípad, že by bol sklamaním.
Nazvime to šťastím. Označenie GTI zvolili skôr, než z Golfa vyhodili tradičný karburátor a nahradili ho vstrekovaním Bosch, ku ktorému sa VW dostal po prevzatí Audi a NSU. Okrem vstrekovania paliva tu bol rad technických vylepšení, ktoré prispeli k zvýšeniu výkonu o 57% oproti štandartnému Golfu 1600, mnoho návrhov (spojlery, nasávacie otvory či plutvičky) zamietli z obavy, že pokazia príjemný vzhľad Golfu GTI. Oneskorená reklama a verejné vystúpenie modelu GTI prinieslo obdiv a veĺký úspech. Výrobu rýchlo prehodnotili na 5tis kusov za mesiac. Golf GTI priniesol revolúciu hatchbackov a priniesol na svet množstvo imitátorov.
Rozdiel vo výkone pri nízkych otáčkach pri 1800cm3 motore sa stal predmetom obdivu a spôsobil, že vzrušenie z Golfa GTI stúplo na úroveň horúčky.
Model: Volkswagen Golf GTI MK1 (1976-1983)
Vyrobené: 400000 kusov
Karoséria: celooceľová, samonosná
motor: štvorvalec R4, 1588, alebo 1781cm³
výkon: 110-112PS pri 6100ot/min
prevodovka: štvor alebo päťstupňová mechanická
max.rých.: 180km/h 0-100km/h 8,7s, 0-160km/h 18s
Spotreba priemer: 9,7l na 100km
Podvozok GTI mal menšiu svetlosť a tuhšie pruženie ako štandartný Golf, lepšie brzdy, širšie pneumatiky originálne liatinové disky. Strohý interiér s dokonalým prehľadným ovládaním.
Motory mali na tú dobu veľmi dobrú životnosť a kilometrovú odolnosť, vstrekovanie Bosch K-Jetronic. Záujem o toto auto bol taký veľký, že ho nebolo možné utíšiť.
[img]http://imageshack.us/a/img201/1319/gti1y.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img547/1525/gti2.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img194/3901/gti4c.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img221/5449/gti1q.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img577/7648/gti3f.jpg[/img]
V úprave KARMAN
[img]http://imageshack.us/a/img526/4373/vwci ... 349816.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 24.09.2013 00:48, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36 Zdieľať na Facebook
Toyota 2000GT vyrobené 337kusov (1966-1970) dvojsedadlové kupé,
oceľová karoséria na rebrinovom ráme,
Motor: R6, DOHC,1998cm³, 150PS/6600ot/min.,5 stupňová mech.prevodovka,
max.rých. 206km/h
Autorom dizajnu je Albrecht Goertz, tvorca BMW 507, Datsun 240Z. Keď tento návrh
odmietol Nissan ponúkol ho Toyote.
[img]http://imageshack.us/a/img818/3051/2000gt81.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img90/7505/toyota2000gt21.jpg[/img]
Datsun 240Z (1969-1973) vyrobené 156076kusov
Toto auto predstavuje zlom vo výrobe japonských šport. áut a postavil
Japonsko na čelo svetových výrobcov športových áut.
karoséria oceľová samonosná,
motor:R6, 2393cm³, 151PS/5600ot/min
štvor alebo päťstupňová alebo automat
max. rých. 230km/h
[img]http://imageshack.us/a/img41/4632/69dat ... oupe21.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img90/1255/1973d ... 264221.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img16/2914/datsun240z1.jpg[/img]
BMW 507 vyrobené 252kusov (1956-1959)
Konštrukcia rúrkový rám, hliníková karoséria
Motor: celohliníkový V8 3168cm³, 160PS/5600ot/min.
štvorstupňová mech. prevodovka, max. rých. 225km/h
Auto navrhnuté grófom Albertom Goertzom.
[img]http://imageshack.us/a/img401/3926/57bmw507dv06031.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img845/3986/1956bmw50731.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img571/2118/bmw507.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img687/374/bmw50 ... 00wall.jpg[/img]
oceľová karoséria na rebrinovom ráme,
Motor: R6, DOHC,1998cm³, 150PS/6600ot/min.,5 stupňová mech.prevodovka,
max.rých. 206km/h
Autorom dizajnu je Albrecht Goertz, tvorca BMW 507, Datsun 240Z. Keď tento návrh
odmietol Nissan ponúkol ho Toyote.
[img]http://imageshack.us/a/img818/3051/2000gt81.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img90/7505/toyota2000gt21.jpg[/img]
Datsun 240Z (1969-1973) vyrobené 156076kusov
Toto auto predstavuje zlom vo výrobe japonských šport. áut a postavil
Japonsko na čelo svetových výrobcov športových áut.
karoséria oceľová samonosná,
motor:R6, 2393cm³, 151PS/5600ot/min
štvor alebo päťstupňová alebo automat
max. rých. 230km/h
[img]http://imageshack.us/a/img41/4632/69dat ... oupe21.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img90/1255/1973d ... 264221.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img16/2914/datsun240z1.jpg[/img]
BMW 507 vyrobené 252kusov (1956-1959)
Konštrukcia rúrkový rám, hliníková karoséria
Motor: celohliníkový V8 3168cm³, 160PS/5600ot/min.
štvorstupňová mech. prevodovka, max. rých. 225km/h
Auto navrhnuté grófom Albertom Goertzom.
[img]http://imageshack.us/a/img401/3926/57bmw507dv06031.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img845/3986/1956bmw50731.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img571/2118/bmw507.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img687/374/bmw50 ... 00wall.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 21.01.2013 12:59, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 1892
- Dátum registrácie: 05.01.2010 11:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36 Zdieľať na Facebook
Škoda 1100 MBX 1966 – 1969 je dosť vzácne auto vyrobené bolo 1114 trojdverových verzií
OHV motor o obsahu 1107cm³
[img]http://imageshack.us/a/img571/3582/mbx1.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img202/121/723mbx691.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img163/5625/skod ... g8xba1.jpg[/img]
Škoda 450, Felícia cabrio 1957–1964, Sériové prevedenie nieslo názov Škoda 450 (od roku 1958-1959) a neskôr Felicia (od roku 1959-1964)
Základný tvar karosérie zostal po celú dobu výroby 450-tiek a Felicií bez zmien. Zmenené boli masky, tvar výstuhy prístrojovej dosky,výstuhy prahov a kufru, zadné nástavce blatníkov (krídielka) a nalievací otvor nádrže. Motory s obsahom 1089 a neskôr 1221cm³ 36,8 kW (50 k) pri 5500 ot/min a točivý moment 74,5 Nm pri 3500 ot/min v dvojkarburátorovom prevedení s hliníkovou olejovou vaňou. V roku 1961 sa ponuka rozšírila o model Felicia Super (typ 996) s obsahom motora 1221 cm³ (vŕtanie 72 mm, zdvih 75 mm), jeho výkon stúpol na 40,5 kW (55 k) pri 5100 ot/min. Záujem o Felicie na západoeurópskom trhu prevyšoval kapacitné možnosti závodu a preto sa ich na náš trh dostalo len obmedzené množstvo. Zo závodu v Kvasinách vyšlo celkom 1 010 kusov typu 450 a 14 863 kusov modelu Felicia a Felicia Super.
Meno Felicia použila mladoboleslavská automobilka ešte raz u štvordverového typu s pohonom predných kolies, vyrábaným v rokoch 1994 – 2001. Ale ta prvá FELICIA bude v automobilovej histórii určite zapísaná oveľa výraznejšie.....
Zaujímavé by bolo vedieť koľko sa ich predalo do zahraničia pre zberateľov
a za aké ceny....
[img]http://imageshack.us/a/img822/8028/koda ... abrio1.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img341/2743/felciacabrio.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img266/3838/1280 ... lahti1.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img341/6982/24pr ... rnicas.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img705/2112/10in ... 119621.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img210/8574/23pl ... velkym.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img802/5231/suma ... 6obr21.jpg[/img]
DOBOVÉ FOTOGRAFIE:
[img]http://imageshack.us/a/img191/1162/felicia31.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img689/5608/felicia131.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img94/3135/felicia221.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img805/7442/felicia21.jpg[/img]
Áno v bývalom (žiaľ bohu) Ćeskoslovensku sa vyrábali automobily (a nie jeden) o ktoré bol v západnej Európe veľký záujem bol to československý výrobok do posledného šróbu...a dnes?........sme predsa automobilová veľmoc......ale toto rozvíjať nechcem to by bolo na dlhšie.
OHV motor o obsahu 1107cm³
[img]http://imageshack.us/a/img571/3582/mbx1.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img202/121/723mbx691.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img163/5625/skod ... g8xba1.jpg[/img]
Škoda 450, Felícia cabrio 1957–1964, Sériové prevedenie nieslo názov Škoda 450 (od roku 1958-1959) a neskôr Felicia (od roku 1959-1964)
Základný tvar karosérie zostal po celú dobu výroby 450-tiek a Felicií bez zmien. Zmenené boli masky, tvar výstuhy prístrojovej dosky,výstuhy prahov a kufru, zadné nástavce blatníkov (krídielka) a nalievací otvor nádrže. Motory s obsahom 1089 a neskôr 1221cm³ 36,8 kW (50 k) pri 5500 ot/min a točivý moment 74,5 Nm pri 3500 ot/min v dvojkarburátorovom prevedení s hliníkovou olejovou vaňou. V roku 1961 sa ponuka rozšírila o model Felicia Super (typ 996) s obsahom motora 1221 cm³ (vŕtanie 72 mm, zdvih 75 mm), jeho výkon stúpol na 40,5 kW (55 k) pri 5100 ot/min. Záujem o Felicie na západoeurópskom trhu prevyšoval kapacitné možnosti závodu a preto sa ich na náš trh dostalo len obmedzené množstvo. Zo závodu v Kvasinách vyšlo celkom 1 010 kusov typu 450 a 14 863 kusov modelu Felicia a Felicia Super.
Meno Felicia použila mladoboleslavská automobilka ešte raz u štvordverového typu s pohonom predných kolies, vyrábaným v rokoch 1994 – 2001. Ale ta prvá FELICIA bude v automobilovej histórii určite zapísaná oveľa výraznejšie.....
Zaujímavé by bolo vedieť koľko sa ich predalo do zahraničia pre zberateľov
a za aké ceny....
[img]http://imageshack.us/a/img822/8028/koda ... abrio1.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img341/2743/felciacabrio.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img266/3838/1280 ... lahti1.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img341/6982/24pr ... rnicas.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img705/2112/10in ... 119621.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img210/8574/23pl ... velkym.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img802/5231/suma ... 6obr21.jpg[/img]
DOBOVÉ FOTOGRAFIE:
[img]http://imageshack.us/a/img191/1162/felicia31.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img689/5608/felicia131.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img94/3135/felicia221.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img805/7442/felicia21.jpg[/img]
Áno v bývalom (žiaľ bohu) Ćeskoslovensku sa vyrábali automobily (a nie jeden) o ktoré bol v západnej Európe veľký záujem bol to československý výrobok do posledného šróbu...a dnes?........sme predsa automobilová veľmoc......ale toto rozvíjať nechcem to by bolo na dlhšie.
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 17.09.2013 12:39, upravené celkom 5 krát.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- maskot fóra
- Príspevky: 3536
- Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
- Bydlisko: plechovy hotel Zdieľať na Facebook
moja srdcovka :
aj aj som mlady a tiez so fanusik starej dobrej klasiky , tiez nejako nemusim novodobe vymozenosti a elektroniku dnesnych autSliedic napísal:Zdvihak, predpokladám, že si mladý chalan, o to viac ma teší, že aj medzi mladými sa nájdu fanúšikovia starých áut.
Naposledy upravil/-a biker610i v 22.01.2013 00:09, upravené celkom 1 krát.
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
fiat uno logo 1.1
Scania R450
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 53 neregistrovaných