Najkrajší mercedes?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Ty netušíš o čom točíš. Kúp si 30r. BMW E28 a zrekonšruj ho. Ak to dáš za 20 000€ si frajer. Jeho len komplet koženný interiér stál 5000€, nový motor 9000€... Že ja som na Teba vôbec reagoval keď som vedel, že žiješ mimo reality.seven549 napísal:lebo je mlady,robil to z nudy a je svorc tak mu nic ine neostavalo.az zarobi prvych 10 000euro tak neboj do stariny v zivote uz nesadne to ti garantujem a este aj teba o 5 rokov vysmeje ked budes skupovat tie stare jaguare
-
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36 Zdieľať na Facebook
Mercedes C111 nesplnený sen z roku 1970 mal Wankelov motor štvorrotorový s obsahom 2.4L z 0 na 100 km/h dokázalo 1240 kg, kupé vystreliť za 4,8 s a uháňalo až 300 km/h. Existovala verzia s výkonom 400 k.
Posledným členom tejto rady bol C 111-IV. Ten poháňal zážihový vidlicový osemvalec obsah 4,5L s 500PS(368 kW). V roku 1979 na ovále v Nardo dosiahol priemer tesne nad 403 km/h.
Hans Liebold, šéf vývoja C 111, v roku 2000 povedal: „Auto s Wankelovým motorom sme neboli schopní vtedy ponúknuť zákazníkom, protože im nebolo možné zaručiť firemné štandardy, na ktoré boli zvyknutí.“ Skrátka , vedúci projektu sa obával nedostatočnej spoľahlivosti rotačného agregátu.
[img]http://imageshack.us/a/img202/9747/1970c111ii121.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img138/9576/1970c1111c.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img837/3019/1970c1111e.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img844/8139/1970c1111g.jpg[/img]
Štvorrotorový wankelov motor :
[img]http://imageshack.us/a/img822/5587/mec170.jpg[/img]
Posledným členom tejto rady bol C 111-IV. Ten poháňal zážihový vidlicový osemvalec obsah 4,5L s 500PS(368 kW). V roku 1979 na ovále v Nardo dosiahol priemer tesne nad 403 km/h.
Hans Liebold, šéf vývoja C 111, v roku 2000 povedal: „Auto s Wankelovým motorom sme neboli schopní vtedy ponúknuť zákazníkom, protože im nebolo možné zaručiť firemné štandardy, na ktoré boli zvyknutí.“ Skrátka , vedúci projektu sa obával nedostatočnej spoľahlivosti rotačného agregátu.
[img]http://imageshack.us/a/img202/9747/1970c111ii121.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img138/9576/1970c1111c.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img837/3019/1970c1111e.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img844/8139/1970c1111g.jpg[/img]
Štvorrotorový wankelov motor :
[img]http://imageshack.us/a/img822/5587/mec170.jpg[/img]
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Možno to nezapadlo úplne prachom http://www.webnoviny.sk/automagazin/tex ... lanok.html
[img]http://www.webnoviny.sk/fotografia/2042 ... o-once.jpg[/img]
[img]http://www.webnoviny.sk/fotografia/2042 ... o-once.jpg[/img]
-
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36 Zdieľať na Facebook
Tak to bude pán skalný....v takomto prípade si poviem: "Chvalabohu že boháči existujú". Tie c111 sú v astronomických cenách.
Mercedes Benz W113 250 SL 1970 vs BMW 2800 CS 1970:
Vtedy to bolo jasné, nič nie je rovnaké snáď len počet kolies a obe autá vyzerajú dokonale:
[img]http://imageshack.us/a/img254/6149/321p ... sl1970.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img715/4848/70bm ... 9gc011.jpg[/img]
Acon toto ťa poteší:
http://www.webnoviny.sk/automagazin/ret ... d_articles
Mercedes Benz W113 250 SL 1970 vs BMW 2800 CS 1970:
Vtedy to bolo jasné, nič nie je rovnaké snáď len počet kolies a obe autá vyzerajú dokonale:
[img]http://imageshack.us/a/img254/6149/321p ... sl1970.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img715/4848/70bm ... 9gc011.jpg[/img]
Acon toto ťa poteší:
http://www.webnoviny.sk/automagazin/ret ... d_articles
-
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36 Zdieľať na Facebook
A tento "skvost" som nepochopil toto sa predsa nemôže páčiť nikomu, to dolné má kamarát voláme to prasopes :
[img]http://imageshack.us/a/img856/2294/2013 ... lkprof.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img152/8718/merc ... celift.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img856/2294/2013 ... lkprof.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img152/8718/merc ... celift.jpg[/img]
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
V minulosti bol design výlučne fantázia designéra, jeho pera a práce na rysovacom stole. Dnes je to výsledok "fantázie" nejakého softwaru, ktorý všetci používajú +- rovnaký. Každý tam zadáva rovnaké kritériá a samozrejme nemôže nič iné vypadnúť ako to isté. Designér akurát čo-to upraví, aby sa to akože vymykalo priemeru, no ako vidieť, snaha je to márna.
-
- Príspevky: 7883
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
motor na e28 nestoji 9000.na bmw fans info si to pozrie kazdy.noze daj co to je za motor do tej starej rarohy,ze si tu napisal 9000 euro.zase,naco by som to rekonstruoval ked sa da kupit pojazdne v dobrom stave za par susnov no ja by som za to nedal ani cent.stary kram nema ziadnu hodnotu.no postav sa niekde na stred mesta a ukaz nejake svoje zrekonstruovane auto napriklad na predaj.kazdy ta vysmeje ze za to pytas peniaze.Acon napísal:Ty netušíš o čom točíš. Kúp si 30r. BMW E28 a zrekonšruj ho. Ak to dáš za 20 000€ si frajer. Jeho len komplet koženný interiér stál 5000€, nový motor 9000€... Že ja som na Teba vôbec reagoval keď som vedel, že žiješ mimo reality.seven549 napísal:lebo je mlady,robil to z nudy a je svorc tak mu nic ine neostavalo.az zarobi prvych 10 000euro tak neboj do stariny v zivote uz nesadne to ti garantujem a este aj teba o 5 rokov vysmeje ked budes skupovat tie stare jaguare
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Ja som tým celým hlavne myslel to, že netušíš čo obnáša rekonštrukcia takého auta. Pretože cenovo sa to skoro rovná cene, čo to auto stálo nové. Ale takto:
-bola oholená karoséria, opieskovaná, komplet spravená, nový lak
-komplet nová kabeláž
-komplet nové chrómy
-nový motor
-nová aut.prevodovka
-komplerný repas až na kov náprav + výmena niektorých dielov z anové
- na novo prečalúnený interiér do bravčovej kože vrátane palubovky, dverí a pod.
- a za tie 4r. čo to robil sa nazbieralo mnoho, mnoho hodín práce, prkotín, spotrebáku, čo stojí peniaze. Takže môžeš mi tu dokazovať ako si ma nachytal, nemáš predstavu, čo to stojí. Rozhodne by ho lacnejšie vyšiel nový Golf TDI. No ja by som tiež volil radšej ten alebo podobný oldtimer
-bola oholená karoséria, opieskovaná, komplet spravená, nový lak
-komplet nová kabeláž
-komplet nové chrómy
-nový motor
-nová aut.prevodovka
-komplerný repas až na kov náprav + výmena niektorých dielov z anové
- na novo prečalúnený interiér do bravčovej kože vrátane palubovky, dverí a pod.
- a za tie 4r. čo to robil sa nazbieralo mnoho, mnoho hodín práce, prkotín, spotrebáku, čo stojí peniaze. Takže môžeš mi tu dokazovať ako si ma nachytal, nemáš predstavu, čo to stojí. Rozhodne by ho lacnejšie vyšiel nový Golf TDI. No ja by som tiež volil radšej ten alebo podobný oldtimer
-
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7883
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Acon-Ja som tým celým hlavne myslel to, že netušíš čo obnáša rekonštrukcia takého auta.--------------------
prave ze viem ja som tym presiel,a preto by som siel do takej moznosti ze radsej kupim uz hotove auto za par drobnych,alebo no stale sa da nieco zohnat co je ako tak v originalnom stave.usetri to kopec casu,penazi a hlavne toho ze ak do toho nejaky tutko narazi menej to bude majitela mrziet.ako ten favos co som tu minule v tejto teme dal ako priklad.ako z vyroby za 2000 euro.len sadnut a jazdit
prave ze viem ja som tym presiel,a preto by som siel do takej moznosti ze radsej kupim uz hotove auto za par drobnych,alebo no stale sa da nieco zohnat co je ako tak v originalnom stave.usetri to kopec casu,penazi a hlavne toho ze ak do toho nejaky tutko narazi menej to bude majitela mrziet.ako ten favos co som tu minule v tejto teme dal ako priklad.ako z vyroby za 2000 euro.len sadnut a jazdit
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
tak prd cez riť Ti prešiel inak by si nepovedalprave ze viem ja som tym presiel
Akurát, že ja sa NECHCEM voziť v niečom ako je "favoš" ale sa chcem voziť v premiovke zpred 20-30r. Lebo ja chcem mať z vozenia radosť a tú mi prináša práve také auto. Za posledných 20r fasujem každé 3-4r. nové auto. Väčšinou to boli autá, ktoré by som si v danej dobe nemohol dovoliť ako nové, alebo by to bolo na hrane. teraz mám funglovku O2 kombi 140Hp v takmer plnej výbave.A nech sa o Oktávkach hovorí čo chce, táto posledná je vo svojej triede a cenovke cez 20 000€ hodne dobré auto.No ak mám porovnať radosť z jazdy napr. s tou E28 tak jednoznačne vyhráva BMW. Pre mňa skrátka neexistuje argument, prečo by som si mal kúpiť súčasné nové auto za 20-30 000€ a nie zrekonštruované 30r. prémiové.lebo je mlady,robil to z nudy a je svorc tak mu nic ine neostavalo.az zarobi prvych 10 000euro tak neboj do stariny v zivote uz nesadne to ti garantujem a este aj teba o 5 rokov vysmeje ked budes skupovat tie stare jaguare
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 59 neregistrovaných