Ford Focus 1.8TDCi 2005->

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

knss
Príspevky: 557
Dátum registrácie: 26.01.2009 12:31
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa knss »

Neviem ako tebe, ale mne na dvojhmotu nik neprispeje = platim to ja + ked k tomu pripocitam vstreky tak uz ide o dost velku sumicku. Ale to by bolo este fajn, ide o tie kovove piliny, cize cerpadlo tiez scucne prachy... Skusim len tak orientacne sumy podla ceskych fĂłr vstreky 500e, cerpadlo 700e, dvojhmota 800e, plus kopec nervov... co je 2000e!!! a za menej sa to snad uz ani neda...

Edit:
JA uz som rozhodnuty, pojdem pozret to auto a pokial nema robeny repas vstrekovacov a vo filtry najdem piliny tak do toho nejdem. Oproti benzinovej verzii sa to nejak neoplati... pri cene opravy "len" 2000e by sa mi to vratilo oproti benzinu za 85 000km. A verim ze pocas tych 85 000 km by ma toto vsetko urcite stretlo. A nehovoriac o tom ze by som stale nasadal do auta s prosbou aby sa daco nepototo. Prepacte, ze musite citat moje myslienkove pochody, ale snad to pomoze aj druhym co sa budu zaujimat o toto auto.
Petko3T
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 13.01.2009 23:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Petko3T »

Ja Ti rozumiem, len tolko som chcel povedat, ze dvojhmotu je pocut ked konci svoju put takze by si si to mal vsimnut, a aj ked uz ju je pocut tak pojazdi este dobrych par tisic km, mne asi 45000km. Nepravidelny chod motora si tiez vsimnes. A ked nepocut ziadne klepanie ani nepravidelny chod, tak pri pouzivani aditiv sa vyhnes standardnym problemom a predlzis im vyrazne zivotnost. Pri dvojhmote treba dodrziavat zasadu nepodtacania a motor sa Ti odvdaci. Tot vsjo :2f93:
division
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 29.09.2009 12:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa division »

vidis a toto je to, co sa tu omiela dokolecka dokola. Dieslove auto nie je zle, len tu na fore 90 % ludi je takych, ze si nasetria horko-tazko bubaky na 3-4 tisicove auto, to si do roka vypyta neraz rovnaku sumu a potom tu denne citam o tom, ktora znacka je vacsi srot(vid majitelov 2.5tdi allroad full mega luxus elektrony folie bracho za 4900 e od turka v polobotkach)...takze ak chces dobre kupit, dosiroka otvorene oci,mechanika so sebou,nekupuj najlacnejsi a zaroven najvylestenejsi sunt a maj financnu rezervu (ked uz raz investujes,tych 100-200tkm to znesie..ale zas vies ako,nemusi..) a kludne do toho chod. ini ta odhovoria, ja hovorim za seba, mam na tomto aute nieco nabehane,eto vsjo :)
knss
Príspevky: 557
Dátum registrácie: 26.01.2009 12:31
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa knss »

Este ohladom aditiv pre tych co chcu kupit fofo alebo zacat pouzivat VIF. Viac ludi odporucalo vyjazdit dve plne nadrze s VIFkom a potom menit palivovy filter. To ze zacnete pouzivat aditivum spĂ´sobĂ­, ze sa vsetka ta hnusoba za tie roky rozpusti a "tlaci" sa do motora.

Mam druhe auto a ani jedno som nepodtacal a pripadam si ako zrnko piesku v bratislavkom pieskovisku. Zo vsetkych ludi co poznam snad len 1 nepodtaca motor. Pre naftu by som chodil do rakuska, takze auto by malo myslim idealne podmienky.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Zo vsetkych ludi co poznam snad len 1 nepodtaca motor.

to si nejako vela povedal... ludia su blbi, neschopni...
knss
Príspevky: 557
Dátum registrácie: 26.01.2009 12:31
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa knss »

Neviem ci si zo mna robis prcu, ale napr jeden chalanisko ide petmanentne 1200-2200 ot./min. Takze neni o com. Raz mi pozical auto a na Havrane som obiehal a pozrel som sa s motorom na 4000ot, obaja kamarati co sedeli v aute sa ma hned pytali ci mi to nehrabe, ze to je diesel (nehovorim ze tak sa ma jazdit, ale je prospesne obas za tepla vyhnat pavuky zpod kapoty). On s tym autom co ho mal rok nikdy "takto" nesiel (octavia 1.9 pd). A v mojom okoli je strasne moc takychto ludi.
emzetak
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 03.02.2006 16:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa emzetak »

Co tak porozmyslat na Focusom od 2005 myslim ten druhy model ktory uz montoval palivovu jednotku od Siemensu...Tam je kvalita omnoho lepsia ako tie starsie modeli co mali Delphi...hm? :2f93:
Samozrejme mam na mysli motorizaciu 1.8 TDCI...
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

knss napísal:Neviem ci si zo mna robis prcu, ale napr jeden chalanisko ide petmanentne 1200-2200 ot./min. Takze neni o com. Raz mi pozical auto a na Havrane som obiehal a pozrel som sa s motorom na 4000ot, obaja kamarati co sedeli v aute sa ma hned pytali ci mi to nehrabe, ze to je diesel (nehovorim ze tak sa ma jazdit, ale je prospesne obas za tepla vyhnat pavuky zpod kapoty). On s tym autom co ho mal rok nikdy "takto" nesiel (octavia 1.9 pd). A v mojom okoli je strasne moc takychto ludi.
No a keby v tom aute mali ešte aj DPF, tak majú o jednu tisíc eurovú starosť navyše... Nielen pavúky, ale nechcem si ani len predstaviť, aký dym šiel z výfuku.

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných