2,0TDCI r.v.2008-2012
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2230
- Dátum registrácie: 15.05.2008 13:56
- Bydlisko: Rovinka/Bratislava Zdieľať na Facebook
2,0TDCI r.v.2008-2012
Prosim viete mi niekto poradit ktory motor 2,0TDCI (?KW) vyraba PSA a ktory (?KW) je od Fordu? Fordacky by mal mat elektricky motorcek na turbe.
Dakujem!
Dakujem!
Mercedes Benz W245 BlueEfficiency (03/2009) Benzin bez Turba
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Všetky sú PSA! Toto: http://77.247.224.52/cicmanec/AO/Autooj ... eo_III.pdf som sem dával už niekoľkokrát...
-
- Príspevky: 2230
- Dátum registrácie: 15.05.2008 13:56
- Bydlisko: Rovinka/Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 118
- Dátum registrácie: 09.08.2012 23:40 Zdieľať na Facebook
Vsetky motory v tychto rocnikoch su vysledkom joint venture s PSA. To znamena, ze mechanicky samotny blok motora je rovnaky. ale kazdy ma svoju riadiacu jednotku a turbo. Ten "elektromotorcek" je variabilna geometria turba a pokial viem pouziva ju len Ford, na druhej strane PSA pouziva twin turbo.
viac info na wikipedii
viac info na wikipedii
-
- Príspevky: 2230
- Dátum registrácie: 15.05.2008 13:56
- Bydlisko: Rovinka/Bratislava Zdieľať na Facebook
chalani vsetko toto rozumiem, potrebujem vsak indiciu v KW aby sa uplny laik co sa rozhoduje pre auto vedel zorientovat. Tu variabilnu geometriu turba ma teda kazdy Ford pod kapotou aj ked tam ma PSA motor, alebo to ma Ford len u 1,8TDCI?
Konkretne ide chalan kupovat Mondeo kombi (som ho odhovoril od Passata) a nebude davat dole kryt motora aby zistil ci tam je krabicka alebo nieje krabicka pre variabilnu geometriu turba. Mne technik radil brat 2,0TDCI ale ma upozoril na to ze tej variante s variabylnym casovanim turba sa mam vyhnut lebo ten elektromotorcek odchadza kazdych 50tisic km a Ford meni len cele turbo (aj ked by sa dal len ten motorcek). No auto kupuje laik a aj ho bude pouzivat takze hladam laicky navod ako sa tomu vyhnut.
Konkretne ide chalan kupovat Mondeo kombi (som ho odhovoril od Passata) a nebude davat dole kryt motora aby zistil ci tam je krabicka alebo nieje krabicka pre variabilnu geometriu turba. Mne technik radil brat 2,0TDCI ale ma upozoril na to ze tej variante s variabylnym casovanim turba sa mam vyhnut lebo ten elektromotorcek odchadza kazdych 50tisic km a Ford meni len cele turbo (aj ked by sa dal len ten motorcek). No auto kupuje laik a aj ho bude pouzivat takze hladam laicky navod ako sa tomu vyhnut.
Mercedes Benz W245 BlueEfficiency (03/2009) Benzin bez Turba
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných