Nissan Murano 3.5 ´06 - žerie olej
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 22.03.2010 21:31 Zdieľať na Facebook
Nissan Murano 3.5 ´06 - žerie olej
Prosim vas mate niekto skusenosti mam nissan murano 2006 3.5benzin cca 160000km a mam taky problem ze dolievam na 6000km cca liter oleja niekedy viac a potom mi vypisuje poruchu katalyzatora
Moze to byt podla vas uz sposobene gufierkami ventilov alebo kruzkami na piestoch.
dakujem
Moze to byt podla vas uz sposobene gufierkami ventilov alebo kruzkami na piestoch.
dakujem
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
nechcem ta strasit ale pravdepodobne nastane taka spotreba oleja ze nebudes stacit dolievat a nasledne kruzky uplne zapecie a zatavi do piestov a oprava motora za 2000 a viac eur je za dverami.. Vacsinou byvaju chytene aj loziska na kluke. Mam par skusenosti s Muranami a jedno mam aj na nete na diely. Poviem to asi tak ze keby som mal 20 takych motorov tak ich predam za mesiac. Clovek by povedal ze 3.5 V6 musi vydrzat vsetko, zial nie je to tak. A Murana prerobene na LPG su na tom este horsie. Asi by bolo najrozumnejsie ak ti to predtym olej nezralo velkej oprave skusit predist a zasanovat nejake to euro a dat ten motor rozobrat uz teraz. Poliaci tie motory generalkuju sposobom stary donesies vygrciac vela vela eury a beres si na vymenu opraveny domov. Ak bude treba dohodim ti kontakt
-
- Príspevky: 198
- Dátum registrácie: 26.09.2008 22:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 428
- Dátum registrácie: 19.12.2007 16:13 Zdieľať na Facebook
Obavam sa, ze to nebude nahoda, znamy ho vlastnil, narazil na rovnaky problem (s olejom) s tym, ze este okrem toho aj riesil nejaky dost skratovy problem s riadenim, .., kde manzelka uz od tej doby nechcela auto soferovat (ani po navsteve a oprave v servise), tak ho nakoniec s vyraznou financnou stratou aj predali..
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
no to su paradne info a nissan.a kazdy bude hajit ako to bezporuchovo jazdi.ale prevadzkove naklady kazdy taji.mne ak auto by zralo co len kvapku oleja a vody tak ho podpalim.zase pripomeniem staru vetu.chovat ojazdeneho japonca co ma nad 100 000km alebo {je to fuk ci bol kupovany ako novy} je ako chovat sedmicu bmw.treba to predat este kym ako tak jazdi a ma hodnotu.go motora nikdy uz nevydrzi ako ked je to zmontovane od vyroby.skoda prachov do toho.predaj to,na nete je tych japoncov az hanba
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
pocuj anderseven, mam kopec znamych, ktori maju toho japonca s km, o ktorych sa aj Tebe ako rozpravkarovi mozno ani nesniva, a neuveris, jazdia a za podstatne mensie naklady, ako na comkolvek inom..
a naprilad som mal osobne bavoraka, 5 radu, rv 2004, cize este E39, ktory bol ako auto na leto a suche cesty to najuzasnejsie, co som soferoval, ale o zime a dazdi nema zmysel pisat..ale k spolahlivosti len tolko..ked sa zacal srat, tak donemoty a vsetko dokola...nastastie toto mna nepostihlo, kolega ho roztrepal v zime o plynovu pripojku na rodinnom dome..
je vsak pravdou, ze nissan murano je obrovsky pruser tejto automobilky a sami to uznali...
a naprilad som mal osobne bavoraka, 5 radu, rv 2004, cize este E39, ktory bol ako auto na leto a suche cesty to najuzasnejsie, co som soferoval, ale o zime a dazdi nema zmysel pisat..ale k spolahlivosti len tolko..ked sa zacal srat, tak donemoty a vsetko dokola...nastastie toto mna nepostihlo, kolega ho roztrepal v zime o plynovu pripojku na rodinnom dome..
je vsak pravdou, ze nissan murano je obrovsky pruser tejto automobilky a sami to uznali...
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
stara navara co sa tyka motora tiez nebola daka slava [lamalo kluky] , takisto nova navara je nie to najlepsie. Ale za to netreba hadzat vsetkych japoncov do jedneho kosa. Mal som vela toyot a velka pohoda, a skoro som zabudol ze mam aj Xtrail dci a mam ho od nova a ma najazdene 120000km a nic absolutne nic sa na nom nemenilo [len olej a filtre] . Dokonca aj brzdove oblozenie a napravy su este v poriadku a to som ho velmi nesanoval
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
A navyše by som Nissan už veľmi za japonca nepovažoval...
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 24.04.2008 22:59 Zdieľať na Facebook
seven549 napísal:no to su paradne info a nissan.a kazdy bude hajit ako to bezporuchovo jazdi.ale prevadzkove naklady kazdy taji.mne ak auto by zralo co len kvapku oleja a vody tak ho podpalim.zase pripomeniem staru vetu.chovat ojazdeneho japonca co ma nad 100 000km alebo {je to fuk ci bol kupovany ako novy} je ako chovat sedmicu bmw.treba to predat este kym ako tak jazdi a ma hodnotu.go motora nikdy uz nevydrzi ako ked je to zmontovane od vyroby.skoda prachov do toho.predaj to,na nete je tych japoncov az hanba
Prepáč mi za úprimnosť, ale to nie je stará veta, ale totálna blbosť, ktorú si si asi ty teraz vymyslel. A aby si bol skutočne v obraze, čítaj pozorne, v zátvorke bude približný počet kilometrov, pri ktorých som auto kupoval Mal som niekoľko japoncov od Hondy CRV (97.000km), Toyoty RAV4 II (109.000KM), Avensis (193.000km), Mazdu 323 (170.000km), Mazdu Xedos 2.3 Muller (283.000km), na tej xedoske stále jazdí moja žena, ak neveríš, odfotím ti tachometer. Pri akomkoľvek aute nikdy nejde o počet km, ale o REÁLNY STAV AUTA, pretože počet km je vo východnej Európe údaj, ktorý spoľahlivo (až na výnimky) nikdy nesedí so skutočným stavom, práve kvôli ľuďom ako si ty (popremýšľaj, pochopíš). Okrem tej RAVky, ktorú som kúpil od grázlov z Partizánskeho, všetky ostatné autá nepoznali poruchu a menil sa len olej a bežné opotrebované súčiastky ako brzdy, či náplne. Tá veta , ktorú si napísal platí presne naopak. Ak kupujem jazdenku, rozhodne mám u japonca väčšiu istotu, že neurobím chybu, pretože sú to autá (boli) robené poctivo a solídne.Mimochodom na tom Avensise dodnes jazdí môj montážnik z práce a to auto už má dávno cez 400tis.km, ten človek ho nechce za žiadnu cenu predať, pretože vie, že by zaň dostal iba drobné a nové by mu asi tak dobre neposlúžilo. Len tak na okraj, akurát idem kupovať jazdeného japonca s naj.130tis.km a ver mi, s úplným kľudom.
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
To čo tu píšete je síce pekné, ale ak je u nejakého auta bežné, že žerie liter oleja na 6000km, asi to auto bude vážny nepodarok.
scorpi, ja fakt nechápem, čo máš stále za problém s BMW v zime... Býval som úplne na vrchu Dlhých dielov s E30, ktorá nemala ani len primitívny protiprešmyk a nemal som nijaký problém vyjsť hore aj na snehu.
S E34 automat (!!!) som lozil v pohode na Kramáre, až celkom hore.
S E46 som bez reťazí vyšiel v zime o.i. aj na horský hotel Poľana nad Hriňovou pri Detve. Pred sebou som tlačil Freelander..........
Všetky vozy som mal len zadokolky, nakoľko ja 4x4 proste nechcem.
Je toto všetko málo? Čo by si ešte od auta očakával, aký výkon v zime? Potrebuješ s tým liezť na skokanský mostík, alebo na Lomničák??
Chlape, jazdíš závody a nevieš jazdiť na vode a na snehu??? Ako to ide dokopy?
Za sociášu som robil vodiča na Kamzíku, na vysielači. So žigulákom, ktorý má naozaj ľahký zadok a pochopiteľne, o elektronike sme ani nesnívali. ANI RAZ som nemal v zime problém, a tam bolo teda snehu fakt dosť.
S veteránom E34 som jazdil v Brne v daždi úplne bez problémov a predbiehal také autá, že ma spomenuli aj v jednom článku v tuningáčskom časopise.
S 1600 kilovou E46 s úbohými 184k som v daždi na Slovakiaringu predbehol o.i. Nissan 350Z a Subaru Impreza Turbo. Opel Insignia OPC, ktorý má 328k (!) a je to ŠTVORKOLKA (!!!) mi na 5,3 km dlhom okruhu s tromi dlhými rovinkami dal len 4 sekundy. A to mi na každej rovinke ušiel tak o 150 metrov... Mám na to aj papier Len tak pre zaujímavosť, na najdlhšom variante som mal s E46 330d čas v daždi 3:02. To je zlý výkon na tak ťažké auto, s pohonom jednej nápravy, s tak malým výkonom? Podľa mňa ani nie... A to som ťažký amatér, čo sa závodenia týka, na okruhoch som bol len pár krát. Navyše, išiel som opatrne, lebo to nemôžem rozbiť, nemám na nové
S BMW NIE JE problém jazdiť ani na vode ani na snehu, sorry. Problém môžeš mať možno v polmetrovom snehu niekde na roli, ale to hádam neberieme ako bežné podmienky.
Mimochodom, v meste som videl najnovšiu BMW 7 so značkou SC - ORP4
Nevieš o tom niečo?
scorpi, ja fakt nechápem, čo máš stále za problém s BMW v zime... Býval som úplne na vrchu Dlhých dielov s E30, ktorá nemala ani len primitívny protiprešmyk a nemal som nijaký problém vyjsť hore aj na snehu.
S E34 automat (!!!) som lozil v pohode na Kramáre, až celkom hore.
S E46 som bez reťazí vyšiel v zime o.i. aj na horský hotel Poľana nad Hriňovou pri Detve. Pred sebou som tlačil Freelander..........
Všetky vozy som mal len zadokolky, nakoľko ja 4x4 proste nechcem.
Je toto všetko málo? Čo by si ešte od auta očakával, aký výkon v zime? Potrebuješ s tým liezť na skokanský mostík, alebo na Lomničák??
Chlape, jazdíš závody a nevieš jazdiť na vode a na snehu??? Ako to ide dokopy?
Za sociášu som robil vodiča na Kamzíku, na vysielači. So žigulákom, ktorý má naozaj ľahký zadok a pochopiteľne, o elektronike sme ani nesnívali. ANI RAZ som nemal v zime problém, a tam bolo teda snehu fakt dosť.
S veteránom E34 som jazdil v Brne v daždi úplne bez problémov a predbiehal také autá, že ma spomenuli aj v jednom článku v tuningáčskom časopise.
S 1600 kilovou E46 s úbohými 184k som v daždi na Slovakiaringu predbehol o.i. Nissan 350Z a Subaru Impreza Turbo. Opel Insignia OPC, ktorý má 328k (!) a je to ŠTVORKOLKA (!!!) mi na 5,3 km dlhom okruhu s tromi dlhými rovinkami dal len 4 sekundy. A to mi na každej rovinke ušiel tak o 150 metrov... Mám na to aj papier Len tak pre zaujímavosť, na najdlhšom variante som mal s E46 330d čas v daždi 3:02. To je zlý výkon na tak ťažké auto, s pohonom jednej nápravy, s tak malým výkonom? Podľa mňa ani nie... A to som ťažký amatér, čo sa závodenia týka, na okruhoch som bol len pár krát. Navyše, išiel som opatrne, lebo to nemôžem rozbiť, nemám na nové
S BMW NIE JE problém jazdiť ani na vode ani na snehu, sorry. Problém môžeš mať možno v polmetrovom snehu niekde na roli, ale to hádam neberieme ako bežné podmienky.
Mimochodom, v meste som videl najnovšiu BMW 7 so značkou SC - ORP4
Nevieš o tom niečo?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 62 neregistrovaných