Problémy s DPF u MB E320CDI

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jozeef210
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 28.01.2011 13:34
Zdieľať na Facebook

Problémy s DPF u MB E320CDI

Príspevok od používateľa jozeef210 »

Zdravím Vás a požiadal by som Vás o radu: Od určitého času sa mi počas jazdy strácal výkon, pomohlo vypnutie a zapnutie motora. Teraz mi svieti stále svieti kontrolka výfukového systému auto nemá ťah, vypnutie nepomôže. Aj diagnostika potvrdila zanesený DPF. Ako mám postupovať, a vykonať regeneráciu jazdou, keď mám 7-st. aut. prevodovku? Môžete mi, prosím Vás, napísať podrobný postup? Ak by to nepomohlo existuje softwerová regenerácia - kto ju vykonáva? Ďakujem.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

regeneracia sa vykonava automaticky pri prevadzke vozidla bez akehokolvek tvojho prispenia alebo ucasti.

Druhy typ regeneracie je "vynutena diagnostikou" avsak to v tvojom pripade uz rozhodne dlhodobo nepomoze, zrejme ani kratkodobo. Dovod je ten ze DPF mas uz natolko zasrate ze ani pravidelne a emergency regeneracie spustane riadiacou jednotkou auta nestacili na zachranu situacie - diagnostikou sa totiz nestane nic ine ako "manualne" vyvolanie uplne rovnakej regeneracie na povel.

Potom ti zostavaju dve posledne moznosti:
a) najst zrucneho servisaka, na Mercedes neviem poradit nikoho, podla mna ale netreba Mercedeschlapca ale takeho co ma zdrave ruky. Vybrat von trakt vyfuku kde je DPF, karbobruskou rozpilit, chemicky a manualne vycistit (existuju take sracky ktore rozpustaju karbon), dpf vrazit naspat a zavarit. Samozrejme namontovat naspat na auto.

b) kupit novy DPF, spolu s diagnostikou a podobnymi vecami v autorizaku to nebude lacnejsie ako 1500eur. Mas sestvalec. Ze je to vela? Ano, par susnov si usetril na palive tak teraz budes platit. Problem vsetkych hypermodernych dieslov.


Vobec ta neodkazujem na cestu "vyhodit dpf von a vypnut prehranim software" lebo to je cesta do velmi vaznych problemov. Povacsinou totiz chlapci-vypínači funguju tak ze maju nejaky software sprivatizovany niekde z pokutnych zakrut ruskeho, tureckeho alebo bulharskeho internetu a nemaju najmensie ponatie o tom co vlastne ten soft robi. Ked dojde na akekolvek problemy alebo reklamaciu, len krcia ramenami a trieskaju sprostosti ale realnej akcie sa od nich nedockas.

Castokrat nahraju do riadiacich jednotiek stary software pripadne nevhodny software - tento rok som stretol jedneho ktoremu do 270cdi napraskali software 320cdi. Stastim bol bez seba. A ked uz sa nic zleho nestane okamzite, tak vacsina tychto chlapcov-vypinacov a ich softov funguje tak, ze len VYPNU ERROROVE RUTINY dpfka, cize sa nezobrazuju chyby ale vsetky veci s DPF spojene - regeneracne cykly, pocitanie opotrebenia, pokusy o regeneraciu atd prebiehaju veselo nadalej. Takychto pripadov som na internete cital viac ako dost, osobne som nevidel lebo sa v takej komunite ludi nepohybujem. Avsak radovo po 50.000 az 80.000km sa zacnu diat velmi zaujimave veci... z ktorych ma potom hlavu v smutku nielen majitel vozu, ale aj autorizovany servis [vacsinou to dopadne az vymenami riadiacich jednotiek plus samozrejme instalaciou dpfka naspat a opravou toho co chlapci velmi vazne dodrbali plus nadvazne cinnosti na to, kodovanie vybavy, imobilizeru atd atd] takze oprava mnohonasobne cenovo prevysuje spravne riesenie = novy dpf a klud dalsich 100.000km.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Prečo zakladáš znova rovnakú tému keď ti bolo povedané kde máš pokračovať?! :3c90:

http://forum.autobazar.eu/prispevok4139 ... ht=#413984
Zamknuté

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných