Octavia II 1.9 tdi ´04 - Výmena spojky
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 47
- Dátum registrácie: 06.04.2010 17:25 Zdieľať na Facebook
Octavia II 1.9 tdi ´04 - Výmena spojky
zdravym,
mam dotaz ohladom vymeny spojky na octavke 2,
77kw ,BJB rocnik 9/2004
vie mi niekto poradiť aka je tam montovana spojka origo od vyroby (aka značka,typ) luk alebo ina.
chcem sa este spytať da sa do oktavky 1.9TDi dať spojka z 2.0TDi ???
alebo tie spojky su rovnake co sa tyka prenosu krutiaceho momentu kedže tie 2.0TDi maju 103kw
pri vimene zotrvacnika teda komplet celej sady(ldvojhmota,lamela,pritlačak) ta sada by mala byť už komplet vyvažena teda,dvojhmota a pritlačak...proste staru sadu zmontuju dole v servise a novu nahodia bez toho aby merali či ta vyvaženost sedi aj po namontovani ku kľukovke.
viem ako sa značil zotrvačnik na fabiach 1.4 benzin..ale ako to je s tou dvojhmotou neviem..čito je podobne,alebo tam proste stary zmontuju novy zložia namontuju a hotovo..
po vymene komplet sady,je potrebne nejako nastavovať spojku, alebo je to samo nastavovacie..
neviete mi poradiť nejake stranky s komplet sadamy na octaviu2 najlepšie spojky vhodne na 103kw motory lebo ten moj je načipovany.
Za rady vam ďakujem..
mam dotaz ohladom vymeny spojky na octavke 2,
77kw ,BJB rocnik 9/2004
vie mi niekto poradiť aka je tam montovana spojka origo od vyroby (aka značka,typ) luk alebo ina.
chcem sa este spytať da sa do oktavky 1.9TDi dať spojka z 2.0TDi ???
alebo tie spojky su rovnake co sa tyka prenosu krutiaceho momentu kedže tie 2.0TDi maju 103kw
pri vimene zotrvacnika teda komplet celej sady(ldvojhmota,lamela,pritlačak) ta sada by mala byť už komplet vyvažena teda,dvojhmota a pritlačak...proste staru sadu zmontuju dole v servise a novu nahodia bez toho aby merali či ta vyvaženost sedi aj po namontovani ku kľukovke.
viem ako sa značil zotrvačnik na fabiach 1.4 benzin..ale ako to je s tou dvojhmotou neviem..čito je podobne,alebo tam proste stary zmontuju novy zložia namontuju a hotovo..
po vymene komplet sady,je potrebne nejako nastavovať spojku, alebo je to samo nastavovacie..
neviete mi poradiť nejake stranky s komplet sadamy na octaviu2 najlepšie spojky vhodne na 103kw motory lebo ten moj je načipovany.
Za rady vam ďakujem..
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
- čo tam dávajú vo fabrike ti nikto nepovie, pokiaľ ale viem tak INA nerobí spojky (ale je to jeden koncern s LuK)
- pri spojke sú aj dôležitejšie veci ako krútiaci moment, na ktorý je stavaná, napr. priemer lamely a taniera
- nič netreba vyvažovať a nastavovať
- stránok s autodielmi je plná prdel
- pri spojke sú aj dôležitejšie veci ako krútiaci moment, na ktorý je stavaná, napr. priemer lamely a taniera
- nič netreba vyvažovať a nastavovať
- stránok s autodielmi je plná prdel
Naposledy upravil/-a cicmanec v 04.12.2011 23:44, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 399
- Dátum registrácie: 15.05.2009 23:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
To je presne ten problem ze najprv sa cipuje a potom sa rozmysla. Budes tam mat LUK alebo Sachs, Slovo lepsi medzi nimi neexistuje.
Existujue aj rad spojak prave na upravovane motory ale obavam sa ze ked by si videl cenu tak ta asi prejde chut. Dalsie riesenie je pouzit 4 dielny kit od VALEA. A dvojhmotu nahradit jednohmotou. Co ma samozrejme svoje vyhody aj nevyhody.
Existujue aj rad spojak prave na upravovane motory ale obavam sa ze ked by si videl cenu tak ta asi prejde chut. Dalsie riesenie je pouzit 4 dielny kit od VALEA. A dvojhmotu nahradit jednohmotou. Co ma samozrejme svoje vyhody aj nevyhody.
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 05.10.2007 21:11 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 128
- Dátum registrácie: 13.10.2010 07:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 47
- Dátum registrácie: 06.04.2010 17:25 Zdieľať na Facebook
ja sa nikomu nemiesam do remesla..keby som bol uplne ľavy že nemam šajn o spojke tak asi bysom nevedel ani otom že ta spojkova sada musi byť vyvažena!!!!
a jasne rolu hraje aj priemer lamely a jej hrubka a stav zotrvačniku a stav pritlačaku..že podľa toho sa urči či stači menit len lamelu alebo komplet sadu..ajked vymena komplet sady je najefektyvnejšia..
a ano bol som sa dnes pytat v servise..tak ked zoberiem odnich celu sadu tak ma to vinde na dakych 750€ jedna sa o LUK a este plus ktomu robota a tosom nebol v autorizovanom servise!!!!..najlespie natom je to že ked človek trochu pogugluje tak najde vpohode aj za 500 alebo 400 eur a je to to iste ta ista značka ten isty vyrobca..
mam skusenosti že som menil rozvody na svojej O2 v autorizaku a ked som sito dal na svoj VAG tak som zistil že ta vačka neni nastavena presne..a aj na spotrebe to je vidno..kedže je načipovany tak pred vymenou som mal 4,5l v pohode na trase do tailanska co je 980km siel som tych 140-150km/h a spotreba bola taka..po vymene som robil tu istu trasu tak isto naloženy a spotreba..4.9-5.1..teraž id sa hadaj tam boa...!!!takže remeslo
aj to forum tuna funguje koli tomu aby sa človek nenchal okašlať..nemam problem ist do servisu dať to vymeniť fajn..a ak ta spojka vydrži len 20 000km a klakne kedže je načipovany tak mito potom zozarukuju????bez problemov????oto ide ked niekto niečo garantuje tak nech to aj dodrži...viem že ked sito vymenim sam tak zaruku nemam žiadnu..ale aspon som ušetril..
ked niečo doebem sam tak aspon sa niečomu priučim a budem vedieč že sa to montuje inač..
a jasne rolu hraje aj priemer lamely a jej hrubka a stav zotrvačniku a stav pritlačaku..že podľa toho sa urči či stači menit len lamelu alebo komplet sadu..ajked vymena komplet sady je najefektyvnejšia..
a ano bol som sa dnes pytat v servise..tak ked zoberiem odnich celu sadu tak ma to vinde na dakych 750€ jedna sa o LUK a este plus ktomu robota a tosom nebol v autorizovanom servise!!!!..najlespie natom je to že ked človek trochu pogugluje tak najde vpohode aj za 500 alebo 400 eur a je to to iste ta ista značka ten isty vyrobca..
mam skusenosti že som menil rozvody na svojej O2 v autorizaku a ked som sito dal na svoj VAG tak som zistil že ta vačka neni nastavena presne..a aj na spotrebe to je vidno..kedže je načipovany tak pred vymenou som mal 4,5l v pohode na trase do tailanska co je 980km siel som tych 140-150km/h a spotreba bola taka..po vymene som robil tu istu trasu tak isto naloženy a spotreba..4.9-5.1..teraž id sa hadaj tam boa...!!!takže remeslo
aj to forum tuna funguje koli tomu aby sa človek nenchal okašlať..nemam problem ist do servisu dať to vymeniť fajn..a ak ta spojka vydrži len 20 000km a klakne kedže je načipovany tak mito potom zozarukuju????bez problemov????oto ide ked niekto niečo garantuje tak nech to aj dodrži...viem že ked sito vymenim sam tak zaruku nemam žiadnu..ale aspon som ušetril..
ked niečo doebem sam tak aspon sa niečomu priučim a budem vedieč že sa to montuje inač..
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 30.05.2010 03:44 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
nechcem kecat ale nema nahodou 110kW vacsi priemer ako ostatne varianty ?
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 30.05.2010 03:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 47
- Dátum registrácie: 06.04.2010 17:25 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných