Mercedes w124 200D - trisky
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 23.03.2008 18:24 Zdieľať na Facebook
Mercedes w124 200D - trisky
Zdravím, chcem sa opýtať ako sa prejavuje keď dobre nestriekajú trisky, jedná sa o hladký diesel. Už dlhší čas je motor dosť hlučný a je to taký cvenkavý klepot. Napinák reťaze bol menený, reťaz bola dobrá.
čhcem sa spýtať či to nemože robiť to zlé roztrekovanie nafty.
ďakujem za odpovede.
a ešte otázka či niekto nevie ako sa mení zámok na vodičových dverách.
čhcem sa spýtať či to nemože robiť to zlé roztrekovanie nafty.
ďakujem za odpovede.
a ešte otázka či niekto nevie ako sa mení zámok na vodičových dverách.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 23.03.2008 18:24 Zdieľať na Facebook
práveže štarty sú dobré, aj za studena po nažhavení na brnk,
dymenie je nulové, len strašne klepe motor, hlučný je, a taký cvengavý zvuk, keď ešte neni taký tlak oleja tak to klepe ešte viac.
tvrdý chod ? neviem čo sa pod tým predstavuje.
a hej CR sú o čosi drahšie... mám aj 2,7CDI a dúfam že tam tie trisky ešte pár tisíc km odstriekaju :D
dymenie je nulové, len strašne klepe motor, hlučný je, a taký cvengavý zvuk, keď ešte neni taký tlak oleja tak to klepe ešte viac.
tvrdý chod ? neviem čo sa pod tým predstavuje.
a hej CR sú o čosi drahšie... mám aj 2,7CDI a dúfam že tam tie trisky ešte pár tisíc km odstriekaju :D
-
- Príspevky: 761
- Dátum registrácie: 07.07.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
To by chcelo ten motor fakt počuť,možno strielame vedľa.Ten motor som mal v niekolkých W201 aj 124-kách,on má charakteristický klepotavý zvuk už daný, a podla neho na km poznám o aký motor ide.Ale zrejme máš auto dlhšie a zvuk svojho tátoša poznáš.Ja osobne mať dnes v dome slušnú 124 tak som vysmiaty od ucha k uchu a bez milosti vymením aj trysky aj hydroštely.Sú to smiešne peniaze,a to auto má bežný nájazd 1 000 000 km tak tieto veci vymeniť je dobrý krok týmto smerom.Či sú na vine toho zvuku alebo nie.Mať to doma čo Ty,tak si to chránim a starám sa,to nie je žiaden dnešný debilný šunt ale auto pre syna aj vnuka..Už na to pomaly ľudia prichádzajú,lebo slušnú 124 sa jednoducho zohnať nedá a keď je,aj si za ňu už zapýtajú.A aj dostanú.Aj ja sa k nemu chcem vrátiť len som nenašiel pekný kus.Ešte jedna rada,pri cca 500tis treba vymeniť šálky na kluke aj ojničné.Sú výstelkové,naparovaná kompozícia a zhruba vtedy začína klesať tlak oleja pre ich vydratie.Kluka v ten dobe má na čapoch ešte stopy brúsenia !!! Velmi ale velmi sa to všetko oplatí a to sú také smiešne výdaje že o nich sa majitelom koncernových môže iba snívať .
-
- Príspevky: 761
- Dátum registrácie: 07.07.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných