Citroen C3 1,1i
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 30.04.2011 07:55 Zdieľať na Facebook
Citroen C3 1,1i
Mam c3 1,1 i,po niekolkých km jazdy a zastaveni napr.na krizovatke (volnobeh dlhší ako 1.min)sa zmeni chod motora akoby siel na 3 valce,objaví sa ikonka spalovania.Pri chode je auto lenive neakceleruje.No po vypnuti motora a opätovnom naštartovaní sa auto sprava normalne,len ta kontrolka svieti.
Este chcem dodat ze auto ide aj za studena normalne.Ked robim dlhsie trasy bez dlhsieho stania na semaforoch (volnobeh dlhší ako 1.min)ta kontrolka dokonca po 3-4 startoch zmizne.
Este chcem dodat ze auto ide aj za studena normalne.Ked robim dlhsie trasy bez dlhsieho stania na semaforoch (volnobeh dlhší ako 1.min)ta kontrolka dokonca po 3-4 startoch zmizne.
Naposledy upravil/-a peroceruza v 01.05.2011 07:33, upravené celkom 1 krát.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
tužkafixka, zbehni s tym do citroniku na diagnostiku. Ked ta kontrolka svieti, autiak vie preco ju zapol a chlapci ti to povedia.
ja osobne nepoznam citroeniky, viem ze boli semtam problemy so zapalovacimi cievkami tak ako na viacmenej vsetkych novych cenovo optimalizovanych autach lebo sa setri absolutne vsade kde sa len da.
ja osobne nepoznam citroeniky, viem ze boli semtam problemy so zapalovacimi cievkami tak ako na viacmenej vsetkych novych cenovo optimalizovanych autach lebo sa setri absolutne vsade kde sa len da.
-
- Príspevky: 159
- Dátum registrácie: 02.02.2005 00:59 Zdieľať na Facebook
Ak to robi len pri zohriatom motore a chvilkovom volnobehu, mam PODOZRENIE (nic ine sa pri diagnostike cez forum neda mat) na pridieranie ventilov vo voditkach. Hoci tieto motory s tym nemavaju problemy...co nebolo, moze byt. Treba kazdopadne seriova diagnostika (ta asi povie prd ale treba sa pozriet na DTC) a potom kompresia ale dymaicky a relativne aj absolutne. Zapalovanie premerat a aj vstrekovace. Potom by malo byt jasne viac Vela stastia.
-
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 27.02.2009 08:02 Zdieľať na Facebook
Na priateľkinej C2ke s identickým motorom to spôsobovala zapalovacia lišta (to čo tebe) a vstrekovač(to už neodpaloval ďalší piest nadobro)...zaujímavé, že mi povedala, že dačo s autom je,až keď úspešne zašla do práce striedavo na dvoch-troch valcoch Na troch chodila veselo ani neviemkoľko a radšej ani nechcem vedieť:)))
Základ je ale diagnostika u dakoho známeho, čo sa s tebou s tým aj pohrá. Ak neodpaluje len jeden piest vymeňte medzi sebou sviečky - test. Následne vstrekovače - test. Následne skús žičať dakde lištu - test. Nemal by to byť problém, pasuje z peugeotikov aj z iných žabožrútových áut. Potom to môžu byť aj cievky a ďalšie veci čo spomínali chlapi.
Ak ani tak nepomôže - čo je môj prípad na opli ecotec. Zostáva to len na karbón na ventiloch. A to mám najazdené 120000km od nova a s rozumom a extra starostlivosťou o auto. Budem s najväčšou pravdepodobnosťou riešiť dekarbonizáciu chémiou bez rozobratia motora - zlomkové náklady oproti mechanickej očiste, ale výsledok overím až na svojej koži a tak dám vedieť.
Ak, tak mi napíš SS a dám časom vedieť, či pomohlo.
Základ je ale diagnostika u dakoho známeho, čo sa s tebou s tým aj pohrá. Ak neodpaluje len jeden piest vymeňte medzi sebou sviečky - test. Následne vstrekovače - test. Následne skús žičať dakde lištu - test. Nemal by to byť problém, pasuje z peugeotikov aj z iných žabožrútových áut. Potom to môžu byť aj cievky a ďalšie veci čo spomínali chlapi.
Ak ani tak nepomôže - čo je môj prípad na opli ecotec. Zostáva to len na karbón na ventiloch. A to mám najazdené 120000km od nova a s rozumom a extra starostlivosťou o auto. Budem s najväčšou pravdepodobnosťou riešiť dekarbonizáciu chémiou bez rozobratia motora - zlomkové náklady oproti mechanickej očiste, ale výsledok overím až na svojej koži a tak dám vedieť.
Ak, tak mi napíš SS a dám časom vedieť, či pomohlo.
-
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 27.02.2009 08:02 Zdieľať na Facebook
Veru vidíš, nie je. Asi priťahujem zaujímavé prúsery ))lakinooo napísal:Ty kokso, ze pokazeny benzinovy vstrekovac. Vzdy som si myslel ze tato vec na benzinovm motori je vecna.
Inak ďalšia anomália je, že mám opla od nova - jazdím 25000-30000 ročne krátke a stredné trasy, raz za týžden max. dva týždne dlhá. Auto DENNE po dobrom zahriatí pri rozbehu aj vytočím, inak s rozumom a tak ako s benzínom treba. Olej a filtre mením po 13-15000km podľa toho ako je čas od úplne nova 5W-30. Od nájazdu 40000km fičím na LPG. Na pravidelnej údržbe nešetrím. A teraz nech mi niekto vysvetlí, ako je možné, že môj problém už jednoducho aj podľa opisov problémov iných pacientov s oplom nemôže už spôsobovať nič iné ako zakarbónované výfukové ventily...
Mne sa to prejaví podobne ako autorovi témy. Výsostne za studena a studeného počasia po nočnom odstátí. Cítim po 1-2km, že ťah je slabší, jeden z piestov nepravidelne odpaľuje. Elektronika si zráta, kedy tých neodpálení už bolo dosť - vyhodí check kontrolku a odstaví príslušný piest. Vypnem motor, naštartujem a idem ďalej pekne na 4 válce. Keďže medzitým sa už motor zohrial a za chvíľu už idem na LPG.... a žiadny problém...
-
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 01.04.2006 21:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 27.02.2009 08:02 Zdieľať na Facebook
Ďakujem za tip.PETER777 napísal:Idcentrumlh myslím že nemáš zakarbonované ventily skôr podľa príznakov máš niečo s hydrozvihádkami,zostáva niektoré pootvorené.Možná je aj zlá spolupráca rj lpg-benzín.
LPG-Benzín je úplne v pohode. Tam problém nie je. Problém je len za studena a studeného počasia a to znamená výlučne na benzín. Plyn sa prepína, až keď je zohriaty motor. S plynom to nemá nič.
Čo sa týka hydrozdvihátok. Aj to som už riešil. Resp. mechanik z PP čo sa len na ople a len na ople zameriava. Bolo to cez zimu a teda si nepamätám podrobnosti. Zdá sa mi, že vydedukoval, že to v nich byť nemôže vzhľadom na to, že sa nedajú nastavovať alebo niečo také?
Každopádne sa mi to prejavuje dosť podobne ako na tejto C3ke i keď úplne opačne (studený vs. teplý motor C3, vyššie otáčky vs. voľnobeh C3)
-
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 01.04.2006 21:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 27.02.2009 08:02 Zdieľať na Facebook
Ďakujem, poslal som ti SS. Nech nezahlcujeme pôvodnú tému. Aj keď je dosť možné, že tieto poznatky môžu pomôcť aj autorovi témy. Ešte raz vďaka.PETER777 napísal:Oni sa vlastne tie zdvihátka nastavujú tlakom oleja a niekedy sa stane že sa prisekne a ventil nedovrie mal som taký prípad na 1,4 16V ECOTEC. Motor zastavíš tlak klesne zdvihátko povolí a znova ide na štyri .
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných