SLk 230 bas/esp

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

WECHET7
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 18.03.2010 08:53
Zdieľať na Facebook

SLk 230 bas/esp

Príspevok od používateľa WECHET7 »

Na mojom slk 230 mi svieti kontrolka bas/esp pytal som sa aj mechanika a nevie co to moze byt problem je v tom ze raz svieti uz ked nastartujem inokedy je zas cely den vsetko v poriadku nema s tym niekdo nejaku skusenost za odpovede vopred dakujem.
edd
Príspevky: 489
Dátum registrácie: 10.04.2009 09:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa edd »

Najskôr je to niektorý konektor snímača prípadne celý snímač. Zajdi na diagnostiku a uvidíš ktoré čidlo to robí. Meň ho ak si pred tým overíš konektor. V MB diagnostika cca 15 - 30€ a čidlo 30 - 100€. Ešte ma napadá môže to byť aj špina - kúsok hrdze, blata...pod čidlom. Začal by som diagnostikou nech nerozoberieš pol auta.
macko640
Príspevky: 122
Dátum registrácie: 18.09.2009 16:15
Bydlisko: Sydney, Australia
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa macko640 »

mne to robilo na ML ... snimac na brzdovom pedali bol vadny, novy stal v mercedese 12 € ... vymenil som si to sam. Diagnostiku som predtym ale dal spravit, sice nie v mercedese ale v neznackovom servise .. a tak sme dosli na ten spinac. Moj mercedes je ale automat, tak u teba to kludne moze byt nieco ine pokial mas manualnu prevodovku. Treba ho dat na PC urcite.
jump23
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 18.08.2009 08:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jump23 »

mal som presne tento isty problem : chyba bola snimac pruzneho zrychlenia cena noveho150
scorpi4
Príspevky: 6093
Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
Bydlisko: TT, PN, TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa scorpi4 »

mne to obcas urobi na E classe, w210...zatiaql pomaha zhasnut a nastartovat nanovo...inak diagnostika mi ukazala jedno cidlo na kolese...
Napísať odpoveď

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný