Mercedes S400 cdi , S320 i
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 16.05.2010 13:03 Zdieľať na Facebook
Mercedes S400 cdi , S320 i
zdravim chcel by som poziadat o radu pri kupe jazdeneho mercedesu S400CDI alebo 320benzin rocnik 2001-2004 co doporucujete vase skusenosti a poznatky doteraz som mal E250turbodiesel a 124 benzin230 dakujem
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 11.02.2011 18:46 Zdieľať na Facebook
Re: Mercedes S400 cdi , S320 i
Oba motory su skvelé....ale na udrzbu je lacnejsí jednoznacne 320i. 400CDI moc kusov nebeha, servis je narocný , ci uz na diely alebo na udrzbu a servis.....a spotreba len o malinko nizsia! 320tka na ,,S-ku,, to nebude nejaky trhac asfaltu ale isto by som siel do tejto motorizácie.
Šťastný výber
Šťastný výber
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 604
- Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16 Zdieľať na Facebook
Radšej by som asi tú 320 benzín riešil. Ak teda nie je dôraz kladený na spotrebu. Pretože podľa štýlu jazdy sa môže tá spotreba moc líšiť. Ten benzín pôjde tak okolo 10-10,5 L priemer pri pohodovejšej jazde. Diesel urobí tých 9,5, ale pri častom pohybe v meste s malým podielom dialnice. V prípade častých jázd po dialnici s prekročením povolenej rýchlosti tak o maximálne 10 je tá spotreba na úrovni 7,8-8,5 litra. Jedine v meste majú oba motory rovnako..14,5. Ale kupovať Sko do mesta čisto to asi nie.
čo sa týka údržby, tak opäť je všetko pre tú 320 benzín. Auto je ľahšie. Predná náprava je menej namáhaná, menej poškodené sú riadenia, vzduchové pružiace jednotky. Okrem toho ten motor je pomerne slabý a má nízky krútiaci moment, ale oba motory majú rovnaký menič krútiaceho momentu...čiže tá S400 v prípade častých prudkých akcelerácií dosť rýchlo zničí poddimenzovaný hydromenič.
Problém ďalej môže byť vo vzduchovom podvozku...zvlášť v zime auto môžem mať problém. Diely vzduchového pruženia však pomaly začínajú byť na trhu cenovo dostupné , navyše nové pružiace jednotky sú prepracované oproti originálnym. Dôraz pri kúpe ak je človek veľký estét treba dať na ročníky do 2002, ktoré trpia koróziou (predné blatníky, zadné lemy, miesta pod kufrom..) Po facelifte tuším bol problém eliminovaný na W220. Snímače na S400 neviem , že by extra odchádzali....ochádzajú najmä škrtiace klapky...občas treba vyčistiť EGR ventily.
Cena niektorých dielov je v pohode...zadarmo skoro...ale zvlášť také blbosti dokážu prekvapiť nemilo...napríklad snímače tlaku v pneumatikách sú skoro drahšie ako solídna sada pneumatík nových.......
Takže dobrú kúpu prajem.
čo sa týka údržby, tak opäť je všetko pre tú 320 benzín. Auto je ľahšie. Predná náprava je menej namáhaná, menej poškodené sú riadenia, vzduchové pružiace jednotky. Okrem toho ten motor je pomerne slabý a má nízky krútiaci moment, ale oba motory majú rovnaký menič krútiaceho momentu...čiže tá S400 v prípade častých prudkých akcelerácií dosť rýchlo zničí poddimenzovaný hydromenič.
Problém ďalej môže byť vo vzduchovom podvozku...zvlášť v zime auto môžem mať problém. Diely vzduchového pruženia však pomaly začínajú byť na trhu cenovo dostupné , navyše nové pružiace jednotky sú prepracované oproti originálnym. Dôraz pri kúpe ak je človek veľký estét treba dať na ročníky do 2002, ktoré trpia koróziou (predné blatníky, zadné lemy, miesta pod kufrom..) Po facelifte tuším bol problém eliminovaný na W220. Snímače na S400 neviem , že by extra odchádzali....ochádzajú najmä škrtiace klapky...občas treba vyčistiť EGR ventily.
Cena niektorých dielov je v pohode...zadarmo skoro...ale zvlášť také blbosti dokážu prekvapiť nemilo...napríklad snímače tlaku v pneumatikách sú skoro drahšie ako solídna sada pneumatík nových.......
Takže dobrú kúpu prajem.
-
- Príspevky: 127
- Dátum registrácie: 15.09.2009 18:55
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
S 400 CDI Ta financne vyjde vela na servise. Co sa Sklasy (W220) tyka, tak najkazovejsi motor. Pozeraj ponuky a vsimnes si, ze 400 CDI su cenovo dole a stale su v ponuke. Jedna sa o tazko predajne auto.
S 320 postacuje, ale na pretekanie to nie je. Popremyslaj nad S 350 - konstrukcne odvodeny od 500-vky (o valec v kazdom rade menej), vykonovo lepsi ako 320 a spotreba takmer rovnaka ako 400 CDI.
S 320 postacuje, ale na pretekanie to nie je. Popremyslaj nad S 350 - konstrukcne odvodeny od 500-vky (o valec v kazdom rade menej), vykonovo lepsi ako 320 a spotreba takmer rovnaka ako 400 CDI.
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 16.05.2010 13:03 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní