skúsenosti s Citroen Xantia 1.9TD

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

som tu teda zas, bol som u mechanika a ostal bezradny , motor mi nestartuje v mrazoch . ale jedine co mi zachrani auto je ze nalejem teplu vodu na hlavu motora cca 10 litrou z tocky a startuje na supu. uz som sice pisal ale znovu to uvediem vsetko skontrolovane od paliva az po elektro . tlaky v norme vstreky tiez a zhavice nove a funkcne , olej nezerie voda nevyviera vykon a pravidelny chod ma . poradte prosim . som vdacny za akukolvek pripomienku a napad
MacoLM
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 28.06.2007 18:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa MacoLM »

to je zvlastne spravanie xantie. mame doma dve taketo.
pri tom zimnom startovani ... ma tendenciu chytat? dostava sa palivo do cerpadla? nemoze to byt nekvalitnou naftou, ktora tuhne pri chlade?
zhavice su vymenene? napriklad nam nechcela nastartovat uz ked prestal fungovat jeden. proste 3 jej nestacili. skuste napisat na xantiaclub.cz
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

nemyslim ze to ma nieco zz naftou bo si predstav ze nalejem teplu vodu na hlavu motora a nie na cerpadlo a naskoci na supu, podotykam zhavice nove a funkcne tak isto aj vstreky motor ma tlaky a funguje po nastartovani ako ma, ale ak nenalejem pri iba minusovych teplotach za vedro vody na hlavu tak neni sanca natocit any na xty krat . v motoroch sa vyznam a sam ich aj opravujem ale toto je zahada, ale nechce sa mi uz investovat do vymeni neviem coho ked nik nevie co konkretne to je
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

chyba sa nasla, cerpadlo je v haji. bol som pri aute a skusil som cez balonik docerpat naftu . ako by v celej sustave nebola anii kvapka a aby to nebolo este horsie tak z cerpadla zacal sycat vzduch ako o preteky. len nechapem ze to doteraz este nespravilo vzdy bola sustava plna , zrejme uz povolilo uplne nejake tesnenie a cez prepad to vsetko utieklo . mam sa na co tesit co ma vide oprava. ak ma niekto kontakt na dany servis cerpadiel napiste , budem vdacny. dakujem
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

pisem po rokua od stastia. auto startuje. asi pred mesiacom mi praskla hlava, ale nezistili sme kde, jednoducho tlakovalo vodu , vo vode boli vyfukove spaliny nie olej a na 50 kilometrov to zozralo 5 litrov vody. kupil som hlavu z martina po repase komplet zo vsetkym za 150 eur a auto ide ako nove, starty v dnesnych mrazoch super. zaujmave ze ale minulu zimu to vodu nezralo a auto aj tak nestartovalo.
1hemi
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 29.07.2009 16:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1hemi »

mno ja ju mám asi 5 rokov.. a musím povedať, že je veľmi spolahlivé... akurát lubi na niektorých typoch spádať nafta, ale su tu témy, v ktorých sa to riešilo ... inak doporučujem ti to auto nesklameš sa!
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

Tak ja ju uz mam od roku 2006 a zatial naklady na udrzbu boli velmi mizive oproti inim autam a hidro je jedine co sa mi doteraz vobec v nicom nepokazilo aj ked to vsetci kritizuju. uplna spokojnost
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

pn437ab napísal:mam ale dalsi problem za studena teda za nulovich teplôt sa strasne trapi pri starte vsetko pomenene od zhavicou az po cerpadlo filtre atd. môze to byt v predzapale bo pri 3000otackach uz nejak auto rapidne klesa na vykone a viacej sa mu ani nechce, alebo aj druhe cerpadlo v haji. ps. motor ma tlaky v poho a olej ani vodu nezerie, spotreba tiez mala. vstrekovace tiez skontrolovane. pomaha pri velmi nizkych teplotach ak oblejem motor z teplou vodou . za rady dakujem. krityku tiez . dik
Teraz som to riešil a hlboko Ti to doporučujem,vstrekovacie špičky (dýzi) vymeniť.Jednak je to pár korún (4ks cca 50eur) jednak ak má motor po 200 tis km tak patrične ožije a velmi sa zmení prvý ranný štart.Pävodné som pred výmenou odtlakoval,prskali akože v poriadku,napriek tomu to auto po výmene štartuje tak,že nezačuješ otočenie štartéra.Ja som tam dával DNOSD 299 a výsledok perfektný.To samé som menil synovi na Megane 1,9 Td a to samé,štarty od tej sekundy nádherné.Priatelovi BX 1,9D to samé,štarter neurobí pol otočky,predtým bol dlhý štart a pár sekund koktania.
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

uz ide ako ma a ani olej ani vodu nezerie , uz sa len bezstarostne vozim a ak sa aj neco poserie tak ma to tolko nestve lebo sa to da vsetko za par šupiek zohnat a robotu si robim sam. ked kupujem dieli inym tak viem ake su poplatky za ine znacky a modeli, toto je asi ten lepsi cenovy priemer.

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných