skúsenosti s Citroen Xantia 1.9TD

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

som tu teda zas, bol som u mechanika a ostal bezradny , motor mi nestartuje v mrazoch . ale jedine co mi zachrani auto je ze nalejem teplu vodu na hlavu motora cca 10 litrou z tocky a startuje na supu. uz som sice pisal ale znovu to uvediem vsetko skontrolovane od paliva az po elektro . tlaky v norme vstreky tiez a zhavice nove a funkcne , olej nezerie voda nevyviera vykon a pravidelny chod ma . poradte prosim . som vdacny za akukolvek pripomienku a napad
MacoLM
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 28.06.2007 18:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa MacoLM »

to je zvlastne spravanie xantie. mame doma dve taketo.
pri tom zimnom startovani ... ma tendenciu chytat? dostava sa palivo do cerpadla? nemoze to byt nekvalitnou naftou, ktora tuhne pri chlade?
zhavice su vymenene? napriklad nam nechcela nastartovat uz ked prestal fungovat jeden. proste 3 jej nestacili. skuste napisat na xantiaclub.cz
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

nemyslim ze to ma nieco zz naftou bo si predstav ze nalejem teplu vodu na hlavu motora a nie na cerpadlo a naskoci na supu, podotykam zhavice nove a funkcne tak isto aj vstreky motor ma tlaky a funguje po nastartovani ako ma, ale ak nenalejem pri iba minusovych teplotach za vedro vody na hlavu tak neni sanca natocit any na xty krat . v motoroch sa vyznam a sam ich aj opravujem ale toto je zahada, ale nechce sa mi uz investovat do vymeni neviem coho ked nik nevie co konkretne to je
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »