VW passat 1,9TDi vs 2,0 TDi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

tefi
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 22.06.2009 22:51
Zdieľať na Facebook

VW passat (2006-2007) 1,9TDi vs 2,0 TDi (2006-2007)

Príspevok od používateľa tefi »

chcem kupit vw passat r.v. 06-07 a neviem sa rozhodnut ci kupit 1,9TDi (77 kw) alebo 2,0TDi (103kW).
vie mi niekto poradit co je lepsie???
na co si mam dat pozor???
messy
Príspevky: 262
Dátum registrácie: 07.12.2007 11:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa messy »

Do Passata 2.0 tdi. 77kw je tak tazke auto zalostne malo.
IIXX
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 24.02.2009 09:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa IIXX »

Obidva su pumpa-dyza motory, cize trosku hlucnejsie ako vacsina common-rail, ktore vo VW vyrabaju az od roku 2008. Mam 81kW Passata a moj osobny nazor je, ze je to malo na taketo velke auto. Ak predchadzajuci majitel dodrziaval servisne predpisy, tak treba okrem toho vyskusat ci ma v poriadku zotrvacnik. Treba vyskusat ako sa auto sprava pri prudkom zrychleni, najlepsie na dialnici a pri postupnom spomalovani z velkej rychlosti do 0 km/h. Ak zotrvacnik nie je v poriadku, tak auto moze v urcitej faze cudne vibrovat. Taktiez treba vyskusat ci auto nepada do nudzoveho rezimu, pricom strati vykon kym sa nevypne a znova nastartuje. Toto sa tiez da vyskusat pri prudkom dlhsom zrychleni. Treba to pre istotu vyskusat viackrat. Potom tiez treba skontrolovat hlavne prednu napravu, pomale prejazdy cez spomalovac alebo mensie jamy prezradia zavady neobvyklym buchanim pod kapotou. Ostatne, viditelne zavady by som dal bud skontrolovat do servisu alebo znamemu co sa vyzna.
kollega36
Príspevky: 199
Dátum registrácie: 14.11.2007 14:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kollega36 »

messy napísal:Do Passata 2.0 tdi. 77kw je tak tazke auto zalostne malo.
77kW je zalostne malo ?? :2f93: Asi mas fabiu 1.0 L a v tomto si sa este neviezol ,veselo to staci aj ked na 2.0 T v evo9 to nema ale na predbiehanie to veselo staci a ked 2L tak jedine CR 125kW nie ten madarsky nepodarok.
maros307
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 16.06.2007 22:12
Zdieľať na Facebook

Passat B6

Príspevok od používateľa maros307 »

Nazdar chlape ja ak ti môžem poradiť tak si zožeň 1.9tdi no viem neni to žiaden trhač asfaltu je trocha hlučnejší ako 2.0tdi ale je spoľahlivejší ak ešte nájdeš kus kde je čerpadlo od firmy LUK tak si v pohode no ale je to na tebe,no ale ak by si sa rozhodol pre 2.0tdi tak hľadaj bez filtra pevných častíc no nebudem tu rozpisovať ako je dvoj hmotový zotrvák a2.0 sa rád zadiera ale to ti tu nikto nebude písať!Caw
x77x
expert: detailing
Príspevky: 2686
Dátum registrácie: 14.06.2008 18:40
Bydlisko: PD
Zdieľať na Facebook

Dufam ze si nekupil 77kw

Príspevok od používateľa x77x »

Zdravim ta ja mam 2001 96kw 132 ps a je to v pohode taha ako dabel ja bi som ti odporucal 2.0 tdi 103kw 140 ps pretoze 77kw je malo no jedine ak by si dal tych 100ps na cip ale zase kupovat nove turbo !!! nie nie Passat je velke auto a preto co najviac koni tym lepsie tych 140 ps ti postaci uplne a ani v spotrebe nie je niaky viditelny rozdiel ja mam tiez v plane zakupit 2.0 tdi 103kw ale az na buduci rok je ocosi drahsi ale ak nechces aby ta predbiehali niake smiesne keke...tiny a aby ti to do kopca slapalo ked na to dupnes tak 2.0 Tdi 103kw :3c90:
tomastv
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 13.08.2005 08:02
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomastv »

Ponukam http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=1054411
Je to 1.9TDi, spotreba do 6L/100km
Usporne, priestranne a vynikajuce auto!!!!!!!!
Samo464
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 01.12.2010 21:56
Zdieľať na Facebook

VW passat

Príspevok od používateľa Samo464 »

Zdravim najprv by som sa rozhodol či chem aby to auto trochu jelo ale aj 77kw jede ked dupnješ 200 Km/h v pohode ale pro tejto rychlosti spotreba 12.5l/100lm ale mám 1.9 TDI 77kw a 2.0 je to poruchové auto pri 200000 km sa začne kaziť turbo a budu odchádzať triski lebo 1.9 má bosch a 2.0 má siemens.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

...bré ránko, vitaj!
kaktus5
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 22.01.2009 17:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kaktus5 »

tefi::Mal som ten isty problem co ty,nakoniec som sa rozhodol pre 1,9tdi.A ten vykon nieje to niaka raketa,ale staci.Nieje to take pomale ako zviknu pisat ty co sa na tom nikdy nevozili :200: Primerne auto.A ked uz fakt potrebujes vykon tak 1,9tdi+chip alebo ten 2,0tdi,ale pozeraj kod motora BMP.Moj osobny nazor:jednoznacne 1,9tdi :42f9:
bbbr
Príspevky: 3603
Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bbbr »

Reaguješ na príspevok z 22 júna 2009 :d :D.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ja som to zaregistroval hned ale neodpustim si prispiet - pre mna je zahadou ze ludia absolutne "vidia" to ze 1.9tdi 77kW "netaha" a ze 2.0tdi 125kW je "raketa"...

skoda ze nikto z nich nevidi tie desattisice korun co pojdu na udrzanie 2.0tdi pri zivote, aby vobec krochkalo nieto este tahalo :)

toto som nikdy nepochopil. Akokeby 77kW passat mal problem vytiahnut 150km/h (co je tazko nelegalne u nas!) alebo predbehnut posratu aviu hore kopcom. A ze to trva o sekundu dlhsie ako ubernamakany 2.0tdi? No a co... to nikoho z nas o zem nehodi. Či?
tefi
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 22.06.2009 22:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tefi »

IIXX napísal:Obidva su pumpa-dyza motory, cize trosku hlucnejsie ako vacsina common-rail, ktore vo VW vyrabaju az od roku 2008. Mam 81kW Passata a moj osobny nazor je, ze je to malo na taketo velke auto. Ak predchadzajuci majitel dodrziaval servisne predpisy, tak treba okrem toho vyskusat ci ma v poriadku zotrvacnik. Treba vyskusat ako sa auto sprava pri prudkom zrychleni, najlepsie na dialnici a pri postupnom spomalovani z velkej rychlosti do 0 km/h. Ak zotrvacnik nie je v poriadku, tak auto moze v urcitej faze cudne vibrovat. Taktiez treba vyskusat ci auto nepada do nudzoveho rezimu, pricom strati vykon kym sa nevypne a znova nastartuje. Toto sa tiez da vyskusat pri prudkom dlhsom zrychleni. Treba to pre istotu vyskusat viackrat. Potom tiez treba skontrolovat hlavne prednu napravu, pomale prejazdy cez spomalovac alebo mensie jamy prezradia zavady neobvyklym buchanim pod kapotou. Ostatne, viditelne zavady by som dal bud skontrolovat do servisu alebo znamemu co sa vyzna.
kde je vlastne chyba ked auto upadne do nudzovaho rezimu a strati tah?je chyba v nafte alebo niekde inde?
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Inde. Je to tu rozoberané asi v sedemstoosemdesiatichštyroch témach - stráca ťah, vypína turbo...
navaho
Príspevky: 219
Dátum registrácie: 11.07.2010 09:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa navaho »

nazdar. tiez rozmyslam o kupe passata b6. Vedeli by ste niekto poradit, ktore 2.0 tdi PD motory, teda aj presne s ktorym kodom motra, sa spolahlivostou priblizuju k 1.9 TDI 77 kw ?
Ci radsej kupi 1,9 tdi 77 kw PD a popripade to dat chipnut ?

PS: inak preco su 2,0 PD take nespolahlive a 1.9 77kw tdi PD ovela spolahlivejsie? VEd ked su obe PD tak clovek by cakal, ze budu na tom rovnako ako na tom boli rovnako napriklad rotacky 66 kw a 81 kw. ;-(

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných