Rozbili mi auto, plnenie rozpočtom.

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

kapoja
Príspevky: 344
Dátum registrácie: 26.03.2007 22:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kapoja »

cubicomp napísal:tu poistovnu som tam prehliadol.
Koop na 90% nie, to su sv... mam s nimi skusenosti za poslednu dobu :d :D
Ale pred dvomi rokmi som riesil Alianz, ked mi jeden trafil auto a tam to islo bez problemov, ale skoda bola 1400 e
V r.2008 nacuvala do mna jedna baba bola v kooperative poistená a prišlo mi plnenie rozpočtom, asi tak do 30 dní.
mirrrko
Príspevky: 215
Dátum registrácie: 19.11.2008 21:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirrrko »

ja som mal raz nehodu a skoda bola vycislena 2200eur islo to rozpoctom a dali mi nieco cez 1000eur
laura
Príspevky: 1400
Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laura »

mariob...robil som zopar rokov technika aj likvidaciu, aj pre KOOP. Napis mi presne otazky, ktore chces zodpovedat a ja Ti do SS napisem odpovede...
laura
Príspevky: 1400
Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laura »

mariob1 napísal:
lakinooo napísal:Mozno to uznaju za totalku, daju ti prachy a ty si to pomaly opravis.
to az take neni...to urcite nie...a ked nieco uznaju za totalku tak to automaticky musis odhlasit z evidencie a auto si mozes nechat...ako to vlastne je ? len cisto zo zvedavosti?
:-)...pri totalke nic nemus odhlasovat z evidencie, ani docasne, ani natrvalo...auto Ti ostava.
mofou
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 09.02.2009 08:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mofou »

to poskodenie by som nepodcenoval
dole v kufri kde mas dieru na rezervu napr.
tam su vsade zdvojene plechy kvoli tuhosti kasne
mozes zakvacit auto na lano o strom, mozno to vyrovnas
ale ak si to nedas urobit poriadne, bude Ti uz stale do auta tiect... tiect voda od spodku!!