Praktickejšie auto do 5000
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 527
- Dátum registrácie: 03.01.2022 23:07 Zdieľať na Facebook
Re: Praktickejšie auto do 5000
Oco13
Nehadz to na zenu
Ked si kupil za 500 aj tu 1.4hdi ani sa necudujem ze sa serie
Nejake exauto pizzerie
Benzinova Laguna I aj II je supervozenie
Ktory mas motor ?
Inak tam sa jebali najviac prevodovky ale ked prdkas 60km/h tak ju nenamahas
Renault je najhorsi na prevodovky a niektore na vacky ale to skor 1.4i
1.6i a 2.0i su paradne stroje, 1.8i tazko sudit malo ich bolo. Ci azda 3.0iV6 To by som bral
Nehadz to na zenu
Ked si kupil za 500 aj tu 1.4hdi ani sa necudujem ze sa serie
Nejake exauto pizzerie
Benzinova Laguna I aj II je supervozenie
Ktory mas motor ?
Inak tam sa jebali najviac prevodovky ale ked prdkas 60km/h tak ju nenamahas
Renault je najhorsi na prevodovky a niektore na vacky ale to skor 1.4i
1.6i a 2.0i su paradne stroje, 1.8i tazko sudit malo ich bolo. Ci azda 3.0iV6 To by som bral
Sranda musí byť aj keď na chleba nebude ...
Keď sa rúbe les, lietajú triesky. Za čistý stôl a víno mi to stojí.
Plávam proti prúdu, piškám proti vetru...
Múdry sa pýta, hlupák vie všetko ...
Keď sa rúbe les, lietajú triesky. Za čistý stôl a víno mi to stojí.
Plávam proti prúdu, piškám proti vetru...
Múdry sa pýta, hlupák vie všetko ...
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Praktickejšie auto do 5000
Ak by bolo HDI za 500 tak ho neservisujem, ale ritualne zapálim.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 527
- Dátum registrácie: 03.01.2022 23:07 Zdieľať na Facebook
Re: Praktickejšie auto do 5000
Mam na to hdi veci ked nieco
Co si jej kupil a kolko ma nalietane ?
Co sa tam dosralo ?
Mal si jej dat plynove auto a nie kofotinu
Co si jej kupil a kolko ma nalietane ?
Co sa tam dosralo ?
Mal si jej dat plynove auto a nie kofotinu
Sranda musí byť aj keď na chleba nebude ...
Keď sa rúbe les, lietajú triesky. Za čistý stôl a víno mi to stojí.
Plávam proti prúdu, piškám proti vetru...
Múdry sa pýta, hlupák vie všetko ...
Keď sa rúbe les, lietajú triesky. Za čistý stôl a víno mi to stojí.
Plávam proti prúdu, piškám proti vetru...
Múdry sa pýta, hlupák vie všetko ...
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 02.09.2021 19:45 Zdieľať na Facebook
Re: Praktickejšie auto do 5000
Vsetko pekne az na to, ze tu nikto o nadpozemskej spolahlivosti ani bezporuchovosti nehovoril. To ma fakt zaujima u ktoreho podobneho auta v tomto rozpocte ju garantovat dokazesivko1 napísal: ↑14.02.2022 20:09 Dnes je to zámok u vodičových dverí, za dva mesiace klapka kúrenia, potom nejaká dalšia somarina, potom sa ozve slimák z pod volantu, potom sa ti polámu "čudlíky" sťahovania okien...
A ked si myslíš že si poriešil všetko tak sa kolobeh začne opakovať
Akože čo by si chcel od koncernu čo má 15 rokov a 300tkm+ ???
Jedno štastie že tie Tourany majú klasickú spínačku a nie šachtu a dokonca aj klasickú ručnú.
Lebo nefukčnú šachtu pre klúč rieši tiež každý a zakusnuté motorčeky ručnej tiež...
Ale ako som napísal, mne to je úplne fuk či si kúpi alebo nekúpi Touran, ja len hovorím že pri rozpočte do 5000€ a pri veku 15-17 rokov si treba zosadiť ružové okuliare a nenamýšlať si že kúpim niečo nadpozemský spolahlivé, či bezporuchové.
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Re: Praktickejšie auto do 5000
Moja odpoveď bola napísaná preto, lebo autor sa obával servisných nákladov u iného auta a ja som mu len odpovedal že neznamená že nejaké servisne obľúbené auto bude mať náklady nižšie.
Ja mám svoje auto 11 rokov, samotné má 17 rokov a nepotreboval som riešiť ani jeden zámok dverí a ani klapky kúrenia...
Takže tak sú autá kde nemusíš riešiť v kuse nejaké cocotiny. Ja čo poznám majiteľov koncernov tak všetci už riešili tie spomenuté veci a stále dookola.
Keď nejdeš na opravu somariny, tak zasa ideš na výmenu oleja, či bŕzd...
Ja si robím všetko sám, lebo nemám čas na to kedy má čas servisák. Pretože cesta a bla bla bla, trvá dlhšie ako keď si to urobím sám keď mám čas ja a je mi jedno či je 9hod ráno, alebo 8hod večer, či je streda, alebo nedeľa
Pre mňa to je to neprijateľné, je to niečo akokeby potrebuješ počítač na prácu a pravidelne ti vypadáva internet a ty vyvolávaš dookola prevádzkovateľovi aby odstránil problém, lebo nemôžeš pracovať...
Ja mám svoje auto 11 rokov, samotné má 17 rokov a nepotreboval som riešiť ani jeden zámok dverí a ani klapky kúrenia...
Takže tak sú autá kde nemusíš riešiť v kuse nejaké cocotiny. Ja čo poznám majiteľov koncernov tak všetci už riešili tie spomenuté veci a stále dookola.
Keď nejdeš na opravu somariny, tak zasa ideš na výmenu oleja, či bŕzd...
Ja si robím všetko sám, lebo nemám čas na to kedy má čas servisák. Pretože cesta a bla bla bla, trvá dlhšie ako keď si to urobím sám keď mám čas ja a je mi jedno či je 9hod ráno, alebo 8hod večer, či je streda, alebo nedeľa
Pre mňa to je to neprijateľné, je to niečo akokeby potrebuješ počítač na prácu a pravidelne ti vypadáva internet a ty vyvolávaš dookola prevádzkovateľovi aby odstránil problém, lebo nemôžeš pracovať...
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 02.09.2021 19:45 Zdieľať na Facebook
Re: Praktickejšie auto do 5000
Sorry, ale toto je nazor ako od 5 rocneho chlapca.
Mame doma Cordobu, rok 2002 1.4 MPI. jediny problem so zamkami je v zime, kedy obcas primrznu. Jedina zavada na tom aute bola chybna riadiaca jednotka. Inu taku Cordobu maju u nas v rodine, to je je 1.9SDI a oni s tym autom neriesia fakt ze nic. Oba su to 20 rocne auta, aj ked teda najazd je nieco malo pod 200 000km (u nas, o nich neviem). K tomu maju A4 B8 v Quattre, zase bez problemov. Leon (jedntkovy, neviem rocnik) 1.9 TDI ... par veci na podvozku, inak bez problemov. Aktualne Octavka II 1.6 TDI, tiez cca 200k a jediny problem na motore bolo EGR, inak vsetko funguje. Problem s elektrikou ziadny.
A k tomu teda pribudol moj Passat, ale mam ho kratko a teda to moc hodnotit nejde.
Na zaklade tohto mozem povedat, ze poruchy v koncernovych autach v podstate neexistuju a keby som mal 12, kludne by som to robil
To, ze mas statisticky spolahlivejsie auto nez moderny naftak je zrejme pravda, ale pravda nie je, ze sa nemoze pokazit a to by som si potom rad pozrel porovnanie tych nakladov. Jednoducho jedna vec je obecna spolahlivost, ina dostupnost nahradnych dielov a servisu. Ta je pri koncernovych autach proste lepsia.
V podstate jedine dve auta z okolia o ktorych viem, ze majitel bol z nich servisne na prasky je stary Scenic a Mondeo MK IV predFL.
Mame doma Cordobu, rok 2002 1.4 MPI. jediny problem so zamkami je v zime, kedy obcas primrznu. Jedina zavada na tom aute bola chybna riadiaca jednotka. Inu taku Cordobu maju u nas v rodine, to je je 1.9SDI a oni s tym autom neriesia fakt ze nic. Oba su to 20 rocne auta, aj ked teda najazd je nieco malo pod 200 000km (u nas, o nich neviem). K tomu maju A4 B8 v Quattre, zase bez problemov. Leon (jedntkovy, neviem rocnik) 1.9 TDI ... par veci na podvozku, inak bez problemov. Aktualne Octavka II 1.6 TDI, tiez cca 200k a jediny problem na motore bolo EGR, inak vsetko funguje. Problem s elektrikou ziadny.
A k tomu teda pribudol moj Passat, ale mam ho kratko a teda to moc hodnotit nejde.
Na zaklade tohto mozem povedat, ze poruchy v koncernovych autach v podstate neexistuju a keby som mal 12, kludne by som to robil
To, ze mas statisticky spolahlivejsie auto nez moderny naftak je zrejme pravda, ale pravda nie je, ze sa nemoze pokazit a to by som si potom rad pozrel porovnanie tych nakladov. Jednoducho jedna vec je obecna spolahlivost, ina dostupnost nahradnych dielov a servisu. Ta je pri koncernovych autach proste lepsia.
V podstate jedine dve auta z okolia o ktorych viem, ze majitel bol z nich servisne na prasky je stary Scenic a Mondeo MK IV predFL.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných