Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
jasne ze to islo aj elektricky aj pyrotechnikou preto potom pri dovoze nefungovala nejaka poloha sedadla napr nesli ovladat opierky hlavy.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
ano bral by som take ale aj v takom stave neopravovane.ja kupim udrete auto mne nevadi ze sa nieco bude lakovat menit.auto sa neda uchranit pred poskodenim ak sa uziva kazdy den.ale vankuse musia byt povodne a nesmie mat naraz na koleso.
uz ja si ho budem robit ja.a tak ako ma byt nie ze naraznik ma ulomeny drziak za 16 euro a najdem tam naraznik uchyteny samoreznou texou s akuckou.
uz ja si ho budem robit ja.a tak ako ma byt nie ze naraznik ma ulomeny drziak za 16 euro a najdem tam naraznik uchyteny samoreznou texou s akuckou.
Naposledy upravil/-a seven549 v 26.04.2023 22:46, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
Já ti nevím Karle, mne sa najstarší keď mal asi rok dosral v embečke a vyzliekol si plienku. Celú zimu som chodil s otvoreným oknom.
Sú nehody a nehody - dnes ti kuna čo jej zachutia káble pozastaví prevádzku vozidla skor ako žandár po búračke.
Sú nehody a nehody - dnes ti kuna čo jej zachutia káble pozastaví prevádzku vozidla skor ako žandár po búračke.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
co ti branilo to sedadlo vybrat vonku a kupit druhe,ved v tej dobe nebolo milion roznych potahov.alebo ju celu zobliect vytepovat potah + molitan vytepovat a mas to ako nove.
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 01.03.2019 20:24 Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
seven teraz vážne, ty snáď fetuješ alebo skade berieš tieto blbosti ? uveď zdroj.seven549 napísal: ↑26.04.2023 22:08 do 2008 roku ziaden europsky ford nemal ziadne senzory na airbag nikde len jeden ktory to cele ovlada.len americke fordy boli take nabite vybavou ako vemirna lod.
po 2008 sa to uz troska rozbehlo o kolenne airbagy kde pri strete z nizkou zverou streli len ten kolenny vankus.
Už mercedesi v 80 rokoch mali airbagové senzory vďaka ktorým ti strielali airbagy čo to stále melieš o jednom ktorý všetko ovláda, stále nechápeš rozdiel medzi airbagovým senzorom a jednotkou, čítal si si vôbec moju odpoveď ? kľudne ma oprav a daj argumenty rád sa ešte na tebe zasmejem.
Ktorý ford nemal ziadne senzory na aribag okreme jedneho ktory to cele ovladal ? :D :D
Uved jeden jediny priklad toho Fordu. Uz prvy Ford Focus mal v sebe airbagovy senzor ktory pri naraze vyslal signal jednotke na aktivaciu airbagu, zas totalne mimo vyplod tvojej fantazie.
To isté aj ďalšia blbosť o kolennom airbagu, ktorý ford alebo aj ktoré auto ti dokázalo streliť iba kolenny airbag ? vždy vystrelí aj s šoférovím aby ho plne ochránilo. Ako by to už len dokázalo fungovať že senzor si povie toto je iba rana zospodu tak bude stačiť iba koleno ? jaj vlastne ty ani doteraz neveris ze existuju airbagove senzori tak nič. Plus už
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 01.03.2019 20:24 Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
jasne, seven by ho dal už zošrotovať lebo to by bol striekaný šrot po oprave to by nemalo zmysel.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
no vies citam fora.na ford fore mal jeden nehodu asi z divocakom.pred cca 6 rokmi.lava predna strana na koleso.vypalilo mu len kolenny airbag.mondeo mk4.je tam cela tema o tom ako sa s tym natrapil aby ho vymenil mal jednorazove sroby.a tak isto aj cely soferov bezpecnostny pas.
auto mu inac pojistovna dala na totalku.rozbity naraznik plasty vankus pas poskodena kabelaz skoda skoro 10000 euro.okrem toho vankusa potrhalo aj kabelaz nesiel motor.
este sam pisal ze kazdy kto ma mk4 mondeo nech sa vyhyba narazu pod predne lave svetlo.koli tej potrhanej kabelazi vedia tadial zvazok kablov.
auto mu inac pojistovna dala na totalku.rozbity naraznik plasty vankus pas poskodena kabelaz skoda skoro 10000 euro.okrem toho vankusa potrhalo aj kabelaz nesiel motor.
este sam pisal ze kazdy kto ma mk4 mondeo nech sa vyhyba narazu pod predne lave svetlo.koli tej potrhanej kabelazi vedia tadial zvazok kablov.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
Napríklad to že o tri dni som v nej viezol odstavčatá, alebo potom zase kačice a husi, aj do pálenice kvas som vozil v škopkoch na zadných sedačkách. U mňa autá nemajú lahký život a umývanie auta je zábavka pre buzíkov. To máš ako s ludským telom, aj to má isť do hrobu zhuntované, tak načo sa šetriť.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
Paťko myslím si to isté - nie že by sa nedali opraviť, ale nemá a nebude ich mať KTO opravovať. Prečítaj si v téme Elektromobil Nagyho nácvik s blbou nabíjačkou na starého Leafa. A to bola len porucha, nie lepšia havaria.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
praveze taky co sa setria umyvaju a nezatazuju zbytocnymi problemami = dlhsie ziju.ci auto alebo clovek.
ja som taky tiez.je mi uz vsetko fuk.robim len co treba a hlavne co ma bavi.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
a toto chyba dnes realne skusky aut na cestach.kedysi robili prve modely aj 150 000km testovanim kym sa zacali vyrabat.
dnes je trafeny cely svet.je to ako materska skolka.kazdy by chcel mat cisty vzduch velky plat a v podstate nerobit nic len trtkat zit a pit v nejakom raji.
presne tak skoncil detroit kde cez pol mesta sla fabrika.od vylodenia surovin lodami alebo vykladkou vlakov az po konecne auto.ked pracovnici nemali co robit chodili do prace a citali casopisy alebo sledovali isntruktaze alebo len tak telku.a zrazu tam zacal vadit ludom hluk emisie atd.postupne sa tie emisne-skodive divizie presuvali mimo mesto ludia stracali pracu pretoze im bolo daleko dochadzat a vznikla kriza.
bohuzial bez skodlivin neni priemysel.
ekoaktivisti nech prestanu zrat teple jedlo spotrebovavat elektrinu+ plyn na teplu vodu vyuzivat dopravu nech ukazu ako sa zije bez energii a hlavne nech zacnu makat a potom chcem vidiet ci budu mat cas na take kraviny ked pride dorobeny po 8 hod z prace do zrubu v lese kde nebude nic len hrobove ticho.az je divne kto ich plati.
a politici v eu nie aby robili nieco pre ludi ale robia vsetko presne tak ze za nic beru plat a podporuju len tie krizy.
tie ekoaktivity su aj tak len v usa a europe.azia alebo arabi tam nic take nikdy nemali.
dnes je trafeny cely svet.je to ako materska skolka.kazdy by chcel mat cisty vzduch velky plat a v podstate nerobit nic len trtkat zit a pit v nejakom raji.
presne tak skoncil detroit kde cez pol mesta sla fabrika.od vylodenia surovin lodami alebo vykladkou vlakov az po konecne auto.ked pracovnici nemali co robit chodili do prace a citali casopisy alebo sledovali isntruktaze alebo len tak telku.a zrazu tam zacal vadit ludom hluk emisie atd.postupne sa tie emisne-skodive divizie presuvali mimo mesto ludia stracali pracu pretoze im bolo daleko dochadzat a vznikla kriza.
bohuzial bez skodlivin neni priemysel.
ekoaktivisti nech prestanu zrat teple jedlo spotrebovavat elektrinu+ plyn na teplu vodu vyuzivat dopravu nech ukazu ako sa zije bez energii a hlavne nech zacnu makat a potom chcem vidiet ci budu mat cas na take kraviny ked pride dorobeny po 8 hod z prace do zrubu v lese kde nebude nic len hrobove ticho.az je divne kto ich plati.
a politici v eu nie aby robili nieco pre ludi ale robia vsetko presne tak ze za nic beru plat a podporuju len tie krizy.
tie ekoaktivity su aj tak len v usa a europe.azia alebo arabi tam nic take nikdy nemali.
-
- Príspevky: 922
- Dátum registrácie: 28.01.2019 16:58 Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
"Presne tak skoncil detroit kde cez pol mesta sla fabrika.od vylodenia surovin lodami alebo vykladkou vlakov az po konecne auto.ked pracovnici nemali co robit chodili do prace a citali casopisy alebo sledovali isntruktaze alebo len tak telku.a zrazu tam zacal vadit ludom hluk emisie atd.postupne sa tie emisne-skodive divizie presuvali mimo mesto ludia stracali pracu pretoze im bolo daleko dochadzat a vznikla kriza."
Uplne mimo reality. Problem vyroby v Detroite zacal v 60tych rokoch po tom co vypukla prva ropna kriza. Ludia uz nechceli 7 litrove motory s 200 konmi v 6 metrovych autach a spotrebou 30l/100km, ale zacali sa pozerat po podstatne efektivnejsich vozidlach. A vtedy prisli Japonci, hlavne Toyota rozbila americky autopriemysel na padrt. Obrovske neefektivne vyrobne linky nemohli superit s japonskym systemom kvality a vyroby. To je dovod preco Detroit, zamerany cisto na autopriemysel, skrachoval. S emisiami, hlukom a podibne to nemalo absolutne nic spolocne.
A tie lode tiez neviem odkial si zobral. Detroit je vnutrozemske mesto, jedina voda v okoli su jazera, ktore su na more pripojene az pri severozapade Kanady.
Uplne mimo reality. Problem vyroby v Detroite zacal v 60tych rokoch po tom co vypukla prva ropna kriza. Ludia uz nechceli 7 litrove motory s 200 konmi v 6 metrovych autach a spotrebou 30l/100km, ale zacali sa pozerat po podstatne efektivnejsich vozidlach. A vtedy prisli Japonci, hlavne Toyota rozbila americky autopriemysel na padrt. Obrovske neefektivne vyrobne linky nemohli superit s japonskym systemom kvality a vyroby. To je dovod preco Detroit, zamerany cisto na autopriemysel, skrachoval. S emisiami, hlukom a podibne to nemalo absolutne nic spolocne.
A tie lode tiez neviem odkial si zobral. Detroit je vnutrozemske mesto, jedina voda v okoli su jazera, ktore su na more pripojene az pri severozapade Kanady.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
uplne mimo reality su ti japonci.v 60 rokoch panovali prave tie 7 litrove stroje.kriza bola az v 70 rokov.japonske sunty v 60-70 rokoch to boli smejdy ako nase skodovky 110.prve japonske auta zacali tahal liniu az od polovice 80 rokov.a aj to len landcruiser alebo lexus.
tie lode tam vozili suroviny z okolia nie z afriky.
tie lode tam vozili suroviny z okolia nie z afriky.
-
- Príspevky: 3433
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Pozastavenie prevádzky vozidla po nehode
Iba malá poznámka na okraj: Lexus prišiel reálne do Európy v 1990...,kedze bol založený o rok skôr..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 89 neregistrovaných