Poskodenie motora pri emisnej kontrole
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
To bude asi rôzné na rôznych staniciach a zrejme viac závislé od technika než nejakého predpisu lebo doteraz čo vidím ...neriešia to.Dokonca keď nevedeli u Voyagera dostať na obrazovku údaj otáčok,tak ho síce sondou nakoniec získal ale ešte chvílu laboroval a prepínal kým boli výsledkom predpokladané otáčky volnobehu.Určitá možnosť laborácie zrejme je možná.Aj dvojzvody výfuku (2+2 zvody) je zaujímavé sledovať ako sa s tým vysporiadajú. Systém - prosím ťa tu to pritlač...na tú koncovku. EK diesla je malina,súčasný benzin to je úplne iná káva.
-
- Príspevky: 1055
- Dátum registrácie: 30.03.2016 12:09 Zdieľať na Facebook
To vazne?! A to co vypusta tvoj vrak nie je staranie sa do zdravia ostatnych?! Clovek sa kazdy den nestaci cudovat co za imbecilov zije v tejto krajine! A potom este nadavaju na vladu. Ved to je len obraz tohto sprosteho naroda!lubos zimovcak napísal:Vsetko ostatné je iba buzeracia štátu a staranie sa do majetku iných.
-
- Príspevky: 418
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3429
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3429
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Veď to.mhlavaty napísal:Robil to aj chlap čo pracoval u mňa,tak snáď to robí ešte aj teraz,neprišla na to reč už roky,čip viem že robí. Dymovnice - zvláštna kasta,vedia ako prejsť cez EK,a potom sa všetko vráti,na emiske nedymia ba dokonca majú výborné hodnoty.Slováci sú majstri podvodu, okefujú aj mimozemšťanov
Na nákladnom aute mi ráno, kým je studeny motor, trochu zadymi na modro..., žerie olej, ako každé staršie auto.
Keď sa zohreje, ani pri dupnuti na plyn nejde čierny dym.
Aj technik sa vždy čuduje, ako môže byť pohodlne v limite.
No a potom ma predbehne Golf, 4.-5., alebo Audi a XX iných, aj Renault či Peugeot vie dymiet ako lokomotíva a som si istý na 1000% , že neexistuje, aby mohli reálne prejsť.
Pred časom tu mali byť pojazdné STK, v CZ už kontrolujú, či nie sú vykuchane DPF- ka.
U nás,0,00 nič.
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
To je pekná blbosť, a čo sú potom Nemci?Ak sú slováci majstri, tak oni sú profesori-dekani podvodu.Všetci vieme o dieselgate(tam sa z obrovským podvodom počítalo už pri vývoji nových aút) to nebol podvod?To bol kolosálny podvod, alebo bol nebodaj vtedy najvyšším riaditeľom fáúvé nejaký slovák?Nie, myslím že to bol nejaký vychcaný nemec, a nebol na vine iba on ale celá dozorná rada atď. a samozrejme im išlo o peniaze.Takže napísať že slováci sú tí najhorší nie je správne.mhlavaty napísal:Slováci sú majstri podvodu, okefujú aj mimozemšťanov
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
typicky hajzel garaznik... ruky odseknutcehotic napísal:Mne takto v Stropkove odpalili motor obyčajnu 1.6. Neviem ako sa im to podarilo. Auto malo najazdene 195 000 km. Blbe je že na EK ho viezol jeden "slávny LPG" servis v Korejovciach. Takže sa nič nespísalo a ja som musel pekne zacvakať zo svojho cca 1000€. Auto neprešlo prvou EK na plyn, na bezín prešlo. Tak som bol v LPG servise, tam najprv, že lambda sonda zlá. Vymenil som, nepomohlo, emisie stále zle. Takže rozpadnutý kat bude (kat bol menený rok dozadu za nejakú univerzálku v inom servise) Tak vraj majú dobre katy z Poľska vymení mi ho v Korejovciach a zavazie na EK. Vymenil, zaviezol, tam odpalili motor... Najlepšie natom, že novú STK/EK som robil lebo končila o mesiac a auto som predával. Záujemca chcel s novou EK/STK... Po GO motora, ktorá trvala 4 týždne a auto si presúvali servisy medzi sebou, som konečne odovzdal auto záujemcovi s generlakovaným motorom. A o 2 týždne nato mi volal, že s autom ostal visieť na diaľnici. Auto zobrali do servisu, kde zistili, že sú tam úplne iné komponenty LPG ako na papieri. (Pričom to muselo byť premontované z iného auta.., lebo v tom servise, kde nato prišli si moje auto pamätali spred 2 rokov, ešte mám aj zaznam v servisnej knižke o tom a bola tam úplne iné značka RJ a iné vstrekovače .. presne to čo v papieroch... ) A samozrejme ešte aj toto som musel platiť, aby sa to dalo do pôvodného stavu... Týmto pozdravujem všetkých mechanikov a servisy ;) Jeden horší ako druhý ...
takto prehadzuju diely medzi autami, mozes zrazu zistit, ze ti tam dali cosi ine a stare...
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
Re: Poskodenie motora pri emisnej kontrole
mne to smrdi nie cistou pravdou...rl509 napísal: Potom opat vytocil motor, pricom bolo pocut klepanie, ale on opat podrzal plyn. Motor sa zastavil v tych vysokych otackach.
Technik skusal opat nastartovat, ale uz to neslo,
pozri, ja mam vedla suseda co jeho jeho benzinova astra klepe na ojnici jak blazon. cakam kym mu prerazi blok...
mam dojem ze mazda a ryzojedi celkovo nevedia urobit naftu.
ale kludne to moze byt longlife intervalmi, a riedkymi ekoolejmi.. ten motor moze byt uz rokmi nacnuty...
a plne otacky ho dorazia...
bol riadne robeny servis?? lebo na sk je moderne robit udrzbu. len ked uz to robi pazvuky
mne sa smeju ze menim olej v polke intervalu, cca 6000km, ale viem preco...
-
- Príspevky: 223
- Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02 Zdieľať na Facebook
Nebudem sa vyjadrovať k tej EK ale k tomu motoru.
Tiež sa mi dostal do rúk a trochu ma vyškolil. Na tieto motory bola robena zvolavačka, slabo utiahnute vstrekovače a nafta a karbón sa dostávali do oleja, následne tato super zmes likvidovala vačky a kluku. Touto super zmesou samozrejme dostava na frak aj filter častic. No a perličkou je že teplomery na filtri sa aj zhorene tvaria že su funkčné idu v nejakom založnom režime bez poruchy a motor ide prakticky so stalou regeneraciou filtra.Samozrejme cena teolomerov ako keby boli zo zlata, ale kľudne sa daju použiť z hocijakeho ineho auta s rovnakou dĺžkou a zavitom len sa treba pohrat s koncovkami.
Takže príčina prečo motor skončil je jasná.
Tiež sa mi dostal do rúk a trochu ma vyškolil. Na tieto motory bola robena zvolavačka, slabo utiahnute vstrekovače a nafta a karbón sa dostávali do oleja, následne tato super zmes likvidovala vačky a kluku. Touto super zmesou samozrejme dostava na frak aj filter častic. No a perličkou je že teplomery na filtri sa aj zhorene tvaria že su funkčné idu v nejakom založnom režime bez poruchy a motor ide prakticky so stalou regeneraciou filtra.Samozrejme cena teolomerov ako keby boli zo zlata, ale kľudne sa daju použiť z hocijakeho ineho auta s rovnakou dĺžkou a zavitom len sa treba pohrat s koncovkami.
Takže príčina prečo motor skončil je jasná.
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 12.01.2017 19:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 12.01.2017 19:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných