Poskodenie motora pri emisnej kontrole

Neviete si rady aké auto kúpiť, ktoré bude pre Vás najvhodnejšie ? Diskusia o konkrétnych značkách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Výhoda starej hrče je v tom že nejde cez OBD
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Ivko čo by OBD zmenilo na EURO 2 alebo Euro 1.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Loslamos
Príspevky: 124
Dátum registrácie: 16.01.2020 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Loslamos »

kamarát má vyskúšané letecky petrolej do nádrže a ide na emisnú ... klasika passat 1.9tdi len so vstrekmi na zákazku z maďarska turbom z bmw n57 dokonca s dvoma podavacimi čerpadlami lebo jedno nestíhalo točí 7000rpm a s leteckým petrolejom prejde emisnou :D a technici nechápu...
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Len s tým nemôžeš lietať dlho. Chalani v rokoch 1986 -88 takto tuningovali Karosy na VVLŠ v Košiciach. S týmto palivom ostávali žiguláky 1600vky hore Furčou v hanbe a plamene šlahaly z výfukov. Bohužial len chvílu, potom ich chceli v PADke umlátiť monterpákou.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Loslamos
Príspevky: 124
Dátum registrácie: 16.01.2020 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Loslamos »

to auto ide s petrolejom iba na emisnú kvôli tomu že je to ináč dymovnica a na umývarke treba iba kufor umývať :D ináč tomu motoru aj tak veľa km nedáva a olej sa tam mení na motorhodiny
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

neverim tomu ze henten dieslik vydrzi 7000, ani mu nie su treba, ani to turbo nedokaze, ani mechanika nevydrzi pri tej kompresii, no ale mne je to jedno.

Petrolej do NAFTOVEHO auta v ziadnom pripade nie. Ma silnu odmastovaciu schopnost, a NEMAZE.

KRavina za kravinou. Passat 1.9tdi ANI ZIADNE INE 1.9DI NEMA NAJMENSI PROBLEM PREJST CEZ EMISNU - JA SOM MAL 1.000.000KM NA 2001 FORD GALAXY 85KW 1.9TDI A PRECHADZALO --VZDY-- BEZ UPLATKU.

Ked dokazal moj voz, jazdeny poslednych 14 rokov prakticky vyhradne v Bratislave, pred 12 rokmi cistene EGR (štetec, benzin, nic viac), tak dokaze KAZDE posrate 1.9tdi.

Blazni blaznivi...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Turbo za socíku vojaci šmelili s čím sa dalo. Kanister benzínu za dvacku aj s kanistrom (od rusov v NZ) No a v košicoch ak chýbala nafta v nádržiach tak z letiska prišla cisterna s kerosinom. Objektívne 11 autobusov z 16tich skončilo na dielni so zadretým motorom. Ja som posielal objednávky dielov, takže viem to presne.
Potom bolo chvílku dusno a vojaci prišli na to že treba dolievať olej a nie kerosin.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Loslamos
Príspevky: 124
Dátum registrácie: 16.01.2020 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Loslamos »

nehadam sa no je to pravda... auto neni séria z pôvodným passatom má spoločný možno len blok vymenoval som pár veci no je tam toho viac upraveného auto sa mi zdá má niečo cez 300hp ... a fakt ten petrolej na emisnú pomôže kto chce verí kto nie tak nie
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

Kamartke naposledy cez emisnu a technicku pomohla extremne kratka sukna a poriadny vystrih. Ani petrolej nepotrebovala.
Loslamos
Príspevky: 124
Dátum registrácie: 16.01.2020 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Loslamos »

jooj sak ako poznáme finty ako molitan v meracej hadicke kliešte sa síce pripnú o výfuk ale sonda ide mimo lebo kamera z hora nevidí atd určite je ešte milión fínt ... ale ja hovorím to čo my bolo povedané a videl som na vlastne oči
rl509
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 01.04.2018 17:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rl509 »

martincichy napísal:Pre tento motor som nasiel maximalnu hodnotu 5200 otacok. Odporucam Ti napisat list importerovi opytat sa na maximalne otacky pre tento motor. Ak Ti odpise menej ako 5400, staci uz len dobry advokat.
Velka vdaka za cennu radu. :2f93:
rl509
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 01.04.2018 17:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rl509 »

mastik29 napísal:Ten motor ma pri 4500 ot/min max. vykon, nie maximalne otacky.
Zadavatel temy trosku blafuje, lebo aj jeho otackomer je ciachovany do 6000 otacok, kde cervene zvyraznenie je od 5000 otacok a od 5500 otacok je cervena vyraznejsia. O tom sa vsak akosi (zamerne?) zabudol zmienit. Obmadzovac otacok zasahuje pri tych cca 5200 ot/min.
Motor je to problemovy, velmi problemovy, ale to si akosi majitelia nechcu priznat.
Moze sa obhanat pravnikami, no na EK podla vsetkeho skutocne postupovali podla pravidiel a zial, chory motor to neprezil.
Tie Mazdy s tym motorom su v podstate bezcenne hracky, lebo oprava stoji tisice, vzhladom na zvyskovu cenu auta je to velky priekak.
Ak obmedzovac otacok zasahuje pri tych 5200 ot/min preco je otackomer ciachovany do 6000?

Este jedna otazka:
-rozlisuju sa 3 pojmy?:

1.max. otacky vykonu
2.prebehove otacky - ked zasajuhe obmedzovac otacok
3.max otacky motora

Alebo sa mylim, a bod 2 a 3 sa zhoduju?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Prečo je tacho do 200 km/h ak je maximálka 170 km ?

Ot max výkonu asi netreba rozvádzať.
Max.otáčky sú údaj pre uživateľa a prebehové sú technický pojem pre otáčky kde začína limiter stanovený v RJ
V podstate sa zhodujú.Technik by nemal šancu nohou stanoviť napr 5200 ot a udržať počas merania.
Množstvo aut má z iných dôvodov stanovené že vo volnobežnom státí (kolesá sa netočia) max otáčky na 2500 a rj to nepustí ďalej.Otáčky obmedziť napr z 5500 na 5200 sa dá prepísaním limitera v rj čo je podobný zásah ako čiptuning len z iným efektom.Množsvo ľudí si to dáva robiť a známe to je ako launch kontrol
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Kde sa dá takéto obmedzenie urobiť??
V Peugeote to údajne nevedia.
Podľa mňa, jedine zmysluplne meranie emisií by bolo na valcoch.

Vsetko ostatné je iba buzeracia štátu a staranie sa do majetku iných.

A rad by som vedel, ako môžu prejsť úplne dymovnice, hlavne z koncernu.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Robil to aj chlap čo pracoval u mňa,tak snáď to robí ešte aj teraz,neprišla na to reč už roky,čip viem že robí. Dymovnice - zvláštna kasta,vedia ako prejsť cez EK,a potom sa všetko vráti,na emiske nedymia ba dokonca majú výborné hodnoty.Slováci sú majstri podvodu, okefujú aj mimozemšťanov

Návrat na "Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot], cicmanec842, fzubaty a 30 neregistrovaných