PORSCHE - skúsenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 08.01.2009 20:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
mp3turbo neviem co ti dnes je ale nabruseny si poriadne, ja poznam troch ludi co maju Cayeny a nezarabaju ani 2000euro a vozia sa a ziju a nemaju ani 22 rokov. Kazdy sa nechce do dochodku vozit na truhle typu Voyager ako ty. Niekto si chce aj uzit a dopriat. A co ked si kupi to auto a nic sa mu na tom nedod.rbe? Tak bude happy. A co ked sa mu dodrbe? No asi sa neobesi, bud to da opravit alebo to preda a zije dalej, Dnes tu si a zajtra ta moze klepnut pepka ako kazdeho ineho a prave preto ked to auto chce tak nech si ho kupi. Pise ze to chce ako hobby a ma dalsie dve auta takze podla mna nie je ten typ ako si ty myslis ze kazdy kto ma hrde auto ma 22 rokov a ma ho na leasing. A o tych pneumatikach uz nepis tolko. Ked pises ze na 535D stoja gumy 1500eur a to este bohvie kolko vraj musia stat v autorizaku tak sa chod pozriet do BMW v BB a na predajni mozno ked sa lepsie pozries tak uvidis runflaty podotykam nove a obute na elekronoch za tvojich 1500e za sadu takze ho uz tolko neblazni ako keby si chcel kupit kozmicku lod. Porsche je auto ako kazde ine auto lepsej znacky. A ked uz pises ze si videl uz v troch neautorizakoch Cayeny co mali motor vybraty. A co teraz? V autorizakoch ich vyebraju inaksi ludia ako v neautorizakoch? Je ten motor v Cayene nejaky specialny alebo radioaktivny ze by som ho nezvladol vymontovat napriklad ja? Prd makovy. Taky isty motor ako v kazdom inom aute len 4 krat vacsi a 5 krat viac odpajania ako na beznom motore
Naposledy upravil/-a patko1 v 10.06.2012 19:38, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 02.09.2005 06:08 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
nie, v autorizakoch ich nevyberaju inaksi ludia... len DRAHSI.
Inak mne je to jedno, kupujte si Porsche kolko len chcete.
>> Chodím brigádovať k jednej zbohatlíckej rodinke a tam v garáži drieme
>> Panamera , ktorá nestála na údržbe ani cent .Od novoti má nájezd 127 km
ale ved iste, a takychto je v inzeratoch co mlady chce kupit strasne vela, ze ?
Inak mne je to jedno, kupujte si Porsche kolko len chcete.
>> Chodím brigádovať k jednej zbohatlíckej rodinke a tam v garáži drieme
>> Panamera , ktorá nestála na údržbe ani cent .Od novoti má nájezd 127 km
ale ved iste, a takychto je v inzeratoch co mlady chce kupit strasne vela, ze ?
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
tí ludia v autorizakoch nie su vobec drahsi, casto dostanu za vybratie motora mensiu vyplatu ako tí v garazi. Drahsi su tí ludia nad nimi ktorych platis pri navsteve autorizaku automaticky tiez. Prave preto si tie Cayeny videl kadeta po hocijakych servisoch lebo mozno nie ze nemali majitelia peniaze na autorizak ale preco by mali platit tyzden na Malorce managerom autorizaku ked na nu mozu ist sami?
-
- Príspevky: 226
- Dátum registrácie: 27.01.2008 16:05
- Bydlisko: H.O. Zdieľať na Facebook
ahoj
tieto odpovede by som vôbec neriešil.PZP-koľko stojí oproti inému autu?teraz mám bmw5 3l diesel u alianzu platím do 250é a havarijnú cca 300é.teraz som kupoval nové pneu,sice len 225r16 w95ale origoš pirelli Cinturato ks-120é.tak čo je drahé?mám na tom 210tis.a len výmena oil,brzdy. brzdy kompl.predok a zad.aj s robotou cca430é a posledne DPF filter.prečistenie stálo 200é.bude mať 4roky,je to veľa penazí za servis?ked nebudeš jazdiť brzdy nemusíš meniť.
k tomu porsche-pozri ceny sú úplne v pohode.
http://suchen.mobile.de/auto/porsche.ht ... 2004-01-01
a hlavne nekupuj starú šunku ročníky 199...,,lebo potom ten servis bude drahý,ved veteránske koníčky niečo stoja.já chcem tiež na rok meniť auto a teraz už na 80%viem že to bude panamera.pokiaľ nebude niečo lepšie.
tieto odpovede by som vôbec neriešil.PZP-koľko stojí oproti inému autu?teraz mám bmw5 3l diesel u alianzu platím do 250é a havarijnú cca 300é.teraz som kupoval nové pneu,sice len 225r16 w95ale origoš pirelli Cinturato ks-120é.tak čo je drahé?mám na tom 210tis.a len výmena oil,brzdy. brzdy kompl.predok a zad.aj s robotou cca430é a posledne DPF filter.prečistenie stálo 200é.bude mať 4roky,je to veľa penazí za servis?ked nebudeš jazdiť brzdy nemusíš meniť.
k tomu porsche-pozri ceny sú úplne v pohode.
http://suchen.mobile.de/auto/porsche.ht ... 2004-01-01
a hlavne nekupuj starú šunku ročníky 199...,,lebo potom ten servis bude drahý,ved veteránske koníčky niečo stoja.já chcem tiež na rok meniť auto a teraz už na 80%viem že to bude panamera.pokiaľ nebude niečo lepšie.
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: 01.10.2008 18:31 Zdieľať na Facebook
palec hore ;)patko1 napísal:mp3turbo neviem co ti dnes je ale nabruseny si poriadne, ja poznam troch ludi co maju Cayeny a nezarabaju ani 2000euro a vozia sa a ziju a nemaju ani 22 rokov. Kazdy sa nechce do dochodku vozit na truhle typu Voyager ako ty. Niekto si chce aj uzit a dopriat. A co ked si kupi to auto a nic sa mu na tom nedod.rbe? Tak bude happy. A co ked sa mu dodrbe? No asi sa neobesi, bud to da opravit alebo to preda a zije dalej, Dnes tu si a zajtra ta moze klepnut pepka ako kazdeho ineho a prave preto ked to auto chce tak nech si ho kupi. Pise ze to chce ako hobby a ma dalsie dve auta takze podla mna nie je ten typ ako si ty myslis ze kazdy kto ma hrde auto ma 22 rokov a ma ho na leasing. A o tych pneumatikach uz nepis tolko. Ked pises ze na 535D stoja gumy 1500eur a to este bohvie kolko vraj musia stat v autorizaku tak sa chod pozriet do BMW v BB a na predajni mozno ked sa lepsie pozries tak uvidis runflaty podotykam nove a obute na elekronoch za tvojich 1500e za sadu takze ho uz tolko neblazni ako keby si chcel kupit kozmicku lod. Porsche je auto ako kazde ine auto lepsej znacky. A ked uz pises ze si videl uz v troch neautorizakoch Cayeny co mali motor vybraty. A co teraz? V autorizakoch ich vyebraju inaksi ludia ako v neautorizakoch? Je ten motor v Cayene nejaky specialny alebo radioaktivny ze by som ho nezvladol vymontovat napriklad ja? Prd makovy. Taky isty motor ako v kazdom inom aute len 4 krat vacsi a 5 krat viac odpajania ako na beznom motore
k PORSCHE, chod na web moje.auto.cz, je tam jedna uzivatelska recenzia na PORSCHE, kde majitel rozpisuje, co je problemove pri boxsteri a kolko to stoji.
uprimne, tiez som sa jednu dobu pohraval s myslienkou, ze mozno by som si doprial na leto, ale ked som si to precital, presla ma chut.
skus sa pozriet po niecom menej zaujimavom, ale osvedcenom - Mercedes SL, BMW 8...
-
- Príspevky: 5449
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1002
- Dátum registrácie: 08.06.2009 20:43
- Bydlisko: Slovensko Zdieľať na Facebook
patricius1 keby sa dalo aj do priatelov si ta dnes dam
kazdy kto ma doma nejaky stary televizor, rusky, a sleduje Jerremyho, tak vie ze Porsche je najkvalitnejsie auto na svete, najmenej kazive a najspolahlivejsie v kazdorocnych statistikach.
a ty bratu ked mas take zvysne, tak 911. Boxter to je take... predok rovnaky ako zadok, ani to nevladze ako naozajstne porsche.
kazdy kto ma doma nejaky stary televizor, rusky, a sleduje Jerremyho, tak vie ze Porsche je najkvalitnejsie auto na svete, najmenej kazive a najspolahlivejsie v kazdorocnych statistikach.
a ty bratu ked mas take zvysne, tak 911. Boxter to je take... predok rovnaky ako zadok, ani to nevladze ako naozajstne porsche.
-
- Príspevky: 550
- Dátum registrácie: 27.11.2006 11:45 Zdieľať na Facebook
Hmm. Dost zaujimave veci su tu popisane, niektore su vsak podla mojho nazoru totalne mimo.
Ak som spravne pochopil, zadanie znie - Porsche, bud Boxster alebo 911 za 25 000 eur, s tym, ze sa na aute rocne najazdi asi 5000-6000, na mesiac je volnych (nie zarobenych!) 1000 eur, platit sa bude iba PZP.
V takom pripade nevidim ani 911ku vobec ako problematicku, otazka skor znie, ci s tym autom mas aj nejake investicne umysly. Ak hej, bolo by treba ist do modelu 993, co bola posledna vzduchom chladena 911ka, problem je, ze pouzitelne auto nedostanes urcite lacnejsie ako 30 000 eur a musel by si si ho nechat povedzme 10 rokov. Hracky idu ale aj okolo 25, to potom ale od teba nikto neskor drahsie nekupi, jedine, ze by si mal horizont 20-30 rokov a cely cas by si to poctivo udrziaval a neroztrepal.
Pokial pocitas s tym, ze pri predaji stratis povedzme 5000 eur (nakolko na Slovensku je minimalny trh s tymito autami) chod do 996ky. Za nejakych 28 000 eur dostanes auto priamo z nemeckeho Porsche Centra (vid International Porsche Locator na porsche.de, je ich tam 5), co by som v ziadnom pripade nepovazoval za turecky autobazar, pripadne mozes skusit aj specialistu, od ktoreho auto vyjde urcite lacnejsie.
Co sa tyka udrzby - zdaleka nie je taka draha, pokial nenavstevujes autorizak v BA (na ludi tam neexistuje slusne oznacenie, podla mna s niecim takym ako 996ka 1. generacie by sa im ani nechcelo spinit ruky, oni su na to prilis velki pani), specialisti su napr. vo Viedni a jeden sa najde aj v Cechach, a mozno, skutocne mozno aj v Bratislave, co by som ale nepovazoval za problem, nakolko to nebude jedine auto. Pravda ale je, ze motor je vzadu, miesta okolo neho malo a preto niekedy musi vela casti dole alebo aj motor cely von - s tym ma ale problem aj kopa inych aut. Cenovo to ale napriek tomu nie je chutovka typu Audi RS6 alebo Mercedes 400 CDI. Spominat pneumatiky mi pride celkom zartovne, nakolko standardne disky na 996ke boli 16ky (sic!), vacsie 17ky a najvacsie seriove na noramlnych modeloch 18ky, co je velkost, ktora sa dnes v serii dava aj na Kiu Ceed. Aj keby si tam dal Pilotsporty alebo P Zero Rosso, tak ta to urcite nezabije.
Problemy typu wasser im ol, motor ruscht by som pri autach z PZ velmi neriesil, tam ta udrzba nebyva zandebana a auta prechadzaju specialnymi prehliadkami, aj ked vylucit sa to uplne na 100 percent neda.
Ja by som si celu vec patricne zvazil - ci ti tie peniaze nebudu chybat, rozhodol sa aky model chcem, vybral poctive auto (vo vseobecnosti najdrahsie ake sa da, nie sposobom, ze kupim lacnejsie a opravim), nechal si rezervu aspon 3000 eur na nepredvidane udalosti (vzdy sa moze stat, ze na druhy den po kupe do teba niekto vrazi alebo ti to sused obide klucom) a siel do toho.
Ak som spravne pochopil, zadanie znie - Porsche, bud Boxster alebo 911 za 25 000 eur, s tym, ze sa na aute rocne najazdi asi 5000-6000, na mesiac je volnych (nie zarobenych!) 1000 eur, platit sa bude iba PZP.
V takom pripade nevidim ani 911ku vobec ako problematicku, otazka skor znie, ci s tym autom mas aj nejake investicne umysly. Ak hej, bolo by treba ist do modelu 993, co bola posledna vzduchom chladena 911ka, problem je, ze pouzitelne auto nedostanes urcite lacnejsie ako 30 000 eur a musel by si si ho nechat povedzme 10 rokov. Hracky idu ale aj okolo 25, to potom ale od teba nikto neskor drahsie nekupi, jedine, ze by si mal horizont 20-30 rokov a cely cas by si to poctivo udrziaval a neroztrepal.
Pokial pocitas s tym, ze pri predaji stratis povedzme 5000 eur (nakolko na Slovensku je minimalny trh s tymito autami) chod do 996ky. Za nejakych 28 000 eur dostanes auto priamo z nemeckeho Porsche Centra (vid International Porsche Locator na porsche.de, je ich tam 5), co by som v ziadnom pripade nepovazoval za turecky autobazar, pripadne mozes skusit aj specialistu, od ktoreho auto vyjde urcite lacnejsie.
Co sa tyka udrzby - zdaleka nie je taka draha, pokial nenavstevujes autorizak v BA (na ludi tam neexistuje slusne oznacenie, podla mna s niecim takym ako 996ka 1. generacie by sa im ani nechcelo spinit ruky, oni su na to prilis velki pani), specialisti su napr. vo Viedni a jeden sa najde aj v Cechach, a mozno, skutocne mozno aj v Bratislave, co by som ale nepovazoval za problem, nakolko to nebude jedine auto. Pravda ale je, ze motor je vzadu, miesta okolo neho malo a preto niekedy musi vela casti dole alebo aj motor cely von - s tym ma ale problem aj kopa inych aut. Cenovo to ale napriek tomu nie je chutovka typu Audi RS6 alebo Mercedes 400 CDI. Spominat pneumatiky mi pride celkom zartovne, nakolko standardne disky na 996ke boli 16ky (sic!), vacsie 17ky a najvacsie seriove na noramlnych modeloch 18ky, co je velkost, ktora sa dnes v serii dava aj na Kiu Ceed. Aj keby si tam dal Pilotsporty alebo P Zero Rosso, tak ta to urcite nezabije.
Problemy typu wasser im ol, motor ruscht by som pri autach z PZ velmi neriesil, tam ta udrzba nebyva zandebana a auta prechadzaju specialnymi prehliadkami, aj ked vylucit sa to uplne na 100 percent neda.
Ja by som si celu vec patricne zvazil - ci ti tie peniaze nebudu chybat, rozhodol sa aky model chcem, vybral poctive auto (vo vseobecnosti najdrahsie ake sa da, nie sposobom, ze kupim lacnejsie a opravim), nechal si rezervu aspon 3000 eur na nepredvidane udalosti (vzdy sa moze stat, ze na druhy den po kupe do teba niekto vrazi alebo ti to sused obide klucom) a siel do toho.
-
- Príspevky: 230
- Dátum registrácie: 20.01.2011 00:01
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Mal so m stare Porsche 928 a verte či nie za dva roky mi na tom nič neodišlo.Menil som akurát raz olej.Bola to vikendovka a jazdil som na nej mesačne200km.Tak ho tu nestrašte s tými cenami ND a pod.Ak to chce na víkendy je to v pohode.Aj ja rozmýšlam nad 911 996 ke.Ak bol motor vymenený veľké riziko mu nehrozí.Je to jedno z nejkvalitnejších aut.I ked rada 996 bola na začiatku výroby poruchová ročníky 2002-vyššie sú kvalitné vozy.
-
- Príspevky: 309
- Dátum registrácie: 01.05.2010 14:08 Zdieľať na Facebook
aaaaa...piiiic...moj sen je si prenajat raketoplan Buran aj s kapitanom,made in CCCP...pockam kym si ho nasi druzja spojazdnia a poletim do vesmiru sa aj vysrat,let vo vesmire vraj blahodarne posobi na dolne koncatiny,ktore sa ti odkrvia rovno do mozgu...moja gebula to unesie,mam ju dost velku,davam si totiz aj prilbu na motorku na mieru odliat...ziadne starosti DPFkom,turbom,vymennym intervalom oleja,udrzbou atd...
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Porsche boxter je úplne v pohode cenovo a ešte aj kopec bubákov na servis ostane
A hlavne, keď to chceš na okruhy, či čo som to čítal, tak radšej také autíčko a sa poriadne vyblázniť ako zbyčne drahé 911 a nemať na zodratie gúm
V top geare porovnávali Porsche 911 turbo a nissan GT-R a cenový rozdiel je brutálny a na trati, pár stotín sekundy. Takže možno pozrieť iný športiak v zaujímavej cene.
Ale ak to má byť porsche, tak boxter je úplne v pohode.
A hlavne, keď to chceš na okruhy, či čo som to čítal, tak radšej také autíčko a sa poriadne vyblázniť ako zbyčne drahé 911 a nemať na zodratie gúm
V top geare porovnávali Porsche 911 turbo a nissan GT-R a cenový rozdiel je brutálny a na trati, pár stotín sekundy. Takže možno pozrieť iný športiak v zaujímavej cene.
Ale ak to má byť porsche, tak boxter je úplne v pohode.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný