Porsche Cayenne
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
no ved toto : ked kamiony budu 3.5tdi quadturbo... ani jeden z nich nenajazdi tolko co dnes najazdi kazdy 12liter... a presne o tom su osobne auticka. Sa nam zmensili z 2.5i na 1.0i a tam zivotnost nebude, zvlast kombinovana s cenovo-optimalizacnymi kotrmelcami.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Chlapi, ako tu o sebe píšeme, všetci, sorry dosť nás vyrástlo na autách ktoré mali objem motora +/- jeden až jeden a pol litra, hp nikto neriešil, ale budiž od 27 hp trabant 600ccm po 80 hp Ziguli VAZ Lada 2103,2105,2106,2107, čili 1500,1600ccm. Dnes tu y3bete chalanovi hlavu že 3000ccm s 300hp je málo! A kde ich na SK využije. Akurát ten pocit,pekné auto,nejaké kone v zálohe. Keď prišli prve kajeny v cca 2002, tak boli benzínové. Kolegov brat ho mal, a keď mu stúpil na krk tak z BA do TN nádrž bendžínu v 《|》! Tučko, nemal málo tuke,ale mal ohromnú radosť keď ho ešte zanovné predal.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Mama na ňom chodila do roboty obchodu. Na zadné sedačky som v Čifaroch v 1988 nalozil 120ks chleba. A zaviezol jej do potravin. Stál v 88 47.900kcs, a bol voľne predajný voz. Mala to namiesto bicykla. A prezila fifina u nasich skoro dvadsať rokovoco13 napísal:Trucker zabudol si Malucha s 19Hp a poliaci za tým ešte aj ťahali vozík.
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
Re: Porsche Cayenne
Cayenne 3,0 Tdi ma od rakety poriadne dalekomatulko3332 napísal:Zdravím, planujem kupu vozidla Porsche Cayenne od r 2015.
Motorizacia jednoznacne 3.0tdi.
Ma niekto skusenost s prevadzkou tejto rakety? ((serv.naklady( podvozok,motor,prevodovka) spolahlivost komfort atd..))
Za odpovede ďakujem
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
presne toto.trucker694 napísal:Chlapi, ako tu o sebe píšeme, všetci, sorry dosť nás vyrástlo na autách ktoré mali objem motora +/- jeden až jeden a pol litra, hp nikto neriešil, ale budiž od 27 hp trabant 600ccm po 80 hp Ziguli VAZ Lada 2103,2105,2106,2107, čili 1500,1600ccm. Dnes tu y3bete chalanovi hlavu že 3000ccm s 300hp je málo! A kde ich na SK využije. Akurát ten pocit,pekné auto,nejaké kone v zálohe. Keď prišli prve kajeny v cca 2002, tak boli benzínové. Kolegov brat ho mal, a keď mu stúpil na krk tak z BA do TN nádrž bendžínu v 《|》! Tučko, nemal málo tuke,ale mal ohromnú radosť keď ho ešte zanovné predal.
a nezabudajte ze vtedy neboli take materialy a technologie ako dnes. kto si spomenie na generalky s120----nic z toho dnes robit netreba a jazdi sa viac.
ano, na udrzanie 70 rychlosti priemerneho auta, staci 11kw.
-
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Keby boli dnešné motory v karosériach áut spred 30 rokov, tak sú to malé rakety na kolesách..
Niekde som čítal, že dali 2,2 d 143 kw z nového Mercedesu do starej verzie z roku 1990-92, tak nejako a spotreba išla prudko dole, neviem, či nie pod 4 litre, maximalka vysoko hore, asi 250.
Takže, ak by človek mal možnosť kúpiť taký 2.0 benzín/ diesel v aute s hmotnosťou cca 1.000-1.100 kg, tak bude jazdiť aj za 3 l nafty, či 5 l benzínu a prakticky by sa oveľa viac znížila uhlíkova stopa, nebola by potreba el batérii, hybridov, a xxx filtrov, zároveň by sa ušetrili zdroje na výrobu ďalších 300-500 kg zbytočnej váhy.
Takže, možno je to iba teória, ale keby sa autá robili z extrémne ľahkých a pevných materiálov, tak urobíme viac pre planétu ako Gretka...
A práve tu by som zvýhodnil ĽAHKÉ autá nulovými daňami, zaťažil tieto SUV obludy, ktoré by prakticky prispeli na vývoj a výrobu ultralahkych áut.
A ďalšie Plus by bolo vo vyššej výdrži motorov, nejakých 500.000 km by vydržal motor ako nič, keďže by bol predimenzovany.
A menej by hrdzaveli, resp takmer vôbec, čiže by stačilo jedno auto pre rodinu aj celý život.
Niekde som čítal, že dali 2,2 d 143 kw z nového Mercedesu do starej verzie z roku 1990-92, tak nejako a spotreba išla prudko dole, neviem, či nie pod 4 litre, maximalka vysoko hore, asi 250.
Takže, ak by človek mal možnosť kúpiť taký 2.0 benzín/ diesel v aute s hmotnosťou cca 1.000-1.100 kg, tak bude jazdiť aj za 3 l nafty, či 5 l benzínu a prakticky by sa oveľa viac znížila uhlíkova stopa, nebola by potreba el batérii, hybridov, a xxx filtrov, zároveň by sa ušetrili zdroje na výrobu ďalších 300-500 kg zbytočnej váhy.
Takže, možno je to iba teória, ale keby sa autá robili z extrémne ľahkých a pevných materiálov, tak urobíme viac pre planétu ako Gretka...
A práve tu by som zvýhodnil ĽAHKÉ autá nulovými daňami, zaťažil tieto SUV obludy, ktoré by prakticky prispeli na vývoj a výrobu ultralahkych áut.
A ďalšie Plus by bolo vo vyššej výdrži motorov, nejakých 500.000 km by vydržal motor ako nič, keďže by bol predimenzovany.
A menej by hrdzaveli, resp takmer vôbec, čiže by stačilo jedno auto pre rodinu aj celý život.
Naposledy upravil/-a lubos zimovcak v 28.02.2021 08:44, upravené celkom 1 krát.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný