Poliak najazdil na Mitsubishi Carisma cez miliĂłn kilometrov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
- Cherro
- Príspevky: 738
- Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29 Zdieľať na Facebook
Poliak najazdil na Mitsubishi Carisma cez miliĂłn kilometrov
Jerzy Czaja uzavírá: „Po tolika letech a tolika kilometrech musím uznat, že koupě Mitsubishi byla skutečně dobrou investicí.“
novinky.cz napísal:Polák Jerzy Czaja koupil ojeté Mitsubishi Carisma z roku 1996. Tehdy mělo auto najetých padesát tisíc kilometrů, po brázdění polských i evropských silnic má vůz bez větších technických problémů či dopravní nehody v současnosti ujeto 1 001 112 km.
Carisma byla prvním modelem Mitsubishi Motors vyvinutým speciálně pro Evropu. Vyráběla se rovněž na starém kontinentu - v Nizozemí. Od května 1995 do prosince 2003 se vyprodukovalo téměř 400 tisíc kusů, 30 % z nich jako čtyřdveřový sedan, zbytek jako pětidveřový hatchback.
Carisma se vyráběla celkem devět let. Hodně se prodávala v zemích jako je Německo, Velká Británie nebo Nizozemí. V Rusku svého času představovala 60procentní podíl objemu prodeje všech modelů Mitsubishi.Zdroj TU a TU
Naposledy upravil/-a Cherro v 15.06.2013 13:51, upravené celkom 1 krát.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 12.10.2012 17:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 298
- Dátum registrácie: 29.07.2009 20:18 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
1,9 TD 66-kw od Renaultu je odolný a príkladne odolný len ak sa o motor pekne staráš . Inak je to pukač hlavový . O dosť vydarenejší a spoľahlivejší je motor 1,9 DTi 59-kw a 72-kw . 1,9 DTi 59-kw sa montoval aj do Renaultu Master kde bežný nájazd je aj cez 1 000 000-km . Sam viem o jednom Renaulte Trafic 1,9 DCi ktorý ma už určite cez 1 000 000-km aj keď na budíku to vyzerá že ma len niečo cez 200 000--km .
Viem dokonca o jednej 1,5 DCi ktorá ma cez 700 000-km bez zásahu do mech. časti motora - vstreky , turbo a pod sa samozrejme menili .
2,5 DCi najazdí v R. Master 1 000 000-km bez problemov - stačí sa pozrieť na plachtové dodavky čo jazdia uniu - za rok je tam bežný najazd 160-200 tis. km !!!! čo starší model Mastra to 1 000 000-km . Vstreky a turbo sa dožívaju cez 500 000-km bežne .
Hovoriť o Renaulte že jediný motor čo natočí 1 000 000-km je 1,9 TD je blbosť .
Verím že 1 000 000-km v natočí bez problémov prevážna časť motorov od Renaultu .
Viem dokonca o jednej 1,5 DCi ktorá ma cez 700 000-km bez zásahu do mech. časti motora - vstreky , turbo a pod sa samozrejme menili .
2,5 DCi najazdí v R. Master 1 000 000-km bez problemov - stačí sa pozrieť na plachtové dodavky čo jazdia uniu - za rok je tam bežný najazd 160-200 tis. km !!!! čo starší model Mastra to 1 000 000-km . Vstreky a turbo sa dožívaju cez 500 000-km bežne .
Hovoriť o Renaulte že jediný motor čo natočí 1 000 000-km je 1,9 TD je blbosť .
Verím že 1 000 000-km v natočí bez problémov prevážna časť motorov od Renaultu .
-
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04 Zdieľať na Facebook
Hej.... co dodavka z unie tak po 4 rokoch v sluzbe len "250 tis"...neviem za kolko by museli jazdit a co by zarobili aby splatili 40 tis. bez dane za plne vybavenu dodavku...
Ale sranda je, ze tie auta sluzia este roky pri aspon obstojnej udrzbe dalsie statisice a po 10 rokoch maju tie auta stale neuveritelnych 250 tis. :-D...
Ale sranda je, ze tie auta sluzia este roky pri aspon obstojnej udrzbe dalsie statisice a po 10 rokoch maju tie auta stale neuveritelnych 250 tis. :-D...
-
- maskot fóra
- Príspevky: 3536
- Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
- Bydlisko: plechovy hotel Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
biker610i kompresiu môže mat ešte kľudne vo výrobnej norme !!! Tuším že mp3turbo tu niekde dával test oleja alebo niečo také kde BMW najazdilo 1 000 000-mil a tak rozobrali motor a stále mal opotrebenie len také že by z neho mohli vyskladať new motor - bol to sice benzin nejaký 6 valec .
Tuším v časopise autobild testujú auta na 200 000-km a takmer pri každom aute prehlasujú že po 200 000-km ma motor ešte vole vo výrobnej tolerancii .
Dnes je najhorším zabijakom pre motor neskorá výmena oleja . Ak auto jazdi v normálnom spektre ot. a jazdi sa na zohriaty motor - nie 5 km. presuny tak motor 1 000 000-km musí dať .
95% dieslov skonči z dôvodov : vadne vstreky , vadne turbo , dlhé výmeny oleja .
Tuším v časopise autobild testujú auta na 200 000-km a takmer pri každom aute prehlasujú že po 200 000-km ma motor ešte vole vo výrobnej tolerancii .
Dnes je najhorším zabijakom pre motor neskorá výmena oleja . Ak auto jazdi v normálnom spektre ot. a jazdi sa na zohriaty motor - nie 5 km. presuny tak motor 1 000 000-km musí dať .
95% dieslov skonči z dôvodov : vadne vstreky , vadne turbo , dlhé výmeny oleja .
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 24.08.2009 17:55 Zdieľať na Facebook
octavia 1.6 75kw 2002
na mojej octavii mam skoro 250 000 km bez poruchy na motore .Vobec nežerie olej a je to benzin 1.6 75kw 2002.Výkon a spotreba su dobre.
-
- Príspevky: 91
- Dátum registrácie: 27.08.2009 12:09 Zdieľať na Facebook
Inšpirovaný témou som len tak pre radosť zadal do vyhľadávača filter na km 500000 a viac. Vyšlo mi 40 át v sr a čr inzerovaných cez autobazar.eu. Keď som odfiltrovval očividné preklepy (mercedes z roku 2011 s 1 000 524km, škoda rapid s 1 800 000km) a preklepy , ktoré ani preklepmi neboli (oktavia tdi 1999 s 1 254 000km) ostalo mi 5 áut s reálnymi kilometrami cez 500 000.
skúste si ich prezrie´t a budete veĺmi prekvapení. zvlášť tou felíciou z AAA s 560 000km, ktorá keby mala tradičných 123 000km vôbec by nevyzerala podozrivo, či superb zo zvolena s cca 600 000km, ktorý mal volant a sedačky lepšie ako ktorákoľvek oblogátna oktávia s 180 000km.
Výsledok je jasný: máme síce relatívne najstarší vozový park v európe, ale zato s najmenej najazdenými kilometrami.
BTW, nezabudnem, ako som v zime predával nášho desaťročného bavoráka, poctivo jazdeného jednou osobou od novoty (280 000km). to bola fuška!
skúste si ich prezrie´t a budete veĺmi prekvapení. zvlášť tou felíciou z AAA s 560 000km, ktorá keby mala tradičných 123 000km vôbec by nevyzerala podozrivo, či superb zo zvolena s cca 600 000km, ktorý mal volant a sedačky lepšie ako ktorákoľvek oblogátna oktávia s 180 000km.
Výsledok je jasný: máme síce relatívne najstarší vozový park v európe, ale zato s najmenej najazdenými kilometrami.
BTW, nezabudnem, ako som v zime predával nášho desaťročného bavoráka, poctivo jazdeného jednou osobou od novoty (280 000km). to bola fuška!
-
- Príspevky: 836
- Dátum registrácie: 28.01.2010 17:24 Zdieľať na Facebook
Berkym, ved to je to, ze ty chces byt poctivy blbecek, predavas auto co ma cez 200 000 a citis sa, jak keby si bol jediny na Slovensku, co ma auto, na ktorom sa aj jazdi. Tiez nestacam kilometre a byva s tym potom problem. Pretoze hlavne ti najvacsi odbornici nechceu auta cez 200 000km. Ak ma 15 rocne auto 60 000km, tak to bere. Ale ak ma 15 rocne auto 200 000, tak to uz je moc najazdene.
Nevidim nejaky zazrak, ze auto spravi cez 1 000 000. Ako pisu aj ostatni, len otom nikto nevie.
Nevidim nejaky zazrak, ze auto spravi cez 1 000 000. Ako pisu aj ostatni, len otom nikto nevie.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 49 neregistrovaných