Peugeot 307 2003 1.6 16V - nema tah
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 07.05.2011 18:38 Zdieľať na Facebook
Peugeot 307 2003 1.6 16V - nema tah
Zdravim.potreboval by som poradit.prednedavnom som na aute menil motor z dovodu toho ze mi odisli rozvody.menil sa iba holy motor.par mesiacov motor slapal ale casom uplne stratil tah.pri rozbiehani sa zda ako keby nereagoval plynovy pedal ale ked chvilu pockam s nohou skoro na podlahe auto sa po par sekundach chyti.stava sa mi to iba na 1. a 2. prevodovom stupni.pri vyssich stupnoch ide pekne akurat niekedy sa mu nechce rozbehnut,napr. pri predbiehani na dialnici a pod.vedel by mi niekto poradit?diagnostika neukazala vobec nic.bol som aj v autorizovanom servise a nic.
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 01.06.2010 13:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 07.05.2011 18:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 04.05.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 16.08.2007 17:03
- Bydlisko: Ruzomberok Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 29.12.2012 15:53 Zdieľať na Facebook
Nevyťhauj sa ty chuj, pýtal si radu a ak mu nevieš normálne poradiť tak neprispievaj na fore!
K veci ten peugeot palivový filter má len na podvozku ako aj iné benziňáky diesle ich najú pri motore, ale nemyslím že to bude tým, erg ventil alebo váha vzduchu alebo aj iné vstrekovanie treba dať na diagnostyku.
K veci ten peugeot palivový filter má len na podvozku ako aj iné benziňáky diesle ich najú pri motore, ale nemyslím že to bude tým, erg ventil alebo váha vzduchu alebo aj iné vstrekovanie treba dať na diagnostyku.
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 07.05.2011 18:38 Zdieľať na Facebook
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 4686
- Dátum registrácie: 21.05.2012 13:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 07.05.2011 18:38 Zdieľať na Facebook
este jedna vec.bol som na diagnostike prednedavnom,pretoze mi niekto poradil ze by to mohla byt skrtiaca klapka.jednemu mechanikovi sa dokonca zdalo ze v nej akoby nieco skrie ked stlacam plynovy pedal na prazdno pri zhasnutom motore.a ked sa to napojilo na pocitac boli sme sa na tom previest.ukazovalo nam hodoty v stupnoch(neviem ci naklapania alebo otvarania,tomu sa velmi nerozumiem...) a bolo tam hluche miesto.co na to hovorite?
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 13.01.2013 12:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 07.01.2013 16:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 06.11.2013 11:54 Zdieľať na Facebook
ahoj, no ja mam ten isty problem, ale mam aj lpg.takže pal.filter to neni bo mi to robi aj pri plyne.škrtiacu klapku som mal komplet rozobratu,a vyčistenu.na chvylu to pomohlo a potom zas, tak som skušal z ineho auta,a nepomohlo ba naopak.bol som na troch diagnostykach a nič.tiež si stym neviem rady.pri studenom štarte volnobeh vpoho, ale pri zohriatom štarte bez pridania zdochne.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Škrtiaca klapka je iba clona a čistenie pomôže v prípadoch keď sa utvorí v "závetrí" hrany nános.Ten mení prietokové pomery a množstvo prietoku ktoré nezodpovedá skutočnosti. Ale ..na jej funkciu naväzuje odmeranie uhla pootočenia,prípadne aj nastavovač volnobehu podla typu menežmentu. Zhoršovanie stavu kompenzuje RJ adaptáciou,učením sa nových hraníc až do času keď sa stav zhorší za hranicu schopnosti sa prispôsobiť.Preto často nepomáha výmena klapky.Logicky je potrebné trochu inú diagnostiku jednotlivých hodnôt.Podmienka pri takýchto závadách musí byť to ,že sú zodpovedané základné a zásadné otázky stavu vecí,ako prísun paliva a vzduchu a tesnosti.Už malá netesnosť napr na prípoji posilovača brzd postaví RJ do pozície že neodkočíruje správne chod motora.
Je neuveritelné pri podobnom správaní že nebolo zisťované správanie lambdy,je to špicel ktorý prezradí aký stav nastáva keď motor kolabuje.Ak dostáva paliva málo,tak sonda žiada od RJ obohatenie,a to je predsa viditelný údaj.
Už sedliacka logika hovorí,že niekoľko zošlapnutí brzdy pri volnobehu vlastne púšťa falošný vzduch do sania,tj nastáva stav,príliš vela vzduchu.To vyvolá okamžitú reakciu,len treba pozerať.
Ak by hypoteticky ukvapkával vstrekovač tak mu plus falošný vzduch pomer zmení naopak.
Diagnostika je krásna vec,ale je príkro závislá ako je zvládnutá,často klame alebo presnejšie..málokedy dokáže rozlíšiť príčinu od dôsledku.
Po skúsenosťiach z plynom,doporučujem pozrieť aj tesnosť jedných aj druhých vstrekovačov v sacom potrubí.Najlepšie pri chode motore urobiť sprejom kontrolu na prisávanie z volnej atmosféry.
hamo..ak pridáš svoj problém bez určenia stroja,dostať môžeš iba všeobecnú odpoveď bez zohladnenia typu čím sa oberáš o možnosť cielenejšej odpovede.
Je neuveritelné pri podobnom správaní že nebolo zisťované správanie lambdy,je to špicel ktorý prezradí aký stav nastáva keď motor kolabuje.Ak dostáva paliva málo,tak sonda žiada od RJ obohatenie,a to je predsa viditelný údaj.
Už sedliacka logika hovorí,že niekoľko zošlapnutí brzdy pri volnobehu vlastne púšťa falošný vzduch do sania,tj nastáva stav,príliš vela vzduchu.To vyvolá okamžitú reakciu,len treba pozerať.
Ak by hypoteticky ukvapkával vstrekovač tak mu plus falošný vzduch pomer zmení naopak.
Diagnostika je krásna vec,ale je príkro závislá ako je zvládnutá,často klame alebo presnejšie..málokedy dokáže rozlíšiť príčinu od dôsledku.
Po skúsenosťiach z plynom,doporučujem pozrieť aj tesnosť jedných aj druhých vstrekovačov v sacom potrubí.Najlepšie pri chode motore urobiť sprejom kontrolu na prisávanie z volnej atmosféry.
hamo..ak pridáš svoj problém bez určenia stroja,dostať môžeš iba všeobecnú odpoveď bez zohladnenia typu čím sa oberáš o možnosť cielenejšej odpovede.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 06.11.2013 11:54 Zdieľať na Facebook
Dakujem... ale ja som sa pripojil k vyššie uvedenej teme,lebo sa tu dobre nevyznam nakolko som sa len dnes zaregistroval.Mam peugeot 307 1.6 16v 80kw benzin,plyn.Ako mi to začalo blbnuť, postupoval som takto:na diagnostike nam ukazalo chyby ohladom katalyzatora a lambdy.Lenže keď som to chcel cez toho chlapika riešiť tak to odmietol opravovať.Začal som si to opravovať sam.Vymenil som katalyz.aj lambdy.Potom sviečky, menil som aj plynovy filter.No na plyn ide podstatne lepšie ako na benzin. Pri štarte vypisuje (antipolution fault)
Budem vďačny za každu radu...Ďakujem
Budem vďačny za každu radu...Ďakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných