Peugeot 307 SW Hlucne sycanie v kabĂ­ne

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

boybladeboy
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 11.09.2006 16:55
Zdieľať na Facebook

Peugeot 307 SW Hlucne sycanie v kabĂ­ne

Príspevok od používateľa boybladeboy »

Ahojte, zobral som auto po dvoch mesiacoch že ho idem kus prevetrať a ako som mu kus "prikúril v dvojke tak niečo buchlo a začalo v aute syčat a auto ztratilo výkon tak 20-30 percent, pri vyssich otackach, ked sa zopina turbo, mi to zacne sycat (vzduch) . Pri nizkych otackach sa to nedeje. zdá sa mi že auto aj kus viac dymí . Hluk pocut kdesi za motorom v zadnej casti. ako kebý roztáčalo dnuka v aute ventilátor.

Auto som zobral ku mechanikovy , vymenil vzduchový filter , pretesnil komplet všetko , hadice skontrolované a aj tak nadalej to FUČÍ.

Je to tažko najst lebo na volnobehu to nerobi auto musí ist až vtedy to počuť.

Je vadné turbo? hadice boli kontrolované 3x

vopred dík za rady ;)
boybladeboy
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 11.09.2006 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa boybladeboy »

1.6 HDI motor
boybladeboy
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 11.09.2006 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa boybladeboy »

zajtra sa na to pozriem uvidime, co je vlastne egr? ma to nieco spolocne s turbom?
King81
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 21.12.2008 22:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa King81 »

Bonny 407 napísal:EGR ventil je kur.vitko, ktore automobilky museli zaviest kvoli splnaniu coraz prisnejsich emisnych noriem nasej skvelej EU. Laicky povedane ako keby si vsetkym posrancom EU parlamentu zaviedol jeden koniec kanily do analneho otvoru a druhy do oralneho, aby si pri vychutnavani nedelnajsieho obeda mohli zaroven spricnut do huby aj cast svojich sraciek.
Diky, pobavil si ma
boybladeboy
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 11.09.2006 16:55
Zdieľať na Facebook