Peugeot 206 2.0 HDi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 48
- Dátum registrácie: 26.09.2008 15:19 Zdieľať na Facebook
A ste už skúšali si zmerať "odpad" na vstrek. tryskoch? Môže byť súvis s ťažkým štartovaním ale v tom prípade auto aj pekne dymí. Diagnostika to môže vidieť avšak možno nemusí. Ale keď vychádzam z toho že so štart.sprejom je to lepšie, tak toto sa mi zdá najlogickejšie. Dúfam to pomôže, držím palce!
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
To sa volá strelba slepými nábojmi.Problém zo štartom sa nerieši výmenou snímača tlaku.Tento snímač tlaku ale ani napr plynový pedál RJ pri štarte neberie do úvahy.
Avelmak to už naznačil...zmerať vstup aj výstup nízkeho tlaku,tam treba začať,oba tlaky majú predpísané hranice,ak sa merajú dobré hodnoty tak potom sa dá zaoberať vysokým tlakom pri štarte.Ak nie je dosiahnutá hranica ,tak RJ ani nespustí vstrekovače.
Avelmak to už naznačil...zmerať vstup aj výstup nízkeho tlaku,tam treba začať,oba tlaky majú predpísané hranice,ak sa merajú dobré hodnoty tak potom sa dá zaoberať vysokým tlakom pri štarte.Ak nie je dosiahnutá hranica ,tak RJ ani nespustí vstrekovače.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie je to nič protichodné,bez signálu tlaku ide systém na 400 barov tj naštartuje ale regulácia bude iba cez tých 400 bar,tj rj pôjde iba cez dĺžku impulzu pre vstrek.Zdravý systém pracuje v troch režimoch,regulácia cez tlak,regulácia cez dĺžku impulzu a regulácia pomocou oboch veličín, a pomocou zapínania a vypínania jedneho z troch piestikou čerpadla
čiže...rj reguluje tak aby tlak paliva bol rovných 400 barov tj dlžka impulzu sa nastavuje na 21%, Tlak nepodlieha ďalšej regulácii kým stav trvá.Pri štarte sa tlak riadi iba dlžkou impulzu ktorú má zadanú v mape paliva štartovacej dávky.Fáza štartu platí do prekročenia hraničných otáčok
Pri problémoch štartu rj začne posielať dlhé impulzy od 40 až do 80% do regulátora tlaku
Ďalej nech si to spracuje každý ako vie
čiže...rj reguluje tak aby tlak paliva bol rovných 400 barov tj dlžka impulzu sa nastavuje na 21%, Tlak nepodlieha ďalšej regulácii kým stav trvá.Pri štarte sa tlak riadi iba dlžkou impulzu ktorú má zadanú v mape paliva štartovacej dávky.Fáza štartu platí do prekročenia hraničných otáčok
Pri problémoch štartu rj začne posielať dlhé impulzy od 40 až do 80% do regulátora tlaku
Ďalej nech si to spracuje každý ako vie
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: minac, tatkotom a 5 neregistrovaných