Peugeot 206 2.0 HDi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Diagnostika neukazuje nic,to este neznamena zte chyba nie je.Diagnostikar by mal vediet citat medzi riadkami,zo zivych ufdajov.Napis este raz tvoj problem,lebo je to malo,aby sme ti mohli pomoct.Robi to len za studena,co bolo merane,zistene,ako sa to presne prejavuje.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

A ten štartovací sprej ho uvoľní, že?
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Rovnaká otázka - škrtiacu klapku uvoľní štartovací sprej?
da339
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 26.09.2008 15:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa da339 »

A ste už skúšali si zmerať "odpad" na vstrek. tryskoch? Môže byť súvis s ťažkým štartovaním ale v tom prípade auto aj pekne dymí. Diagnostika to môže vidieť avšak možno nemusí. Ale keď vychádzam z toho že so štart.sprejom je to lepšie, tak toto sa mi zdá najlogickejšie. Dúfam to pomôže, držím palce!
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Mam dojem,ze problem budes mat s tlakom paliva.Vies si zmerat tlak /nizky/ paliva pred cerpadlom?Sprey ti vlastne pomoze "roztocit" motor,dosiahnes s tym vetsie startovacie otacky.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To sa volá strelba slepými nábojmi.Problém zo štartom sa nerieši výmenou snímača tlaku.Tento snímač tlaku ale ani napr plynový pedál RJ pri štarte neberie do úvahy.
Avelmak to už naznačil...zmerať vstup aj výstup nízkeho tlaku,tam treba začať,oba tlaky majú predpísané hranice,ak sa merajú dobré hodnoty tak potom sa dá zaoberať vysokým tlakom pri štarte.Ak nie je dosiahnutá hranica ,tak RJ ani nespustí vstrekovače.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nie je to nič protichodné,bez signálu tlaku ide systém na 400 barov tj naštartuje ale regulácia bude iba cez tých 400 bar,tj rj pôjde iba cez dĺžku impulzu pre vstrek.Zdravý systém pracuje v troch režimoch,regulácia cez tlak,regulácia cez dĺžku impulzu a regulácia pomocou oboch veličín, a pomocou zapínania a vypínania jedneho z troch piestikou čerpadla
čiže...rj reguluje tak aby tlak paliva bol rovných 400 barov tj dlžka impulzu sa nastavuje na 21%, Tlak nepodlieha ďalšej regulácii kým stav trvá.Pri štarte sa tlak riadi iba dlžkou impulzu ktorú má zadanú v mape paliva štartovacej dávky.Fáza štartu platí do prekročenia hraničných otáčok
Pri problémoch štartu rj začne posielať dlhé impulzy od 40 až do 80% do regulátora tlaku
Ďalej nech si to spracuje každý ako vie
Napísať odpoveď

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: minac, tatkotom a 5 neregistrovaných