Peugeot 306 1.4 benzín - plynovým pedál

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

azuriitko
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 30.11.2012 13:30
Zdieľať na Facebook

Peugeot 306 1.4 benzín - plynovým pedál

Príspevok od používateľa azuriitko »

Mám Peugeot 306 1.4 benzín a robí mi také problémy, že po naštartovaní pri studenom motore musím pár sekúnd pridať plyn, lebo inak zhasne. Po pár sekundách už ide normálne na voľnobeh. A potom nejakú dobu robí takú vec že: povedzme že plynový pedál môžem stlačiť jemne, stredne a silno. Keď stlačím pedál tak aby som sa na jednotke rozbehol, tak prechádzam z jemného do stredne stlačeného, aby som zbytočne nevytáčal motor a práve v tej stredne stlačenej polohe (ideálnej na robzeh) akoby úplne sa prerušilo pridávanie plynu, lebo autom úplne trhne. Ak plyn zatlačím silne, tak to ustojí, ak slabo tak zhasne. Ono ak nestihnem zareagovať pri tom strednom stlačení tiež môže zhasnúť. Naučil som sa hrať pri rozbiehaní s plynom, takže dá sa to, ale keď sa chcem prudko v križovatke rozbehnúť, tak musím jedine poriadne vytočiť motor. A po nejakej dobe keď sa zahreje motor, tak to už nerobí. Čo by tam mohlo byť rozladené? Vymieňal som sviečky ale to v tomto probléme nepomohlo.
azuriitko
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 30.11.2012 13:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa azuriitko »

Čiže teoreticky by mohlo stáť za pokus vymeniť tento snímač?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tieto motory sú v prevádzke ozaj fajn,ale tento úkaz je celkom častý a bežný v rôznych podobách a prejavoch.Prv než sa to dostane pod dobrú diagnostiku (tým nie je myslená práve PP alebo Delphi) ale myslený je skôr osciloskop,tak ozaj pozorne prejdi celý sací trakt.Radšej ho komplet rozober,detailne preštuduj a zlož.8V motor nastav ventily,na to ľudia zabúdajú že tu sa ešte nastavujú,a prvý raz na to prídu až keď jemnučko za zimna začne protestovať lebo niektorý nedovrie.Ohreje sa a prestane robiť problémy.Skontroluj detailne všetky hadice a spoje čo sa vzduchu týka.Skoro vždy majiteľovi unikne pozornosti lebo sa vie dokonale skovať a predsa tam prasklinka je.Proste to chce preliezť a mať istotu na mech.veci a ak sa automaticky vada neupraví,tak diagnostika.v chybových kódoch byť nemusí vonkoncom nič,a ak bude,tak volovina odvodená a mätúca,preto jej veriť iba ako cigánovi,hovorí len zlomok pravdy
Logicky teplotné čidlo overiť,vadné môže spôsobiť úplne iné správanie a výpadok signálu to,že sa správa ako ohriaty motor.Za tepla potom už ide úplne normálne.Odmerať ho,za studena (18°C je odpor kdesi okolo 3500-3800 Ohm)za tepal z toho desatina
abula71
Príspevky: 45
Dátum registrácie: 08.04.2011 10:34
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa abula71 »

nám to isté-po štarte bez plynu zhasínalo.výmena čidla teploty nepomohlo.
Podla všetkého to sposobovala odchádzajúca bateria.Po výmene šlape ako hodinky.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

abula,abula, bodaj by nezhaslo keď baterka hneď od začiatku neprimerane zaťaží alternátor velkým odberom a ten zase zaťaží motor ktorý má problém aj sám zo sebou.Na druhej strane to nie je motor v poriadku a minimálne má aj problém v menežmente volnobehu,predpokladám bude mať alebo zagebrenú špičku krokového motorčeka alebo ten ani nekrokuje.Po štarte má každý motor ošetrené udržiavanie volnobežných otáčok pri poklese o niekoľko desiatok musí dôjsť k zásahu RJ:To auto nie je v poriadku
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

vycisti skrtiacu klapku, aj z vnutornej strany od motora a bude to ok.
Inak ktory krokovy motorcek myslite?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Laki to už dal v obraze...inak krokový je iba jeden takže sa nedá minúť cieľ
Na tie krokáčiky pozor,je dobré pri výmenách odkrokovať starú a novú pozíciu napriek tomu že RJ si pozíciu zisťuje sama.
Napísať odpoveď

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných