Peugeot 306 - oprava LPG

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

peugeotlpg
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 21.04.2015 17:18
Zdieľať na Facebook

Peugeot 306 - oprava LPG

Príspevok od používateľa peugeotlpg »

Pekný deň prajem

Mal by som otázku, dúfam, že nezakladám opakovanú tému, inak sa vopred ospravedlňujem.

Mam Peugeot 306 1.4 SL s LPG Lovato (Lovtec) asi pred týždňom mi začal blbnúť motor tak som ho dal mechanikovi čo to môže spôsobovať. On mi auto prehliadol a iba mi povedal že nemám žiadny plyn v nádrži tak som sa dal odtiahnuť na pumpu a tam som zistil že nádrž na plyn mam úplne plnú. Odvtedy čo som ho dal mechanikovi mi už nechce vôbec štartovať na plyn. Neviete mi poradiť čo by to mohlo byť.
billyil
Príspevky: 308
Dátum registrácie: 06.02.2012 12:24
Bydlisko: Ilava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa billyil »

Pokiaľ je mne známe, tak LPG autá vôbec neštartujú na plyn. Štartujú na benzín a až po zohriatí je možný chod na plyn.
peugeotlpg
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 21.04.2015 17:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peugeotlpg »

Na tom aute sa už 6 rokov nejazdilo na benzín. Predchádzajúci majiteľ mi povedal že mu odišlo čerpadlo na benzín a nedal ho opraviť. Ja som ho dal vymeniť ale po čase odišiel celý plavák tak som už potom nedával opravovať benzín.
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

V prvom rade by som skontroloval elektromagnetický ventil ktorý púšťa plyn z nádrže do splyňovača či má napájanie. Alebo je problém že plyn tam ide ale je problém v samotnom regulátore tlaku alebo možno len upchatý filter ....ťažko takto presne radiť. Iskru to dúfam má a ostatok vecí okolo toho ....
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »