Peugeot 206 Hdi - zhasina

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

22koma22
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 18.07.2009 10:53
Zdieľať na Facebook

Peugeot 206 Hdi - zhasina

Príspevok od používateľa 22koma22 »

zdravym.mam problem z mojou 206 kou.ide normalne bez problemou a ked jej prepne tak hocikedy zhasne a musim ju nechat cca 10 minut oddichnut a zas ide.posledne mi to zacala robit dost casto.neviete m y poradit???dik
22koma22
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 18.07.2009 10:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 22koma22 »

r.v.2000 206 2.0 Hdi 66 kW
peto166
Príspevky: 972
Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peto166 »

ja v prvom rade by som zacal vymenenim palivoveho filtra,.. skontroloval vzduchovy filter ci nieje extremne zaneseny ale ak ani ten nebol meneny tak vymenit aj ten, a potom by som sa zameral na to cerpadlo.. :-)
22koma22
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 18.07.2009 10:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 22koma22 »

dakujem.palivovy v pondelok poriesim.vzduchac je cisto nova velka hruska.teraz my zhasinal na cca 20 km 10 krat.pocka kusok,lapne a ide uplne bez problema,kym znovu nevipne :(
mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjato »

zrazu vypne a potom sa o chvilu vycisti a zase ide bez problemov?
nie- ale pri zanesenej palivovej sustave moze vznikat podtlak v systeme a nasledne motor vypne.Po chvili nafta dotecie a znova motor chvilu bezi...
Mne to tak robilo na td,az kym som nevicistil nadrz,sitko a hadicky.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Toto som vždy vyčítal keď (aj keď v dobrom úmysle) prenášate vlastné poruchy na poruchy úplne iného auta.
Je to HDi,tj žiaden podtlak tam nepripadá do úvahy v palivovej sústave.TDi je zase o inom,preto si to nemožno zamieňať

Tu sú v hre dve veci,hnedé dvojrelé ktoré to menežuje a palivové čerpadielko.Na filter sa z hľadiska tejto konkrétnej poruchy dá zvysoka kašlať.Ale...Čistá práca by bola odmerať to čo je ozaj dôležité,odmerať nízkotlaký okruh na vstupe a výstupe aby bol v norme.Vo filtri sa totiž nachádza aj regulácia tlaku a podla varianty aj regulátor teploty.Zanedbanie tejto banality už stálo nejedného majiteľa HDi výmenu čerpadla vysokého tlaku,ono sa to ťažko rozlišuje a stačí "majstra" výmenkára a je zarobené fest
Dobrá rada.
Na čerpadielko v nádrži sa pripoj + 12 V kusom káblika a behaj.Zrejme sa porucha dovtedy neobjaví
peto166
Príspevky: 972
Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peto166 »

cviro123 napísal:A ked je zaneseny filter tak ide bez problemov a zrazu vypne a potom sa o chvilu vycisti a zase ide bez problemov? :) A pri akej prilezitosti sa ten motor vypne dam mu plny plyn, tocim ho pod plynom vysoko a vtedy vypne alebo idem kludne a vypne alebo v akom rezime to robi. Ja sice nechapem preco sa filtre riesia az ked zdochyna motor, filtre su servis, ktory sa ma robit aj ked auto ide bez problemov v urcitych intervaloch nie ked zdochyna ako oprava :)
mne je jedno comu veris... ked mas zaneseny filter motor ti vypina!!! stalo sa mi to nie raz... az som dosiel na interval kedy ho musim bezpodmienecne menit lebo potom blbne...

umna to bolo cca 40 000 potom musel ist druhy inak mi skapinal, ghlavne pri vytlaceni spojky ci stati na krizovatke.. atd...
tak preto sa pri podobnych problemoch riesi pal. filter!
A mal si tam podavacie cerpadlo? lebo to tlaci naftu stale nie, ze nafta dotecie. Ak by bol tak upchaty filter tak by som rad videl ako sa s tym CR system vysporiada, ze dotecie. V prvom rade treba zistit kde je vlkastne problem, ci nejde nafta alebo co mu je a tak kupovat a menit veci.
no lebo ten filter je teda sakra nakladna vec... radsej vymenit to cerpadlo nie? a nakonec to bude nieco uplne ine :d :D
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Peto , moj frantík už má vyše miliona a nikto nikdy mu palivový filter nemenil. Keď som ho kúpil tak som bol iniciatívny , že ho vymením , ale trt makový , je tak zaebaný za nápravou že sa k nemu nedostanem. Zrkadlom sa dá pozrieť že je tam ešte z prvovýroby , a autu to nejako nevadí . Navyše filtroval okrem nafty aj fritovací a trafo olej . :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
22koma22
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 18.07.2009 10:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 22koma22 »

dik za rady.jasne ze kuknem aj cerpadlo.z Hdi nemamnejak vela skusenosti,ale dufam ho rozhybem..roby to hocikedy,bez ohladu na styl jazdy.aj pri jazde na 1200 otacok,aj pri 3000 otackach.ako by si ho odpojil od zivota.ani nevzdichne.surovo zhasne
mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjato »

A mal si tam podavacie cerpadlo? lebo to tlaci naftu stale nie, ze nafta dotecie.
Stalo sa mi to na xantii 1.9td a v nadrzi som podavacie cerpadlo nevidel. Dokonca mi podlakom deformovalo ten balonik so spetnymi klapkami na natahanie nafty v palivovom systeme.Po vypnuti motora sa dal znova natocit a prestalo svietit K na pristrojovej doske.
Mal som aj Hdi 66kW v xsare a v citroene mi tvrdili,ze v cerpadle je este mikro sitko,ktore sa necisti len vymiena.A podavacie cerpadlo so vstrekovacim je jedna cast.Nechcem sa ale hadat s odbornikmi.
Ale vo filtroch asi problem nema,ked mu to strajkuje aj v na volnobehu.
khaderiana
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 26.01.2011 14:48
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa khaderiana »

Regulátor tlaku palivového čerpadla,ale viac povie diagnostika.Bežná vec u 2,0HDi.
ex black 20heart 2,0HDi (RHYF) 100kW XS Sport White Edition /FRA/
edo172
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 03.02.2010 16:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa edo172 »

No ja si tiež myslim že by nebolo naškodu zajsť na diagnostiku,ona by mala viac napovedať.Mne niečo podobne robil regulatok tlaku nafty.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To takto napísať nemôžeš,regulátory tlaku sú dva,jeden má okruh nízkeho a jeden vysokého tlaku.Ale prejavujú sa velmi podobne až identicky
A toto nerozlišovanie stojí velké peniaze,samozrejme majiteľa auta.Ale toto je iba jeden z hráškov zbytočne hádzaný na stenu
edo172
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 03.02.2010 16:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa edo172 »

mne to robil ten na vsterkovacom čerpadle,ja netvrdim že aj on ma to čo som mal ja,to bola len moja skusenosť.
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

"bežná vec" :d :D
Napísať odpoveď

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: pajtyi a 19 neregistrovaných