Peugeot 206 Hdi - zhasina
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 18.07.2009 10:53 Zdieľať na Facebook
Peugeot 206 Hdi - zhasina
zdravym.mam problem z mojou 206 kou.ide normalne bez problemou a ked jej prepne tak hocikedy zhasne a musim ju nechat cca 10 minut oddichnut a zas ide.posledne mi to zacala robit dost casto.neviete m y poradit???dik
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 18.07.2009 10:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 18.07.2009 10:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Toto som vždy vyčítal keď (aj keď v dobrom úmysle) prenášate vlastné poruchy na poruchy úplne iného auta.
Je to HDi,tj žiaden podtlak tam nepripadá do úvahy v palivovej sústave.TDi je zase o inom,preto si to nemožno zamieňať
Tu sú v hre dve veci,hnedé dvojrelé ktoré to menežuje a palivové čerpadielko.Na filter sa z hľadiska tejto konkrétnej poruchy dá zvysoka kašlať.Ale...Čistá práca by bola odmerať to čo je ozaj dôležité,odmerať nízkotlaký okruh na vstupe a výstupe aby bol v norme.Vo filtri sa totiž nachádza aj regulácia tlaku a podla varianty aj regulátor teploty.Zanedbanie tejto banality už stálo nejedného majiteľa HDi výmenu čerpadla vysokého tlaku,ono sa to ťažko rozlišuje a stačí "majstra" výmenkára a je zarobené fest
Dobrá rada.
Na čerpadielko v nádrži sa pripoj + 12 V kusom káblika a behaj.Zrejme sa porucha dovtedy neobjaví
Je to HDi,tj žiaden podtlak tam nepripadá do úvahy v palivovej sústave.TDi je zase o inom,preto si to nemožno zamieňať
Tu sú v hre dve veci,hnedé dvojrelé ktoré to menežuje a palivové čerpadielko.Na filter sa z hľadiska tejto konkrétnej poruchy dá zvysoka kašlať.Ale...Čistá práca by bola odmerať to čo je ozaj dôležité,odmerať nízkotlaký okruh na vstupe a výstupe aby bol v norme.Vo filtri sa totiž nachádza aj regulácia tlaku a podla varianty aj regulátor teploty.Zanedbanie tejto banality už stálo nejedného majiteľa HDi výmenu čerpadla vysokého tlaku,ono sa to ťažko rozlišuje a stačí "majstra" výmenkára a je zarobené fest
Dobrá rada.
Na čerpadielko v nádrži sa pripoj + 12 V kusom káblika a behaj.Zrejme sa porucha dovtedy neobjaví
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05 Zdieľať na Facebook
mne je jedno comu veris... ked mas zaneseny filter motor ti vypina!!! stalo sa mi to nie raz... az som dosiel na interval kedy ho musim bezpodmienecne menit lebo potom blbne...cviro123 napísal:A ked je zaneseny filter tak ide bez problemov a zrazu vypne a potom sa o chvilu vycisti a zase ide bez problemov? A pri akej prilezitosti sa ten motor vypne dam mu plny plyn, tocim ho pod plynom vysoko a vtedy vypne alebo idem kludne a vypne alebo v akom rezime to robi. Ja sice nechapem preco sa filtre riesia az ked zdochyna motor, filtre su servis, ktory sa ma robit aj ked auto ide bez problemov v urcitych intervaloch nie ked zdochyna ako oprava
umna to bolo cca 40 000 potom musel ist druhy inak mi skapinal, ghlavne pri vytlaceni spojky ci stati na krizovatke.. atd...
tak preto sa pri podobnych problemoch riesi pal. filter!
no lebo ten filter je teda sakra nakladna vec... radsej vymenit to cerpadlo nie? a nakonec to bude nieco uplne ineA mal si tam podavacie cerpadlo? lebo to tlaci naftu stale nie, ze nafta dotecie. Ak by bol tak upchaty filter tak by som rad videl ako sa s tym CR system vysporiada, ze dotecie. V prvom rade treba zistit kde je vlkastne problem, ci nejde nafta alebo co mu je a tak kupovat a menit veci.
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Peto , moj frantík už má vyše miliona a nikto nikdy mu palivový filter nemenil. Keď som ho kúpil tak som bol iniciatívny , že ho vymením , ale trt makový , je tak zaebaný za nápravou že sa k nemu nedostanem. Zrkadlom sa dá pozrieť že je tam ešte z prvovýroby , a autu to nejako nevadí . Navyše filtroval okrem nafty aj fritovací a trafo olej .
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 18.07.2009 10:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
A mal si tam podavacie cerpadlo? lebo to tlaci naftu stale nie, ze nafta dotecie.
Stalo sa mi to na xantii 1.9td a v nadrzi som podavacie cerpadlo nevidel. Dokonca mi podlakom deformovalo ten balonik so spetnymi klapkami na natahanie nafty v palivovom systeme.Po vypnuti motora sa dal znova natocit a prestalo svietit K na pristrojovej doske.
Mal som aj Hdi 66kW v xsare a v citroene mi tvrdili,ze v cerpadle je este mikro sitko,ktore sa necisti len vymiena.A podavacie cerpadlo so vstrekovacim je jedna cast.Nechcem sa ale hadat s odbornikmi.
Ale vo filtroch asi problem nema,ked mu to strajkuje aj v na volnobehu.
Stalo sa mi to na xantii 1.9td a v nadrzi som podavacie cerpadlo nevidel. Dokonca mi podlakom deformovalo ten balonik so spetnymi klapkami na natahanie nafty v palivovom systeme.Po vypnuti motora sa dal znova natocit a prestalo svietit K na pristrojovej doske.
Mal som aj Hdi 66kW v xsare a v citroene mi tvrdili,ze v cerpadle je este mikro sitko,ktore sa necisti len vymiena.A podavacie cerpadlo so vstrekovacim je jedna cast.Nechcem sa ale hadat s odbornikmi.
Ale vo filtroch asi problem nema,ked mu to strajkuje aj v na volnobehu.
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 26.01.2011 14:48
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 03.02.2010 16:56 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 03.02.2010 16:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: pajtyi a 19 neregistrovaných