Peugeot Pratner 1.6 Hdi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
Peugeot Pratner 1.6 Hdi
ZdravĂm,plánujem kĂşpit Partnera rv 2006-2008,1.6Hdi v ponuke je 55kw a 66 kw. Má niekto skĂşsensoti s motorom 55kw,nie je to slabĂ©? Auto bude jazdene 90% mesto ako pracovnĂ©. A este by ma zaujĂmala spolahlivost u tohoto modelu...
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 31.08.2011 22:25 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 30.03.2008 17:25 Zdieľať na Facebook
Mame doma jedneho 55kw a na tak maly vykon pomerne zive auticko i ked je pravda ze je to obycajny plechac s minimalnou vybavou takze je aj o par kilo lahsi.. Servis zatial len zakladne komponenty (olej filtre) + olejova vana ale ta sa znicila blbostou medzi volantom a sedadlom.. Servisujeme kazdych 15 tisic a nie ako predpisuje vyrobca (ten udava servisny interval az 30 tisic kilometrov)a mozno preto zatial žiaden problem.. Napravy a ine podvozkove casti zatial povodne a to sa cudujem najviac kedze je auto pravidelne pretazovane.. Takze maximalna spokojnost. Partnera mame od novoty ako prvy majitelia..
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Zalezi kde planujes a ako jazdit s tym motorom. Moje skusenoti (mechanika) hovoria viac nie ako ano. Radsej tu starsiu verziu 2,0Hdi. Francuz je pomsta tak ci tak, ale co sa tyka tych dvoj litrov aspon na tie nemozem nadavat. Najvydareniejsie boli verzie s Bosch vstrekovanim. Siemensov vela nebolo a je s nimi ovela viac problemov.
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 13.01.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
ten 66kw sa daval aj do suzuki vitara co je pomerne tazke auto a v pohode to utiahne kolega to ma a spotreba je fantasticka ( na dlhsie trasy aj v meste) celkove HDI motory su dost namakane takze spolahlivosti by som sa nebal ani pri jednom z nich len menit olej filtre rozvody atd a neliat najlacnejsiu naftu v sirokom okoli a nepretazovat ho
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 06.06.2006 12:56
- Bydlisko: ZM Zdieľať na Facebook
Ja poznám firmu kde majú 10 alebo 11 ročný partner 1,4 55kw , 5 ročné doblo 1,3 multijet a 4 ročné fiorino 1,3 multijet. Všetky najazdia 99% v meste, v rozvoze, a moc ich teda nik nešanuje. Fiaty majú tak 70 a 90 tisíc km a partner asi 130 tisíc. Tie fiaty už mali niekoľko krát podfúknuté vstreky, oba už majú vymenené spojky, rozvody (reťazové!!!), nejaké spojkové valce a podobne. Partner zatiaľ len spojku, možno termostat. Keby ste videli interiéry tých vozidiel, tak by nik neodhadol menej ako milion km. Píšem preto, aby si zadávateľ vytvoril obraz o pomere benzin diesel. Aj keď ten 1,3 - ojkový odpad sa asi ťažko porovnáva z niečím...Ja by som volil 1,4 benzin, alebo potom 2,0 hdi.
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 26.10.2010 20:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 13.01.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
roadrunner ja som 4 roky zaskakoval za fotra v zasobovani a on ma sluzobne auta funglovky citroen nemo 1.4 HDI a 1.4 benzin a vykon myslim ze maju oba 75 koni ale benzin ma spotrebu takmer 10 litrov!!! a jazdi sa 90% mesto 10% dialka( aj ked je to funglovka mozno po zabehu spotreba klesne neviem) a naftova verzia si vystacila na rovnakej trase s 5,6 litrami nafty a aj co sa tyka dynamiky ma HDI mierne navrch a dlhsiu trasu vies ujazdit aj na 4.5 litra. Teraz ma HDI nieco cez 130 000km a co viem tak bol jedine problem so synchronom na 2ke ale to je tym ze na nom behalo X mladych vodicov no a rozvody tiez vyrobca kaze menit po 120 000km takze neviem no ale ten benzinovy motor mi pride velmi nenazrany urcite by som radsej siel do HDI aj ked bude stat viacej moj nazor
-
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 28.07.2011 07:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 486
- Dátum registrácie: 19.02.2009 23:16 Zdieľať na Facebook
Mozem potvrdit, mame vo firme Peugeot Bipper (brat Citroen Nemo resp. Fiat Fiorino) s benzinom 1,4 vykon 55kw / 75k.lubos1236 napísal:roadrunner ja som 4 roky zaskakoval za fotra v zasobovani a on ma sluzobne auta funglovky citroen nemo 1.4 HDI a 1.4 benzin a vykon myslim ze maju oba 75 koni ale benzin ma spotrebu takmer 10 litrov!!! a jazdi sa 90% mesto 10% dialka( aj ked je to funglovka mozno po zabehu spotreba klesne neviem) a naftova verzia si vystacila na rovnakej trase s 5,6 litrami nafty a aj co sa tyka dynamiky ma HDI mierne navrch a dlhsiu trasu vies ujazdit aj na 4.5 litra. Teraz ma HDI nieco cez 130 000km a co viem tak bol jedine problem so synchronom na 2ke ale to je tym ze na nom behalo X mladych vodicov no a rozvody tiez vyrobca kaze menit po 120 000km takze neviem no ale ten benzinovy motor mi pride velmi nenazrany urcite by som radsej siel do HDI aj ked bude stat viacej moj nazor
Vykon takmer ziadny, spotreba 9-10 litrov v Bratislave, za menej sa neda.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 26.02.2014 13:00 Zdieľať na Facebook
Neodporúčam!!!!
Mám 55kW, 2007 r.v. Neskutoćné, uz asi piate spojkové lanko tam je, zadná náprava tiež už len dožíva a to mam 170 000 km, pomer cca 80% mimo meste, pretaženi asi 3x za tolko km. Teraz štartér asi odišiel, jaj a niekedy samo odseba neštartuje, toći motor ale nič. A aj v autorizovanom servise mi povedali že nevedia čo to je... Trebalo by rozobrať celé auto....
Mám 55kW, 2007 r.v. Neskutoćné, uz asi piate spojkové lanko tam je, zadná náprava tiež už len dožíva a to mam 170 000 km, pomer cca 80% mimo meste, pretaženi asi 3x za tolko km. Teraz štartér asi odišiel, jaj a niekedy samo odseba neštartuje, toći motor ale nič. A aj v autorizovanom servise mi povedali že nevedia čo to je... Trebalo by rozobrať celé auto....
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 26.02.2014 13:00 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: matrossow a 18 neregistrovaných