Peugeot Boxer 2.2 hdi zlý štart
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 30.11.2007 07:39 Zdieľať na Facebook
Peugeot Boxer 2.2 hdi zlý štart
Zdravím Vás!
Mám taký problém s boxerom, že keď viac dní stojí, na viac krát sa dá naštartovať. Mám teraz skoro bez kilometrov vymenené: EGR, žhaviče, relé na žhaviče, čidlo na tlaku nafty. Baterka je dobrá, diagnostika ukazuje perfektné dátá-výsledky, a je bez chýb!
Ale keď sa naštartuje, kolísajú otáčky, keby mačka pradie
Už je v tretom servise, nikdo nevie, nezistil chybu!
Ak niekto by mal nejaký dobrý nápad, a povie mi chybu, pošlem mu nejaké dobré víno! ;)
Mám taký problém s boxerom, že keď viac dní stojí, na viac krát sa dá naštartovať. Mám teraz skoro bez kilometrov vymenené: EGR, žhaviče, relé na žhaviče, čidlo na tlaku nafty. Baterka je dobrá, diagnostika ukazuje perfektné dátá-výsledky, a je bez chýb!
Ale keď sa naštartuje, kolísajú otáčky, keby mačka pradie
Už je v tretom servise, nikdo nevie, nezistil chybu!
Ak niekto by mal nejaký dobrý nápad, a povie mi chybu, pošlem mu nejaké dobré víno! ;)
-
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04 Zdieľať na Facebook
"kolísajú otáčky, keby mačka pradie",,, no musis si zvyknut, jedna sa totiz o motor PUMA a to je selma cize macka a ta vie potrapit svojou zatatostou nie jedneho majitela az kym "zareve a zalahne"
Ale teraz k veci,,, vyzera to na regulator tlaku paliva,,, my sme menili tieto cidla na niekolkokrat,,, co cidlo to iny volnobeh,,, neveril som vlastnym ociam, ale menil som to s mechanikmi co taketo motory opravuju a potvrdili mi, ze ich uz nic neprekvapi pri tomoto skvoste z dielne Ford,,,
PS: vyber taktiez vstreky a daj otestovat na stolicu nech mas aspon docasnu istotu, ze ti niektory nesposobi "prepalenie" piestu v najblizsom obdobi,,,
Ale teraz k veci,,, vyzera to na regulator tlaku paliva,,, my sme menili tieto cidla na niekolkokrat,,, co cidlo to iny volnobeh,,, neveril som vlastnym ociam, ale menil som to s mechanikmi co taketo motory opravuju a potvrdili mi, ze ich uz nic neprekvapi pri tomoto skvoste z dielne Ford,,,
PS: vyber taktiez vstreky a daj otestovat na stolicu nech mas aspon docasnu istotu, ze ti niektory nesposobi "prepalenie" piestu v najblizsom obdobi,,,
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
boxer 2,2 hdi 2006-
Mám takého citróna 2007, 289000km od nova, kolísanie otáčok
má na svedomí regulátor tlaku na cr-čerpadle /denso made in
hungary /. Koľko máš km ? Horšie to štartuje, ak je už
štartér viac unavený - uhlíky sa obrúsia na šikmo a zasahujú
viac políčok na komutátore - štartér pomalšie točí a má veľký odber prúdu - čo spätne môže ovplyvniť vstrekovanie .
V tom prípade oprava štartéra alebo repas. Ak si kurier , tak kľudne aj po 70-100 000 km . ALE pozor ,videl som aj
repas horšie fungujúci ako originál.
má na svedomí regulátor tlaku na cr-čerpadle /denso made in
hungary /. Koľko máš km ? Horšie to štartuje, ak je už
štartér viac unavený - uhlíky sa obrúsia na šikmo a zasahujú
viac políčok na komutátore - štartér pomalšie točí a má veľký odber prúdu - čo spätne môže ovplyvniť vstrekovanie .
V tom prípade oprava štartéra alebo repas. Ak si kurier , tak kľudne aj po 70-100 000 km . ALE pozor ,videl som aj
repas horšie fungujúci ako originál.
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
boxer 2,2 hdi 2006-
K tým vstrekovačom, daj si pozrieť vyrovnávacie dávky na
diagnostike - ak sú odchýlky väčšie, treba zvážiť výmenu
jednotlivých vstrekovačov. Ale všetko z rozumom.
Tak isto opatrne s Vif-kom ,ja som mal skúsenosť , že mi
zalepil vstreky pri -18 a aj samotný Vif v nádobke urobil
=huspeninu= možno bol po záruke ale stalo sa.
A to som do zimnej nafty pridal asi 2 násobok odporúčaného
množstva Vif .
Riešením bolo pomalé roztiahnutie vozidla na 2-ke.
U teba by som skúsil hodinu pred štartom dať nabíjať baterku
-pripojiť nabíjačku na body pre štartovanie cez káble a uvidíš, či sa zlepší štart.
diagnostike - ak sú odchýlky väčšie, treba zvážiť výmenu
jednotlivých vstrekovačov. Ale všetko z rozumom.
Tak isto opatrne s Vif-kom ,ja som mal skúsenosť , že mi
zalepil vstreky pri -18 a aj samotný Vif v nádobke urobil
=huspeninu= možno bol po záruke ale stalo sa.
A to som do zimnej nafty pridal asi 2 násobok odporúčaného
množstva Vif .
Riešením bolo pomalé roztiahnutie vozidla na 2-ke.
U teba by som skúsil hodinu pred štartom dať nabíjať baterku
-pripojiť nabíjačku na body pre štartovanie cez káble a uvidíš, či sa zlepší štart.
-
- expert: PSA
- Príspevky: 307
- Dátum registrácie: 13.03.2006 19:46 Zdieľať na Facebook
pises oregulatore tlaku nafty. ale ako je na tom obmedzovac tlaku nafty? niekto ho aj fyzicky skontroloval,ci nie je rozpadnuty? ak ano,tak pri vyberani treba dat hlavne pozor na tu malu gulicku,nech neostane v rampe.
dalsia vec, ked ste menily regulator,tak bol aj diagnosticky nacitany novy kus? tak isto aj po vymene obmedzovacu tlaku nafty treba nacitat vymenu.
a dost podstatna vec,ked po vymene nastarujes auto,treba zatlacit spojku,a plny plyn. drzat 3 minuty. tak sa odvzdusnuje system.
aby si sa nebal,auto ti pojde na 3000otacok.
dalsia vec, ked ste menily regulator,tak bol aj diagnosticky nacitany novy kus? tak isto aj po vymene obmedzovacu tlaku nafty treba nacitat vymenu.
a dost podstatna vec,ked po vymene nastarujes auto,treba zatlacit spojku,a plny plyn. drzat 3 minuty. tak sa odvzdusnuje system.
aby si sa nebal,auto ti pojde na 3000otacok.
dec superscan 3 full cz,vag com profi original,op com cz original,batronix,bdm,x-prog,..etc...fap off PSA
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 30.11.2007 07:39 Zdieľať na Facebook
Ďakujem za nápady!
Vstreky-trysky som menil pred 5000km, sú dobré, prepady perfektné! Baterka tiež dobrá, štartér je repasovaný- pred 2-mi týždňami....
Dnes ráno som to štartoval, točí rýchlo cca.10krát, raz sa spomalí a pri tom už chytáva valce -tiež 10krát, a naštartuje sa. Hneď vtedy na plyn nereaguje, potrebuje asi 1-2 minút, kým už môžem pridať plyn. - nasleduje to "pradenie". Nechal som chodiť, naložili sme tovar, vyrazil som, o 20 km som sa zastavil tankovať. Zapalovanie som chcel vypnúť, klúč von, a motor pekne ide ďalej... JE TO ŽIVOT??? :D už ton neverím, že čo ešte ma čaká.
Zavolal som jednému, on mi hovorí, že čerpadlo na naftu, čo tlačí do predu.... že asi netlačí s takým tlakom, a pri tom aj pustí nasppäť keď viac hodín neide... uvidíme... a to s vypnutím neviem čo bude... budúci týždeň idem k nemu. A dám Vám to vedieť!
Vstreky-trysky som menil pred 5000km, sú dobré, prepady perfektné! Baterka tiež dobrá, štartér je repasovaný- pred 2-mi týždňami....
Dnes ráno som to štartoval, točí rýchlo cca.10krát, raz sa spomalí a pri tom už chytáva valce -tiež 10krát, a naštartuje sa. Hneď vtedy na plyn nereaguje, potrebuje asi 1-2 minút, kým už môžem pridať plyn. - nasleduje to "pradenie". Nechal som chodiť, naložili sme tovar, vyrazil som, o 20 km som sa zastavil tankovať. Zapalovanie som chcel vypnúť, klúč von, a motor pekne ide ďalej... JE TO ŽIVOT??? :D už ton neverím, že čo ešte ma čaká.
Zavolal som jednému, on mi hovorí, že čerpadlo na naftu, čo tlačí do predu.... že asi netlačí s takým tlakom, a pri tom aj pustí nasppäť keď viac hodín neide... uvidíme... a to s vypnutím neviem čo bude... budúci týždeň idem k nemu. A dám Vám to vedieť!
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 30.11.2007 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 30.11.2007 07:39 Zdieľať na Facebook
Poprosím Vás! Keby Ste mi poslali na môj mail kontakty na toho kolárovčana a novozámčana! Ďakujem! balazs83@azet.sk
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 30.11.2007 07:39 Zdieľať na Facebook
Zdravím Vás!
Do piatku 27.3. som mal to zlé štartovanie. Každý mechanik, ktorým som hovoril, alebo robil na mojom aute, boli neúspešní... nikomu sa nepodarilo zistiť chybu.
Ale teraz pôjde nečakaná vec. V piatok ráno ako som odštartoval na cestu, za 3 km mi začala svietiť kontrolka napätia. Mal som 200km, vypol som všetko, rádio, svetlá, ventilátor. Práve ako som bol na cieli, auto zdochlo. Bateria vybitá úplne. Vyložil som tovar, začal som hladať niekoho, kto mi to spraví. Myslel som že bude alternátor pookazený. Našiel som mechanika v maďarsku, nechal som uňho boxer. 7 hodín stálo v servise. Mechanik zistil chybu, regulátor napätia na alternátore. Uhlíky boli napi**u. Vymenil. Od vtedy na brnk štartuje auto. 3 mesiace som trápil s touto chybou. A od piatku už inak pozerám na moju dodávku!
Do piatku 27.3. som mal to zlé štartovanie. Každý mechanik, ktorým som hovoril, alebo robil na mojom aute, boli neúspešní... nikomu sa nepodarilo zistiť chybu.
Ale teraz pôjde nečakaná vec. V piatok ráno ako som odštartoval na cestu, za 3 km mi začala svietiť kontrolka napätia. Mal som 200km, vypol som všetko, rádio, svetlá, ventilátor. Práve ako som bol na cieli, auto zdochlo. Bateria vybitá úplne. Vyložil som tovar, začal som hladať niekoho, kto mi to spraví. Myslel som že bude alternátor pookazený. Našiel som mechanika v maďarsku, nechal som uňho boxer. 7 hodín stálo v servise. Mechanik zistil chybu, regulátor napätia na alternátore. Uhlíky boli napi**u. Vymenil. Od vtedy na brnk štartuje auto. 3 mesiace som trápil s touto chybou. A od piatku už inak pozerám na moju dodávku!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní