Peugeot 607 2.0 hdi - Nízka hladina aditíva FAP
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 04.09.2007 01:06 Zdieľať na Facebook
Peugeot 607 2.0 hdi - Nízka hladina aditíva FAP
PROSIM o radu. Peugeot 607 2.0 Hdi 100Kw.
Displej pise: Nizka Hladina Aditiva FAP. Vie mi iekto poradit ako to funguje kde doplnim aditiva a kde ho kupim? Čo je potrebne urobit potom z diagnostikou? Chyba mi tiez viko palivovej nadrze.....
Displej pise: Nizka Hladina Aditiva FAP. Vie mi iekto poradit ako to funguje kde doplnim aditiva a kde ho kupim? Čo je potrebne urobit potom z diagnostikou? Chyba mi tiez viko palivovej nadrze.....
-
- Príspevky: 671
- Dátum registrácie: 26.04.2008 19:45
- Bydlisko: BA Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
tieto voziky nepoznam, mam dojem ze pri lavom zadnom kolese musis dat dole plastovy podblatnik a tam mas nadrzku na aditivum. Kupis priamo v PEzote pripadne podla oznacenia aj niekde inde o kusok lacnejsie.
Este mam dojem, ze ked tu 607ma nevie merat mnozstvo aditiva takze ked tu nadrzku otvoris, tak automaticky PREDPOKLADA maximalnu napln, maximalne mnozstvo.
Este mam dojem, ze ked tu 607ma nevie merat mnozstvo aditiva takze ked tu nadrzku otvoris, tak automaticky PREDPOKLADA maximalnu napln, maximalne mnozstvo.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
nechcem mudrovať, ale malo by to byť to čo v nákladiakoch, čiže AdBlue, po Slovensky močovina. Niektoré automobilky tak už údajne riešia plnenie emisií akurát sa to netankuje ako u nákladiakov, ale stačia vymeniťeľné ampule, ktoré by mali vydržať jeden servisný interval. Určite to má napr MB v tých blue-neviem čo. Noskristombohom keď sa to bude srááť ako na nákladiakoch.
A ešte niečo. Neviem ako u osobákov, ale u nákladiakov sa nedoporučuje dlhodobo jazdiť bez močoviny, pretože RJ motora, tým, že sa snaží plniť emisie za každú cenu, zvýši teplotu spalovania a tým dochádza k prehrievaniu hlavy.
A ešte niečo. Neviem ako u osobákov, ale u nákladiakov sa nedoporučuje dlhodobo jazdiť bez močoviny, pretože RJ motora, tým, že sa snaží plniť emisie za každú cenu, zvýši teplotu spalovania a tým dochádza k prehrievaniu hlavy.
-
- Príspevky: 650
- Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Pri otvoreni vika nadrze sa odmeria pociatocny stav a potom pri zatvoreni konecny na zaklade rozdielu tam namiesa tu chcanku. (Myslim ze sa aj odporuca netankovat menej ako 10L paliva ale to si uz napamatam - aj tak kazdy pomaly FAP OFF.) Preto je nekonecny problem s detekciou otvorenia nadrze. Vecne sa to kazí.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1454
- Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
- Bydlisko: Alzbetin Dvor Zdieľať na Facebook
pezot funguje tak, ze pri natankovani nadrze vstrekne davku do nadrze(do paliva). Viac krat som cital/mi bolo povedane, ze to vstrekuje rovnaku davku a preto je lepsie tankovat plnu nadrz.
Toto aditivum ma sposobovat nejake zhlukovanie pevnych castic do vlociek a tie sa nasledne maju lepsie prichytit na FAP.
Taka spekulacia, keby sa do nadrzky nalialo aditivum do paliva(napr VIF) , tak by sa menej sadzi chytalo vo FAP a ten by dlhsie vydrzal A navyse by bol automaticky davkovac VIFu:-)
edit:
tu je navod, sice na c5ku, ale u pezota to je rovnake...
http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske ... is-funkcie
Toto aditivum ma sposobovat nejake zhlukovanie pevnych castic do vlociek a tie sa nasledne maju lepsie prichytit na FAP.
Taka spekulacia, keby sa do nadrzky nalialo aditivum do paliva(napr VIF) , tak by sa menej sadzi chytalo vo FAP a ten by dlhsie vydrzal A navyse by bol automaticky davkovac VIFu:-)
edit:
tu je navod, sice na c5ku, ale u pezota to je rovnake...
http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske ... is-funkcie
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
močovina a aditívum má úplne rozdielne vlastnosti. A hlavne by sa to vôbec nemalo nazývať aditívom. Je to chemická zlúčenina, ktoríá nemá pomáhať usadzovaniu, ale v katalyzátore reaguje s oxidmi dusíka a vzniká atmosferický dusík a vodná para.
Priemerná spotreba pri motoroch E5 by mala byť cca 6% spotreby nafty na to aby katalyzátor fungoval správne.
Ale nevylučujem, že sa bavíme o 2 rozdielnych typoch katalizátoru a to "aditívum" v Peugeote nemusí byť močovina.
Priemerná spotreba pri motoroch E5 by mala byť cca 6% spotreby nafty na to aby katalyzátor fungoval správne.
Ale nevylučujem, že sa bavíme o 2 rozdielnych typoch katalizátoru a to "aditívum" v Peugeote nemusí byť močovina.
-
- Príspevky: 1454
- Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
- Bydlisko: Alzbetin Dvor Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 07.05.2009 21:43
- Bydlisko: okr. N.Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 24.03.2010 09:14 Zdieľať na Facebook
d
je to mozne niektore tieto auta to maju ale odchadza aj ten kabel co snima naftu a potom pise minimalnu hladinuflyte napísal:Na margo toho chybajuceho dekla na nadrzi:
Niektore PSA vozitka to maju spravene tak, ze sa pocita pocet otvoreni nadrze a na zaklade toho sa vypocitava mnozstvo zostavajucich chccaniek. Ci je to aj pripad 607 a co predtym pokazeneho zjedli inzinieri ked ked dospeli k takemuto zmyslaniu neviem.
-
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 13.02.2010 20:14 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných