Peugeot 607 2.0 hdi - Nízka hladina aditíva FAP

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dankeen323
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 04.09.2007 01:06
Zdieľať na Facebook

Peugeot 607 2.0 hdi - Nízka hladina aditíva FAP

Príspevok od používateľa dankeen323 »

PROSIM o radu. Peugeot 607 2.0 Hdi 100Kw.
Displej pise: Nizka Hladina Aditiva FAP. Vie mi iekto poradit ako to funguje kde doplnim aditiva a kde ho kupim? Čo je potrebne urobit potom z diagnostikou? Chyba mi tiez viko palivovej nadrze..... :3906:
kiklop263
Príspevky: 671
Dátum registrácie: 26.04.2008 19:45
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kiklop263 »

presunuté
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

tieto voziky nepoznam, mam dojem ze pri lavom zadnom kolese musis dat dole plastovy podblatnik a tam mas nadrzku na aditivum. Kupis priamo v PEzote pripadne podla oznacenia aj niekde inde o kusok lacnejsie.

Este mam dojem, ze ked tu 607ma nevie merat mnozstvo aditiva takze ked tu nadrzku otvoris, tak automaticky PREDPOKLADA maximalnu napln, maximalne mnozstvo.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

hlavne keby si kusok googlil tak ta uz boli hlava z tolkych info
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

nechcem mudrovať, ale malo by to byť to čo v nákladiakoch, čiže AdBlue, po Slovensky močovina. Niektoré automobilky tak už údajne riešia plnenie emisií akurát sa to netankuje ako u nákladiakov, ale stačia vymeniťeľné ampule, ktoré by mali vydržať jeden servisný interval. Určite to má napr MB v tých blue-neviem čo. Noskristombohom keď sa to bude srááť ako na nákladiakoch.

A ešte niečo. Neviem ako u osobákov, ale u nákladiakov sa nedoporučuje dlhodobo jazdiť bez močoviny, pretože RJ motora, tým, že sa snaží plniť emisie za každú cenu, zvýši teplotu spalovania a tým dochádza k prehrievaniu hlavy.
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

Na margo toho chybajuceho dekla na nadrzi:
Niektore PSA vozitka to maju spravene tak, ze sa pocita pocet otvoreni nadrze a na zaklade toho sa vypocitava mnozstvo zostavajucich chccaniek. Ci je to aj pripad 607 a co predtym pokazeneho zjedli inzinieri ked ked dospeli k takemuto zmyslaniu neviem.
bandit97
Príspevky: 1199
Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bandit97 »

Ako môže vediet rj podľa počtu otvoreni nadrže kolko ja do tej nadrže natankujem? To hádam až tak sprostý niekto za rysovacou doskou sediet nemôže...?! Jedine že by obedoval žabý croisant...
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Pri otvoreni vika nadrze sa odmeria pociatocny stav a potom pri zatvoreni konecny na zaklade rozdielu tam namiesa tu chcanku. (Myslim ze sa aj odporuca netankovat menej ako 10L paliva ale to si uz napamatam - aj tak kazdy pomaly FAP OFF.) Preto je nekonecny problem s detekciou otvorenia nadrze. Vecne sa to kazí.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

ale močovina (ničím nesúvisiaca s močom) sa predsa nedávkuje v presne stanovenom pomere. Pomer určuje RJ na základe snímačov v katalizačnej jednotke, podľa stavu emisí, ktoré vychádzajú z motora. Ak pôjde 10h 130 po dialnici, nemusí minúť ani ml močoviny.
hipisko
Príspevky: 1454
Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
Bydlisko: Alzbetin Dvor
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hipisko »

pezot funguje tak, ze pri natankovani nadrze vstrekne davku do nadrze(do paliva). Viac krat som cital/mi bolo povedane, ze to vstrekuje rovnaku davku a preto je lepsie tankovat plnu nadrz.
Toto aditivum ma sposobovat nejake zhlukovanie pevnych castic do vlociek a tie sa nasledne maju lepsie prichytit na FAP.

Taka spekulacia, keby sa do nadrzky nalialo aditivum do paliva(napr VIF) , tak by sa menej sadzi chytalo vo FAP a ten by dlhsie vydrzal :-) A navyse by bol automaticky davkovac VIFu:-)


edit:


tu je navod, sice na c5ku, ale u pezota to je rovnake...

http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske ... is-funkcie
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

močovina a aditívum má úplne rozdielne vlastnosti. A hlavne by sa to vôbec nemalo nazývať aditívom. Je to chemická zlúčenina, ktoríá nemá pomáhať usadzovaniu, ale v katalyzátore reaguje s oxidmi dusíka a vzniká atmosferický dusík a vodná para.
Priemerná spotreba pri motoroch E5 by mala byť cca 6% spotreby nafty na to aby katalyzátor fungoval správne.
Ale nevylučujem, že sa bavíme o 2 rozdielnych typoch katalizátoru a to "aditívum" v Peugeote nemusí byť močovina.
hipisko
Príspevky: 1454
Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
Bydlisko: Alzbetin Dvor
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hipisko »

acon je tam cerin, co ma byt velmi karcinogenna latka a ten sa zaroven usadzuje vo FAP. Takze neviem, ci to bude mat nieco s mocovinou spolocne.
A je jasne ze VIF je nieco uplne ine ako aditivum od psa, nieco ine som tym mal zalubom
judes
Príspevky: 189
Dátum registrácie: 07.05.2009 21:43
Bydlisko: okr. N.Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa judes »

Peugeot nepoužíva močovinu (AdBlue) ale ELOYS.
Peugeot 407 2.0 HDI sedan bez Fap.
graz
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 24.03.2010 09:14
Zdieľať na Facebook

d

Príspevok od používateľa graz »

flyte napísal:Na margo toho chybajuceho dekla na nadrzi:
Niektore PSA vozitka to maju spravene tak, ze sa pocita pocet otvoreni nadrze a na zaklade toho sa vypocitava mnozstvo zostavajucich chccaniek. Ci je to aj pripad 607 a co predtym pokazeneho zjedli inzinieri ked ked dospeli k takemuto zmyslaniu neviem.
je to mozne niektore tieto auta to maju ale odchadza aj ten kabel co snima naftu a potom pise minimalnu hladinu
Peugeotak307
Príspevky: 386
Dátum registrácie: 13.02.2010 20:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Peugeotak307 »

Dankeen: tvojom pripade bude najlepsie riesenie ist do servisu a dat auto na diagnostiku a dat doplnit ELOYS , ja som platil pred rokom (v starej mene 5000 sk) Peugeot 307 2.0

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných