Peugeot 607 , 2,2 HDi - neskutočná spotreba

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

johny669
Príspevky: 118
Dátum registrácie: 09.08.2010 21:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa johny669 »

ahoj, je to mimo temy, ale kde tankujete naftu bez bio zlozky? neobsahuje ju uz kazda?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24978
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Reálne nie je možná extrémne vysoká dávka paliva na volnobeh,okamžite by ta malo veľa neklamných a neprehliadnuteľných prejavov.Mimo to samotný vstrekovač to nedokáže nakoľko je limitovaný tlakom paliva ktorý v tomto režime má k dispozícii a jednak otvorením vstrekovača ktorý RJ nariaduje vzhladom k otáčkám požiavke a zaťaženiu.Proste nie je možné dostať do vstreku iné,než je technicky možné,ak už nepoužijeme výraz že nariadené resp povolené RJ.
Treba ale zodpovedať otázku či bol rieššný prvý stupeň časticového filtra tj katalizátor.Ak je nedostatočný,tak samotyné spalovanie je mimo hru nakoľko nevie dosiahnuť potrebných teplôt a tak všetka snaha končí neúspechom.
Diagnostika PSA je vcelku velmi obsažná a problém časticového fitra rieši ozaj priam ukážkovo vrátane histórie práce,režimu jazdy,km medzi čistením,čas poslednej aktivácie a pod.
mustafaibrahim
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 07.03.2012 07:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mustafaibrahim »

vyzera to na filter tesne pred uplnym zaplnenim - coskoro musi prist stop, ale o tom musi byt jasno z diagnostiky - neverim ze by tam uz teraz nebolo nieco typu prilis casta regeneracia ...
je tu ale niekolko nejasnosti v texte:
1. Predtým to trvalo cca 15-30 sekúnd/600-700 km, kedy zvýšená dávka nafty vypaľuje sadze/ - to je samozrejme nezmysel pri mase ktoru treba ohriat z beznych 300 na 600 stupnov - ja som zaznamenal najvacsi narast teploty asi 4stupne za sekundu a regeneracia u mna trva cca min 5 min...
2. aditiv dolievany pred 270000km - no tak u mna pocitadlo odcitava od plnej nadrze a ked dojde na 0,3 litra od prazdnej nadrzky, tak hlasi nedostatok aditiva, po niekolkych vyjazdenych nadrziach je ale stop ! (u mna je nadrzka cca polovicna - 1,8litra - dolieva sa do 1,5 litra aditiva kazdych 60000km)ze by v r.2004 este soft nekontroloval mnozstvo aditiva ? nexce sa mi verit...
este je otazka hladina oleja - pri takto castych regeneraciach by mala hladina stupat a olej nariedeny naftou pochopitelne nesvedci ani turbu ani dalsim castiam motora, takze by som s riadnou diagnostikou necakal, repas filtra v Peugeote skutocne nie je nakladny v porovnani s moznymi dalsimi skodami
mustafaibrahim
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 07.03.2012 07:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mustafaibrahim »

presne ako pises - pride hlaska "antipolition...", podla mna coskoro....
u mna je po natankovani a dosiahnuti nejakej malej rychlosti vstreknute mnozstvo aditiva vypocitane umerne natankovanemu mnozstvu, takze u mna urcite tankovanie plnej nadrze nema vplyv na koncentraciu aditiva-nema to ani logiku...fakt je ze aditiv sluzi hlavne na regeneraciu v mestskom cykle, na okreske ci dialnici sa potrebna teplota na cistenie dosiahne aj bez aditiva

...voľakedy turbo, tuším garett, na 2,2 stálo vyše 55.000 skk...to je mozne, ale asi len u najdrahsieho-znackoveho predajcu, ked som v 2009 menil mojho Gareta nechcelo sa dat 600, tak som si ho vydrazil na ebay nemeckom za 200 vratane dopravy co uz je prijatelnejsie - samozrejme nove a bez zaruky (zatial 5 rokov slape)
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Luboš - veď si daj taký nápis patentovať, začni s výrobou a ľudia to budú kupovať ako teplé rožky. Staneš sa milionárom a už nebudeš odkázaný na diesel :-)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24978
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Smutné je že je to už patentované v pohrebných službách.Myslím že štatisticky nezanedbatelné množstvo ľudí nie je medzi nami len pre núdzový stav do ktorého sa dostali pri predbiehaní keď dopredu bolo ešte ďaleko a späť už nemožné.Kto prežil toho prvá cesta vedie ku mne,a podľa farby tváre a plných gatí viem presne čo chce.Tu je jediná cesta,jazdiť jemne a čím prv riešiť
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Netreba vymýšľať žiadne nápisy, stačí len aby hentakí vy.patlanci nevyšli vôbec na cestu! :::
mato.soky
Príspevky: 1376
Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mato.soky »

Napríklad vo formule sa rozbliká dažďové svetlo pokiaľ je motor v šetriacom režime tak by sa to dalo nejako cez brzdové svetlá :40bd: :40bd:
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

a vystrazne su naco ? :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24978
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Núdzak príde bez varovania to je skutočne realita.Ale to,že sa toto stať môže,si dokáže ktokoľvek a kedykoľvek hravo zistiť bez akéhokoľvek vybavenia a dokonca vedomostí tohoto neštastného mechanizmu.
Stačí mať pred sebou cca 3 km volnej cesty,a pri zaradenej štvorke a vstupných otáčkách 1500 zošlapnúť plyn do podlahy a nepustiť kým sa motor nedotkne 4000 ot.-
A to je všetko.Ak hoci malý problém je,do núdzového padne garantovane.Ak nepadne,niet čo riešiť a prečo sa tejto veci obávať.
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Ja VŽDY predbieham tak, aby som neohrozil oprotiidúceho. Ak vidím svetlá v protismere, v 99% prípadov nepredbieham. A to môže byť 1km odo mňa. Prečo? Lebo neviem, či náhodou to nie je BMW M3 s mladíkom, ktorý využíva akurát všetky svoje kone a nejde "len" 170km/h namiesto 90km/h. A to pri takej rýchlosti je pri mne za okamih... Ja sa niekedy nestačím čudovať, do akých zákrut A NA AKÝCH málo výkonných vozidlách tí pobláznení ľudia predbiehajú. Naposledy dnes ráno - žena cca 40 rokov na Renault Modus predbiehala nákladiak v dvojzákrute tvaru S. Nemala žiadnu šancu vidieť na viac, ako je 2x dĺžka toho nákladiaku. Predbiehala aj tak. Našťastie jej to vyšlo a zrovna vtedy nič nešlo. Bude mať také šťastie aj nabudúce? Ja, Vy, hocikto z nás môže byť nabudúce ten, kto pôjde v protismere, keď ona bude predbiehať...

Preto, kto je športovejšie založený vodič a rád si aj vychutnáva zákruty - spomaľte. Budete mať väčšiu šancu spozorovať nebezpečenstvo a včas zabrzdiť.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

lubos zimovcak napísal:
bajo777 napísal:a vystrazne su naco ? :41c2:
Tie mi veru tú starú hajtru nezrýchlia...:), resp., v tom strese si to človek ani nestihne uvedomiť... lol , na druhej strane, keďže už som si tým prešiel pred pár rokmi, prvý krat je to najhoršie... :40bd: , stačí lepší odhad a nepredbiehať za každú cenu. po chvíli si by si človek vari aj zvykol..., je to niečo podobné ako 1,3 Felícia, či Favorit, tiež mizerný ťah.
RJ vyhodnoti, ze nudzak, tak preco povinne neaktivuje vystrazne svetla ? tie su pre ostatnych :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24978
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Cielom núdzového stavu je ochrana pred zničením,preto dôjde k velkému obmedzeniu dávky paliva,to by bolo vcelku chválihodné.Že sa autá predávajú bez patričných vysvetlení o týchto mechanizmoch je už menej chválihodné,ale dá sa pochopiť.Predajca vás predsa nebude oboznamovať s tým že vás auto môže zabiť úplne hravo.To by vám predsa musel povedať kadečo,napr aj o brzdách a pod. Zabíjajú zlé brzdy,núdzák,alkohol,rýchlosť...len dosadiť štatistické čísielká.Žiadne svetielko nič nezachráni ak sedí za volantom miesto človeka bezmyšlienkový nezodpovedný tvor.Zlé je iba to ak zo sebou berie úplne nevinných.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

luboško, ty si tiež diagnóza sa o sebe! Pretoža ja nehovorím o tom, že ti auto padne bez varovania do núdzaku prvý krát, ale tom čo robíš ty:
lubos zimovcak napísal:asi po cca 2000 km mi motor skočil, ako vždy bez varovania :) do núdzového režimu a teraz už asi ďalších cca 500-800 km sa ťahám ako týždeň pred výplatou, pričom ešte stále vytiahne cca 110-130 km/h, dokonca občas hláška zhasne, ale už sa chystám k mechanikovi na kávu.
a to teda normálne nie je ani náhodou! Na tú kávu si mal ísť okamžite po tom ako sa to stalo prvý krát a nie s tým jazdiť pravidelne ďalej:::
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

keby si vedel kolko "pokazenych" aut chodi dennodenne po cestach, treba sa prisposobit situacii...priznavam v nasom kancli sme dvaja z dvoch :-\, dobry mechanik zvacsa necaka na zakaznika :(
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných