Peugeot 607 2,7 hdi - nestartuje

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pajtyi
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Peugeot 607 2,7 hdi - nestartuje

Príspevok od používateľa pajtyi »

Zdravim.Chcel by som poprosit o radu.Pomaham kamaratovi s riesenim nasledovneho problemu.Motor je studeny a nechce nastartovat.Sem tam troska chyta ze ma tendenciu naskocit ale nenaskoci.Momentalne mam pojazdnu len malu blutut diagnostiku elm327 s torque aplikaciou v telefone.Ta nacitala nasledovne kody
P0104
P2408
P010f
P0404
P0403
P0113
P0102
Su to kody okolo vahy vzduchu,egr,regulacie turba.Ale predpokladam ze tieto su starsie ktore sa zapisali este pri zaneseni snimaca plniaceho tlaku.Z casu na cas za zvykne snimac zaniest lebo to ma 2turba a jedno prepusta olej.Vzdy po vycisteni auto slapalo dalej ale s nastartovanim nikdy problem nebol.Jeden kod je uzaver nadrze ale to kamarat hovori ze raz zle zatvoril tak mu to na pristrojovke vypisalo.Po riadnom uzavreti potom problem nebol.Jeden kod je snimac teploty nasavaneho vzduchu ktory sa mi ale nezda.Ak pozriem cez diag teplotu chladiacej kvapaliny ukazuje 3stupne tak to je v poriadku lebo aj vonku je tolko ale ak pozriem teplotu nasavaneho vzduchu tak ukazuje 13stupnov co je blbost.Otazka je moze takyto 10stupnovy rozdiel sposobit ze auto nenastartuje?pripadne mate neake dalsie radx naco sa zamerat? Dakujem
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

A ked snimac teploty nasavaneho vzduchu odpojis?
pajtyi
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Nemal som moznost ani pohladat ten snimac kedze auto stoji pred panelakom a uz bola tma a prsalo.Na zajtra kamarat spojazdni aj riadnu peugeot pp2000 diagnostiku.Zatial zbieram info na co sa zamerat a ci moze koli tomu cidlu nenastartovat motor.Kedze si ecu mysli ze je vonku teplejsie tak dava mensiu startovaciu davku ktora nemusi stacit aby motor naskocil.Preto len troska chyta ale nenaskoci.Takato teoria ma napada.Moze az natolko ovplyvnit tn snimac nastartovanie? Inak po odpojeni by co mal ukazovat? Ten snimac je zdruzeny vo vahe vzduchu alebo by mal byt umiestneny zvlast? Pred alebo za turbom? Ak je umiestneny za turbom tak aj ten moze byt zaneseny a preto ukazuje viac stupnov.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Takyto rozdiel je vonkoncom bezna vec,a nema vplyv na startovanie.Dolezita je hodnota snimaca chladiacej kvapaliny.Keby ten snimac nebol funkcny,tak ECU by riadila startovaciu davku podla snimaca teploty nasavaneho vzduchu.Chyba je inde.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> ak pozriem teplotu nasavaneho vzduchu tak ukazuje 13stupnov co je blbost.Otazka je moze takyto 10stupnovy rozdiel sposobit ze auto nenastartuje?

je to uplne v poriadku a problem so startovanim sposobit nemoze. Masina ti v pohode nastartuje aj ked mas 40 stupnov teplotu nasavaneho vzduchu a teplotu vody 90 stupnov, rozmyslaj ci sa taka situacia moze stat.

edit : sef ma predbehol pokial som sa prekusal ostatnymi zalozkami :)
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
pajtyi
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Dajte aj dalsie napady na co sa mame pri diagnostikovani zamerat.Napriklad aky tlak by mal ukazat pri startovani na rampe? Kompletne rozvody boli menene pred cca 30tis km tak tie by preskocene asi nemali byt.
pajtyi
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

mp3turbo napísal:>> ak pozriem teplotu nasavaneho vzduchu tak ukazuje 13stupnov co je blbost.Otazka je moze takyto 10stupnovy rozdiel sposobit ze auto nenastartuje?

je to uplne v poriadku a problem so startovanim sposobit nemoze. Masina ti v pohode nastartuje aj ked mas 40 stupnov teplotu nasavaneho vzduchu a teplotu vody 90 stupnov, rozmyslaj ci sa taka situacia moze stat.

edit : sef ma predbehol pokial som sa prekusal ostatnymi zalozkami :)
samozrejme ze situacia 40 stupnov vzduch a 90stupnov voda moze nastat v lete pri zohriatom motore.Len teraz je motor studeny.Cize startovaciu davku si nastavuje len podla teploty chladiacej zmesi?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

presne tak, leto. Startovacia davka sa urcuje podla viacerych parametrov a bohuzial rozvody - specialne na tomto UberKomplikovanom motore s dvomi nezavislymi sadami - nemozes nechat na "NEMALI BY BYT" preskocene. To treba skontrolovat a nabeton.

Nepredpokladaj ze kody ktore si napisal su starsie - vymaz ich a ries ci sa objavia znovu. Nie su ale podstatne pre start. EGR je v akom stave, naplno zavrete, naplno otvorene ? Startovacia davka nebude mensia, to neries.

Skusal si startovaci sprej ? Co presne a detailne ste este robili ? 2.7cka je potvora potvorska, hnusoba hnusna.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
pajtyi
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Zatial sme stihli len napichnut na malu diagnostiku elm 327 a cez nu vycitat spominane kody a hodnoty z cidiel.Diagnostika dokazala zmazat kody ale nenastartovalo ani tak.Po zmazani a pokuse startovania sa este zatial nezapisali znovu kody.Skusil som start aj s odpojenou vahou vzduchu no nepomohlo.Kedze kamarat este pred mojim prichodom skusal viackrat startovat tak nam uz dochadzal aj akumulator.Rozhodli sme sa ze ja vyberem a donesiem domov nabit akumulator a kedze mam k dispozicii pezotacku diagnostiku pp2000 tak on ju na zajtra sprevadzkuje na notbuk kedze je v pocitacoch doma.Cize zajtra by sme vedeli stou diagnostikou presnejsie pozriet zaznam o chybach ak ttam este budu po dnesnom zmazani alebo pripadne priamo pozriet pri startovani hodnoty.Koli niecomu nenaskoci.Napriklad pozriet ci je dostatocny tlak na rampe len neviem kolko barov by malo dosiahnut.Alebo je moznost v diagnostike vidiet nesulad klukovky a vackovych hriadelov? Sprej som este neskusal.Mam doma tak zoberem na skusku.Mozno je len nafta padnuta.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Tlak na rampe pri volnoberhu je cca 30Mbarov,pri startovani musi byt minimalne 25.
pajtyi
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

https://ulozto.sk/file/xwi53xlitmqk/p-2 ... 151428-jpg
https://ulozto.sk/file/T9npaavFLSVD/p-2 ... 151237-jpg
https://ulozto.sk/file/ftqFuTf8V3GM/p-2 ... 151218-jpg
https://ulozto.sk/file/fZUXeOEsYR4k/p-2 ... 151015-jpg
https://ulozto.sk/file/rcgIuJs1L7dY/p-2 ... 151045-jpg
https://ulozto.sk/file/ksoSwNXMqHbD/p-2 ... 151201-jpg
https://ulozto.sk/file/ElDXMUTaBSF0/p-2 ... 151002-jpg
https://ulozto.sk/file/SZbvEizKw4j3/p-2 ... 150808-jpg
https://ulozto.sk/file/NDRWorqWsUCg/p-2 ... 150300-jpg

Zdravim.Tak dnes sme diagnostikovali s PP2000 a vkladam sem linky na fotky merani z diagnostiky.Podakoval by som sa ak sa mi niekto pozrie na udaje.Horko tazko sa nam podarilo nastartovat.Tlak paliva na rampe pri startovani bol v poriadku.Mam podozrenie ze je upchaty fap filter.Po pridani plynu sa lenivo bral do otacok a bolo aj pocut od vyfuku sycanie a nadmerne dymil.Pred 50tis km ked este auto bolo moje tak som robil preventivne cistenie fap filtra.Zaniest teraz mohol aj popolcek kedze jedno turbo prepusta olej a nadmerne ho spaluje.Druha vec ze skuste sa mi prosim pozriet qj na korekcie vstrekov kedze su tam velke rozdiely len neviem kolko je pripustne.Cize asi aj trysky su naprd a tiez mohli dopomoct k upchatiu filtra.Dalsia vec co tam vidim je velky rozdiel nameraneho mnozstva nasateho vzduchu cez vahy.Diagnostika pisala aj jeden egr ventil.Pravdepodobne bude zaneseny a nezatvara riadne a tipujem ze preto je velky rozdiel vzduchu cez vahy.Teplota pred katom 450stupnov a za katom 100stupnov.Je to v poriadku alebo aj toto poukazuje na upchaty filter?
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Koľko km?
pajtyi
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Momentalne 271 000km
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Hm, neviem, neviem, tie km sú reálne??
Píše, že je tam nový fap, alebo cisteny??
Niečo podobné som mal na 2,2hdi, nakoniec to bol nejaky snímač vo výfuku.
Snímač diferenčnych tlakov je ok??
Lenže v mojom prípade motor naskočil na brnk, akurát neťahal viac ako 100.

Skôr to budú asi vstrekovače, :(, ale zase rozdiely sú dosť malé. Ťažko takto hutať.

Aj keby bol Fap upchatý, tých 80-90 by mal dať
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

tazko si predstavit natolko upchaty FAP ze by uz motor nevedel nastartovat - to by sa muselo straslive kilometre zhorsovat pomaly az do uplneho skapatia. A samozrejme by boli priznaky toho aj mimo diagnostiky, opakovane strasne dymenie, rozpaleny od tepla praskajuci FAP kvoli kvantam opakovanych regeneracii, stracajuci sa vykon motora, proste masina neumrie z nicoho nic do stavu "neviem nastartovat" ked je upchaty FAP.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: milok, minac a 10 neregistrovaných