Peugeot 607 2,7 hdi - nestartuje
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04 Zdieľať na Facebook
Peugeot 607 2,7 hdi - nestartuje
Zdravim.Chcel by som poprosit o radu.Pomaham kamaratovi s riesenim nasledovneho problemu.Motor je studeny a nechce nastartovat.Sem tam troska chyta ze ma tendenciu naskocit ale nenaskoci.Momentalne mam pojazdnu len malu blutut diagnostiku elm327 s torque aplikaciou v telefone.Ta nacitala nasledovne kody
P0104
P2408
P010f
P0404
P0403
P0113
P0102
Su to kody okolo vahy vzduchu,egr,regulacie turba.Ale predpokladam ze tieto su starsie ktore sa zapisali este pri zaneseni snimaca plniaceho tlaku.Z casu na cas za zvykne snimac zaniest lebo to ma 2turba a jedno prepusta olej.Vzdy po vycisteni auto slapalo dalej ale s nastartovanim nikdy problem nebol.Jeden kod je uzaver nadrze ale to kamarat hovori ze raz zle zatvoril tak mu to na pristrojovke vypisalo.Po riadnom uzavreti potom problem nebol.Jeden kod je snimac teploty nasavaneho vzduchu ktory sa mi ale nezda.Ak pozriem cez diag teplotu chladiacej kvapaliny ukazuje 3stupne tak to je v poriadku lebo aj vonku je tolko ale ak pozriem teplotu nasavaneho vzduchu tak ukazuje 13stupnov co je blbost.Otazka je moze takyto 10stupnovy rozdiel sposobit ze auto nenastartuje?pripadne mate neake dalsie radx naco sa zamerat? Dakujem
P0104
P2408
P010f
P0404
P0403
P0113
P0102
Su to kody okolo vahy vzduchu,egr,regulacie turba.Ale predpokladam ze tieto su starsie ktore sa zapisali este pri zaneseni snimaca plniaceho tlaku.Z casu na cas za zvykne snimac zaniest lebo to ma 2turba a jedno prepusta olej.Vzdy po vycisteni auto slapalo dalej ale s nastartovanim nikdy problem nebol.Jeden kod je uzaver nadrze ale to kamarat hovori ze raz zle zatvoril tak mu to na pristrojovke vypisalo.Po riadnom uzavreti potom problem nebol.Jeden kod je snimac teploty nasavaneho vzduchu ktory sa mi ale nezda.Ak pozriem cez diag teplotu chladiacej kvapaliny ukazuje 3stupne tak to je v poriadku lebo aj vonku je tolko ale ak pozriem teplotu nasavaneho vzduchu tak ukazuje 13stupnov co je blbost.Otazka je moze takyto 10stupnovy rozdiel sposobit ze auto nenastartuje?pripadne mate neake dalsie radx naco sa zamerat? Dakujem
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04 Zdieľať na Facebook
Nemal som moznost ani pohladat ten snimac kedze auto stoji pred panelakom a uz bola tma a prsalo.Na zajtra kamarat spojazdni aj riadnu peugeot pp2000 diagnostiku.Zatial zbieram info na co sa zamerat a ci moze koli tomu cidlu nenastartovat motor.Kedze si ecu mysli ze je vonku teplejsie tak dava mensiu startovaciu davku ktora nemusi stacit aby motor naskocil.Preto len troska chyta ale nenaskoci.Takato teoria ma napada.Moze az natolko ovplyvnit tn snimac nastartovanie? Inak po odpojeni by co mal ukazovat? Ten snimac je zdruzeny vo vahe vzduchu alebo by mal byt umiestneny zvlast? Pred alebo za turbom? Ak je umiestneny za turbom tak aj ten moze byt zaneseny a preto ukazuje viac stupnov.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> ak pozriem teplotu nasavaneho vzduchu tak ukazuje 13stupnov co je blbost.Otazka je moze takyto 10stupnovy rozdiel sposobit ze auto nenastartuje?
je to uplne v poriadku a problem so startovanim sposobit nemoze. Masina ti v pohode nastartuje aj ked mas 40 stupnov teplotu nasavaneho vzduchu a teplotu vody 90 stupnov, rozmyslaj ci sa taka situacia moze stat.
edit : sef ma predbehol pokial som sa prekusal ostatnymi zalozkami
je to uplne v poriadku a problem so startovanim sposobit nemoze. Masina ti v pohode nastartuje aj ked mas 40 stupnov teplotu nasavaneho vzduchu a teplotu vody 90 stupnov, rozmyslaj ci sa taka situacia moze stat.
edit : sef ma predbehol pokial som sa prekusal ostatnymi zalozkami
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04 Zdieľať na Facebook
samozrejme ze situacia 40 stupnov vzduch a 90stupnov voda moze nastat v lete pri zohriatom motore.Len teraz je motor studeny.Cize startovaciu davku si nastavuje len podla teploty chladiacej zmesi?mp3turbo napísal:>> ak pozriem teplotu nasavaneho vzduchu tak ukazuje 13stupnov co je blbost.Otazka je moze takyto 10stupnovy rozdiel sposobit ze auto nenastartuje?
je to uplne v poriadku a problem so startovanim sposobit nemoze. Masina ti v pohode nastartuje aj ked mas 40 stupnov teplotu nasavaneho vzduchu a teplotu vody 90 stupnov, rozmyslaj ci sa taka situacia moze stat.
edit : sef ma predbehol pokial som sa prekusal ostatnymi zalozkami
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
presne tak, leto. Startovacia davka sa urcuje podla viacerych parametrov a bohuzial rozvody - specialne na tomto UberKomplikovanom motore s dvomi nezavislymi sadami - nemozes nechat na "NEMALI BY BYT" preskocene. To treba skontrolovat a nabeton.
Nepredpokladaj ze kody ktore si napisal su starsie - vymaz ich a ries ci sa objavia znovu. Nie su ale podstatne pre start. EGR je v akom stave, naplno zavrete, naplno otvorene ? Startovacia davka nebude mensia, to neries.
Skusal si startovaci sprej ? Co presne a detailne ste este robili ? 2.7cka je potvora potvorska, hnusoba hnusna.
Nepredpokladaj ze kody ktore si napisal su starsie - vymaz ich a ries ci sa objavia znovu. Nie su ale podstatne pre start. EGR je v akom stave, naplno zavrete, naplno otvorene ? Startovacia davka nebude mensia, to neries.
Skusal si startovaci sprej ? Co presne a detailne ste este robili ? 2.7cka je potvora potvorska, hnusoba hnusna.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04 Zdieľať na Facebook
Zatial sme stihli len napichnut na malu diagnostiku elm 327 a cez nu vycitat spominane kody a hodnoty z cidiel.Diagnostika dokazala zmazat kody ale nenastartovalo ani tak.Po zmazani a pokuse startovania sa este zatial nezapisali znovu kody.Skusil som start aj s odpojenou vahou vzduchu no nepomohlo.Kedze kamarat este pred mojim prichodom skusal viackrat startovat tak nam uz dochadzal aj akumulator.Rozhodli sme sa ze ja vyberem a donesiem domov nabit akumulator a kedze mam k dispozicii pezotacku diagnostiku pp2000 tak on ju na zajtra sprevadzkuje na notbuk kedze je v pocitacoch doma.Cize zajtra by sme vedeli stou diagnostikou presnejsie pozriet zaznam o chybach ak ttam este budu po dnesnom zmazani alebo pripadne priamo pozriet pri startovani hodnoty.Koli niecomu nenaskoci.Napriklad pozriet ci je dostatocny tlak na rampe len neviem kolko barov by malo dosiahnut.Alebo je moznost v diagnostike vidiet nesulad klukovky a vackovych hriadelov? Sprej som este neskusal.Mam doma tak zoberem na skusku.Mozno je len nafta padnuta.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04 Zdieľať na Facebook
https://ulozto.sk/file/xwi53xlitmqk/p-2 ... 151428-jpg
https://ulozto.sk/file/T9npaavFLSVD/p-2 ... 151237-jpg
https://ulozto.sk/file/ftqFuTf8V3GM/p-2 ... 151218-jpg
https://ulozto.sk/file/fZUXeOEsYR4k/p-2 ... 151015-jpg
https://ulozto.sk/file/rcgIuJs1L7dY/p-2 ... 151045-jpg
https://ulozto.sk/file/ksoSwNXMqHbD/p-2 ... 151201-jpg
https://ulozto.sk/file/ElDXMUTaBSF0/p-2 ... 151002-jpg
https://ulozto.sk/file/SZbvEizKw4j3/p-2 ... 150808-jpg
https://ulozto.sk/file/NDRWorqWsUCg/p-2 ... 150300-jpg
Zdravim.Tak dnes sme diagnostikovali s PP2000 a vkladam sem linky na fotky merani z diagnostiky.Podakoval by som sa ak sa mi niekto pozrie na udaje.Horko tazko sa nam podarilo nastartovat.Tlak paliva na rampe pri startovani bol v poriadku.Mam podozrenie ze je upchaty fap filter.Po pridani plynu sa lenivo bral do otacok a bolo aj pocut od vyfuku sycanie a nadmerne dymil.Pred 50tis km ked este auto bolo moje tak som robil preventivne cistenie fap filtra.Zaniest teraz mohol aj popolcek kedze jedno turbo prepusta olej a nadmerne ho spaluje.Druha vec ze skuste sa mi prosim pozriet qj na korekcie vstrekov kedze su tam velke rozdiely len neviem kolko je pripustne.Cize asi aj trysky su naprd a tiez mohli dopomoct k upchatiu filtra.Dalsia vec co tam vidim je velky rozdiel nameraneho mnozstva nasateho vzduchu cez vahy.Diagnostika pisala aj jeden egr ventil.Pravdepodobne bude zaneseny a nezatvara riadne a tipujem ze preto je velky rozdiel vzduchu cez vahy.Teplota pred katom 450stupnov a za katom 100stupnov.Je to v poriadku alebo aj toto poukazuje na upchaty filter?
https://ulozto.sk/file/T9npaavFLSVD/p-2 ... 151237-jpg
https://ulozto.sk/file/ftqFuTf8V3GM/p-2 ... 151218-jpg
https://ulozto.sk/file/fZUXeOEsYR4k/p-2 ... 151015-jpg
https://ulozto.sk/file/rcgIuJs1L7dY/p-2 ... 151045-jpg
https://ulozto.sk/file/ksoSwNXMqHbD/p-2 ... 151201-jpg
https://ulozto.sk/file/ElDXMUTaBSF0/p-2 ... 151002-jpg
https://ulozto.sk/file/SZbvEizKw4j3/p-2 ... 150808-jpg
https://ulozto.sk/file/NDRWorqWsUCg/p-2 ... 150300-jpg
Zdravim.Tak dnes sme diagnostikovali s PP2000 a vkladam sem linky na fotky merani z diagnostiky.Podakoval by som sa ak sa mi niekto pozrie na udaje.Horko tazko sa nam podarilo nastartovat.Tlak paliva na rampe pri startovani bol v poriadku.Mam podozrenie ze je upchaty fap filter.Po pridani plynu sa lenivo bral do otacok a bolo aj pocut od vyfuku sycanie a nadmerne dymil.Pred 50tis km ked este auto bolo moje tak som robil preventivne cistenie fap filtra.Zaniest teraz mohol aj popolcek kedze jedno turbo prepusta olej a nadmerne ho spaluje.Druha vec ze skuste sa mi prosim pozriet qj na korekcie vstrekov kedze su tam velke rozdiely len neviem kolko je pripustne.Cize asi aj trysky su naprd a tiez mohli dopomoct k upchatiu filtra.Dalsia vec co tam vidim je velky rozdiel nameraneho mnozstva nasateho vzduchu cez vahy.Diagnostika pisala aj jeden egr ventil.Pravdepodobne bude zaneseny a nezatvara riadne a tipujem ze preto je velky rozdiel vzduchu cez vahy.Teplota pred katom 450stupnov a za katom 100stupnov.Je to v poriadku alebo aj toto poukazuje na upchaty filter?
-
- Príspevky: 3378
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3378
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Hm, neviem, neviem, tie km sú reálne??
Píše, že je tam nový fap, alebo cisteny??
Niečo podobné som mal na 2,2hdi, nakoniec to bol nejaky snímač vo výfuku.
Snímač diferenčnych tlakov je ok??
Lenže v mojom prípade motor naskočil na brnk, akurát neťahal viac ako 100.
Skôr to budú asi vstrekovače, , ale zase rozdiely sú dosť malé. Ťažko takto hutať.
Aj keby bol Fap upchatý, tých 80-90 by mal dať
Píše, že je tam nový fap, alebo cisteny??
Niečo podobné som mal na 2,2hdi, nakoniec to bol nejaky snímač vo výfuku.
Snímač diferenčnych tlakov je ok??
Lenže v mojom prípade motor naskočil na brnk, akurát neťahal viac ako 100.
Skôr to budú asi vstrekovače, , ale zase rozdiely sú dosť malé. Ťažko takto hutať.
Aj keby bol Fap upchatý, tých 80-90 by mal dať
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
tazko si predstavit natolko upchaty FAP ze by uz motor nevedel nastartovat - to by sa muselo straslive kilometre zhorsovat pomaly az do uplneho skapatia. A samozrejme by boli priznaky toho aj mimo diagnostiky, opakovane strasne dymenie, rozpaleny od tepla praskajuci FAP kvoli kvantam opakovanych regeneracii, stracajuci sa vykon motora, proste masina neumrie z nicoho nic do stavu "neviem nastartovat" ked je upchaty FAP.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: milok, minac a 10 neregistrovaných