Peugeot 5008 - motorizacia
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 30.10.2008 18:51 Zdieľať na Facebook
Peugeot 5008 - motorizacia
Potrebujem'poradit,aky motor je lepsie volba do Peugeot 5008, 1,6 hdi alebo 2,0 hdi?Tyka sa to modelov rv. 2014-15!
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 650
- Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 123
- Dátum registrácie: 30.10.2008 18:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 27.11.2014 21:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 27.11.2014 21:20 Zdieľať na Facebook
mp3turbo
fap ma potrapit nestihol, vyrezal som ho pri repase turba. ale podla toho ako casto uz pustal regeneraciu a kolko nafty sral do oleja tak uz by dlho nevydrzal. ale natahal cez 180000km bez jedineho hodenia do nudzaku. za preprogramovanie RJ som mu dal flasu whisky. aj to turbo by este nieco potiahlo, len uz zacinalo hvizdat a pustalo dost oleja tak som to pri vymene oleja radsej preventivne dal zrepasovat lebo som ho predaval rodicom. ale klaknute este nebolo.
ja som natrafil na celkom spolahlivy kus ale v 2009 ma vysiel na 9000€. mal vtedy nieco cez 90000km a 2 roky.
aj keby mam fap kupit novy za 360€ tak stale som s celkovou sumou za opravy pod 600€ co na 5 rokov a 100000km je super! napravy tuhe, baterka, zhavice, dvojhmota.... vsetko povodne.
kedze slovak pozera len po najlacnejsom s ,,origo" 130000km tak reputacia tychto motorov je taka aka je.
fap ma potrapit nestihol, vyrezal som ho pri repase turba. ale podla toho ako casto uz pustal regeneraciu a kolko nafty sral do oleja tak uz by dlho nevydrzal. ale natahal cez 180000km bez jedineho hodenia do nudzaku. za preprogramovanie RJ som mu dal flasu whisky. aj to turbo by este nieco potiahlo, len uz zacinalo hvizdat a pustalo dost oleja tak som to pri vymene oleja radsej preventivne dal zrepasovat lebo som ho predaval rodicom. ale klaknute este nebolo.
ja som natrafil na celkom spolahlivy kus ale v 2009 ma vysiel na 9000€. mal vtedy nieco cez 90000km a 2 roky.
aj keby mam fap kupit novy za 360€ tak stale som s celkovou sumou za opravy pod 600€ co na 5 rokov a 100000km je super! napravy tuhe, baterka, zhavice, dvojhmota.... vsetko povodne.
kedze slovak pozera len po najlacnejsom s ,,origo" 130000km tak reputacia tychto motorov je taka aka je.
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Kuko, vieš o tom, čo vypúšťaš z výfuku po odstránení filtra pevných častíc? Karcinogénne látky spôsobujúce rakovinu. Už aby to prísne pokutovali na EK.
Súhlasím s ostatnými - motor 2.0Hdi je výborný motor a hodí sa na tak ťažké auto. C5 má 1500kg a plynový pedál väčšinou len hladkám a aj tak ťahá krásne bez pocitu veľkej hmotnosti.
Súhlasím s ostatnými - motor 2.0Hdi je výborný motor a hodí sa na tak ťažké auto. C5 má 1500kg a plynový pedál väčšinou len hladkám a aj tak ťahá krásne bez pocitu veľkej hmotnosti.
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
Mám v dvoch autách ten motor 2.0hdi a môžem potvrdit že sú to držiaky. Jeden je 2005 140ps, druhý je 2011 165ps. Olej v nich mením po 15 000 total a filtre všetky purflux.
Spotreba hlavne v tom silnejšom vychádza veľmi dobrá vzhľadom k tomu že poháňa C5 čo má len pohotovostnú hmotnost 1700kg! Napríklad pri poslednej jazde z VK po BA vyšla 4.5l, spät kde sa zarátalo aj behanie po BA a NR bola 4.8. Jazda s dodržiavaním rýchlosti, možno na okreskách ľahko cez, okolo 100kmh, dialnica do 130. Dlhodobý priemer cez 10 000km 5.7l.
Tým chcem len povedat, že na tak tažké auto som čakal min. o 1,5l viac, pravda hodnoty sú podľa pal. počítača.
Motor má dobrú aj pružnost a v interiéry neobtažuje hlukom ani vibráciami. V spojení s hydropodvozkom je to
A ešte spotreba oleja medzi výmenami je takmer nemerateľná, hladina klesne asi o 2mm.
Spotreba hlavne v tom silnejšom vychádza veľmi dobrá vzhľadom k tomu že poháňa C5 čo má len pohotovostnú hmotnost 1700kg! Napríklad pri poslednej jazde z VK po BA vyšla 4.5l, spät kde sa zarátalo aj behanie po BA a NR bola 4.8. Jazda s dodržiavaním rýchlosti, možno na okreskách ľahko cez, okolo 100kmh, dialnica do 130. Dlhodobý priemer cez 10 000km 5.7l.
Tým chcem len povedat, že na tak tažké auto som čakal min. o 1,5l viac, pravda hodnoty sú podľa pal. počítača.
Motor má dobrú aj pružnost a v interiéry neobtažuje hlukom ani vibráciami. V spojení s hydropodvozkom je to
A ešte spotreba oleja medzi výmenami je takmer nemerateľná, hladina klesne asi o 2mm.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných